Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Website problemen? Meld ze hier!

Update:

Voor vragen, verbeteringen, suggesties voor de website kan je in dit topic terecht.

Het lijkt erop alsof jullie server continu rookt. Gaan jullie daar iets aan doen of is dit iets waar wij als bezoekers rekening mee moeten houden? Het is op deze manier vrijwel geen doen om normaal rond te kijken op deze website.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagpauperclown in 22-08-2015 14:02 Algemeen
in 22-08-2015 14:02 Algemeen
162 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heey,

De app is inmiddels geupdate dat is positief. Echter elke keer als ik naar de app ga moet ik opnieuw inloggen, dit was voorheen niet zo. Kan dit nog even aangepast worden?

Groett
0 Vind ik leuk's
zaka1992:
Heey,

De app is inmiddels geupdate dat is positief. Echter elke keer als ik naar de app ga moet ik opnieuw inloggen, dit was voorheen niet zo. Kan dit nog even aangepast worden?

Zelf word ik wel direct ingelogd op de app via iPhone. Pas als ik uitlog moet ik daarna weer inloggen maar dat is bij alle sites het geval.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
zaka1992:
Heey,

Zelf word ik wel direct ingelogd op de app via iPhone. Pas als ik uitlog moet ik daarna weer inloggen maar dat is bij alle sites het geval.

Jep bij iphone is alles in orde volgens mij. Alleen bij android nog beetje stroef. Is irri als je ff wilt shcakelen moet je gelijk weer opnieuw inloggen. Vroeger was dat idd niet zo. Hoop dat het verbeterd kan worden
0 Vind ik leuk's
ok chat werk niet en mijn tips die ik ingaf bij de tips competitie zijn goed en wordt als fout berekend ,en roi gaat niet stijgen lol
0 Vind ik leuk's
begaaide verwachtingen
chat werkt hier ook niet
0 Vind ik leuk's
Inderdaad ook hier doet de chat het niet
0 Vind ik leuk's
^ we zijn ermee bezig.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
chat is down
0 Vind ik leuk's
Never change a winning team!
De wedstrijd Legia - Slask is nog niet verwerkt terwijl deze al 3 dagen geleden gespeeld is? :)
0 Vind ik leuk's
mick1880:
De wedstrijd Legia - Slask is nog niet verwerkt terwijl deze al 3 dagen geleden gespeeld is? :)

We zijn ermee bezig. (Y)
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.