Website problemen? Meld ze hier!
Update:
Voor vragen, verbeteringen, suggesties voor de website kan je in dit topic terecht.
Het lijkt erop alsof jullie server continu rookt. Gaan jullie daar iets aan doen of is dit iets waar wij als bezoekers rekening mee moeten houden? Het is op deze manier vrijwel geen doen om normaal rond te kijken op deze website.
in 22-08-2015 14:02 Algemeen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Inmiddels twee weken geleden vroeg ik om de oplossing voor het probleem dat ik met android niet de chat in kon, is er inmiddels al schot in de zaak gekomen? Ik kan er nog steeds niet op namelijk :p
Hoor het graag !
Hoor het graag !
zaka1992:
Inmiddels twee weken geleden vroeg ik om de oplossing voor het probleem dat ik met android niet de chat in kon, is er inmiddels al schot in de zaak gekomen? Ik kan er nog steeds niet op namelijk :p
Hoor het graag !
Hoor het graag !
Binnenkort (Y) (Y)
Gros van de bugs en fouten is er ondertussen uit. Nu wordt er nog gewerkt aan wat nieuwe snufjes.
Dance like you never danced before.
Als ik op mobiel iets wil versturen in de chat dan lukt dat ook nog steeds niet? (apple)
NBA / CS:GO
denise92:
Binnenkort (Y) (Y)
Gros van de bugs en fouten is er ondertussen uit. Nu wordt er nog gewerkt aan wat nieuwe snufjes.
zaka1992:
Hoor het graag !
Hoor het graag !
Binnenkort (Y) (Y)
Chat werkt ook nog steeds niet in Android.
Weet niet of het iets met de server te maken heeft maar ik kan sinds gisteren geen tips meer plaatsen.
Krijg steeds deze foutmelding: De odd kon voor deze bookmaker en voor deze wedstrijd niet meer worden opgehaald.
Krijg steeds deze foutmelding: De odd kon voor deze bookmaker en voor deze wedstrijd niet meer worden opgehaald.
Ik heb sowieso soms de afgelopen dagen dat de server totaal onbereikbaar is.
inmiddels meer dan een maand geleden gaf ik aan dat de chat het niet doet via de android app. Hier zou aan gewerkt worden maar nog steeds hetzelfde probleem. De chatfunctie is de mainfunctie die ik gebruik op vw en ik denk met mij vele anderen.
Wanneer wordt dit probleem nou opgelost vraag ik me af, zou het erg fijn vinden als ik weer gebruik kan maken van de chat functie op mijn mobiele telefoon
Graag hoor ik het of lees ik het hier terug!
Wanneer wordt dit probleem nou opgelost vraag ik me af, zou het erg fijn vinden als ik weer gebruik kan maken van de chat functie op mijn mobiele telefoon
Graag hoor ik het of lees ik het hier terug!
Android app kost helaas wat meer tijd dan gedacht.. Excuses voor het lange wachten.
In de tussentijd: de chat op m.voetbalwedden.net werkt wel gewoon.
In de tussentijd: de chat op m.voetbalwedden.net werkt wel gewoon.
Als ik via mijn mobiel op de site zit en ik wil wat versturen in de chat dan doet ie het ook niet. Het gaat hierom niet om de app van vw, maar om de mobiele website.
klijn4:
Als ik via mijn mobiel op de site zit en ik wil wat versturen in de chat dan doet ie het ook niet. Het gaat hierom niet om de app van vw, maar om de mobiele website.
Duidelijk. Gaan we dat nog even nalopen (Y)