Website problemen? Meld ze hier!
Update:
Voor vragen, verbeteringen, suggesties voor de website kan je in dit topic terecht.
Het lijkt erop alsof jullie server continu rookt. Gaan jullie daar iets aan doen of is dit iets waar wij als bezoekers rekening mee moeten houden? Het is op deze manier vrijwel geen doen om normaal rond te kijken op deze website.
volgens mij is die tijd wel voorbij, ff checke graag. ik mis de chat
Ik heb alle notificaties Per Mail uitgezet, maar blijft ze toch via mijn mail ontvangen. Meer mensen hier last van?
^ Vervelend!
Dat gaan we direct even nalopen.
Als ik op het Dashboard zit dan staat er rechts van die blokken met voorbeschouwingen en topics. Die knoppen daarin, 'Bekijk alle voorbeschouwingen' en 'Bekijk alle topics', lijken niet te werken? Gebeurt in ieder geval niets als ik er op klik. Ik gebruik Google Chrome op Windows.
Als ik op het Dashboard zit dan staat er rechts van die blokken met voorbeschouwingen en topics. Die knoppen daarin, 'Bekijk alle voorbeschouwingen' en 'Bekijk alle topics', lijken niet te werken? Gebeurt in ieder geval niets als ik er op klik. Ik gebruik Google Chrome op Windows.
Is dit nog steeds het geval? Ook als je de hele website refreshed?
Is dit nog steeds het geval? Ook als je de hele website refreshed?
Nope, werkt weer.
Als ik op de homepage alleen berichten wil zien van leden die ik volg zie ik daar alsnog berichten van andere leden tussen staan die ik niet volg. Kan dit kloppen?
Als ik op de homepage alleen berichten wil zien van leden die ik volg zie ik daar alsnog berichten van andere leden tussen staan die ik niet volg. Kan dit kloppen?
Thanks voor het melden. Dit hoort inderdaad niet zo. We gaan het morgen direct nalopen en fixen.