Website problemen? Meld ze hier!
Update:
Voor vragen, verbeteringen, suggesties voor de website kan je in dit topic terecht.
Het lijkt erop alsof jullie server continu rookt. Gaan jullie daar iets aan doen of is dit iets waar wij als bezoekers rekening mee moeten houden? Het is op deze manier vrijwel geen doen om normaal rond te kijken op deze website.
laptop
Blijft vreemd. Zou je het op een andere browser willen proberen?
Op de tijdslijn, als ik met de muis op Plaats Bericht kom wordt de muis rood rood, alsof dat voor mij verboden is.
Ik zie dat dit gebeurt als je nog geen bericht getypt hebt. Heb je in het invoerveld boven de knop wel een tekst ingevuld?
Op de tijdslijn, als ik met de muis op Plaats Bericht kom wordt de muis rood rood, alsof dat voor mij verboden is.
Ik zie dat dit gebeurt als je nog geen bericht getypt hebt. Heb je in het invoerveld boven de knop wel een tekst ingevuld?
waarempel - zo werkt het - dom van me --
Werkt het forum weer eens niet naar wens?
Werkt het forum weer eens niet naar wens?
Wat werkt er niet (naar wens)?
Ik kan niet zien wat er gereageerd is aangezien ik geen pagina's kan selecteren/naar de laatste pagina kan.
Ik kan niet zien wat er gereageerd is aangezien ik geen pagina's kan selecteren/naar de laatste pagina kan.
Ah ik ziet het :-/
We gaan er gelijk mee bezig.
Volgens mij is er iets fout met de tipscompetitie. Niet alle tips lijken mee te tellen. Wanneer ik bij het overzicht van al mijn wedtips kijk, staat hier bv. een wedtip tussen op een cornerweddenschap van een bepaalde match. Maar wanneer ik dan filter op subleague 'Crazy Corner', dan staat deze wedtip hier niet tussen en wordt deze ook niet meegeteld voor deze subcompetitie.
Volgens mij is er iets fout met de tipscompetitie. Niet alle tips lijken mee te tellen. Wanneer ik bij het overzicht van al mijn wedtips kijk, staat hier bv. een wedtip tussen op een cornerweddenschap van een bepaalde match. Maar wanneer ik dan filter op subleague 'Crazy Corner', dan staat deze wedtip hier niet tussen en wordt deze ook niet meegeteld voor deze subcompetitie.
Heb je een voorbeeld?
Zeker: bv. Fiorentina - Napels u10 corners.
Deze staat wel tussen mijn wedtips wanneer ik bovenaan op 'alle subleagues' filter, maar niet wanneer ik op de subleague 'Crazy Corner' filter. Bovendien wordt deze wedtip ook niet meegeteld voor de subleague tussenstand. En dit is slechts één van de vele wedtips waarbij dit het geval is.