Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Website problemen? Meld ze hier!

Update:

Voor vragen, verbeteringen, suggesties voor de website kan je in dit topic terecht.

Het lijkt erop alsof jullie server continu rookt. Gaan jullie daar iets aan doen of is dit iets waar wij als bezoekers rekening mee moeten houden? Het is op deze manier vrijwel geen doen om normaal rond te kijken op deze website.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagpauperclown in 22-08-2015 14:02 Algemeen
in 22-08-2015 14:02 Algemeen
162 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Beste vw'ers, ik plaats het maar even hier aangezien de feedback-knop er niet meer is.

Als ik kijk naar de subleague Deutsche Doelpunten sta ik op zowel de negende als de tiende plaats. Ik heb zo het idee dat dit niet helemaal klopt ?

Bericht gewijzigd door snurzel op wo 25 apr. 2018, 04:50
1 Vind ik leuk's
Forum ondertitel(24/250)

Dat is bijzonder. We gaan dit vandaag bekijken!

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Het lukt me niet om een bericht te plaatsen buiten een forum. Vreemd, lijkt een software issue te zijn.

Met zoeken kan ik ook de post over JustBet niet vinden.

Daar wil ik wel commentaar op leveren -- die website is inderdaad niet betrouwbaar lijkt me, inloggen lukt nu ook niet - ik zou er vanaf blijven.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK
Op do. 26 apr. 2018, 07:34 schreef caantjes:

Het lukt me niet om een bericht te plaatsen buiten een forum. Vreemd, lijkt een software issue te zijn.

Met zoeken kan ik ook de post over JustBet niet vinden.

Daar wil ik wel commentaar op leveren -- die website is inderdaad niet betrouwbaar lijkt me, inloggen lukt nu ook niet - ik zou er vanaf blijven.

Waarschijnlijk kon je het topic niet vinden omdat hij als Jusbet was aangemaakt (de t ontbrak). Dit hebben we aangepast en het topic is nu hier te vinden: https://www.voetbalwedden.net/forum/bookmakers-111/ervaring-met-jusbet-4325

Hoe bedoel je dat je een bericht buiten een forum niet kan plaatsen? Doel je op de tijdlijn of chat?

0 Vind ik leuk's

Op de tijdslijn, als ik met de muis op Plaats Bericht kom wordt de muis rood rood, alsof dat voor mij verboden is.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK
Op do. 26 apr. 2018, 11:09 schreef caantjes:

Op de tijdslijn, als ik met de muis op Plaats Bericht kom wordt de muis rood rood, alsof dat voor mij verboden is.

Of heeft dat met mijn Avatar te maken hahahaha

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Haha dat zou een hoop verklaren :)

Krijg je een verbod tekentje bij de muis te zien?

0 Vind ik leuk's
Op do. 26 apr. 2018, 11:11 schreef vw-support:

Haha dat zou een hoop verklaren :)

Krijg je een verbod tekentje bij de muis te zien?

Ja

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Heb je dit probleem mobiel en/of op desktop? We hebben het namelijk op een aantal pc's geprobeerd en hier werkt het wel.

0 Vind ik leuk's

laptop

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.