Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Organiseren van een voetbalwedden.net dag voor leden

Hey iedereen! Ik zit al een tijd lang met een ideetje in mijn hoofd waar velen ook al wel positief hebben op gereageerd:
Zou het niet eens fijn zijn om een soort VW-dag te organiseren? Een bijeenkomst dan van iedereen die wil, en dit dan op een liefst zo centraal mogelijk gelegen plaats of zo :-)
Het is maar een ideetje: laat maar horen wat jullie er van denken, wat dan te doen, welke dag,... Ik zat te denken om het ergens centraal te houden, zowel voor de Belgen als de Nederlanders, ergens in Noord-Brabant lijkt me wel een centrale plek? :-)
Laat maar van jullie horen! (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtwouter in 11-11-2011 19:08 Algemeen
in 11-11-2011 19:08 Algemeen
67 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dat word nog een lastige avond voor de Belgen dan ha ha!
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Bwa dat word niet moeilijk voor ons Belgen.
Winnen is DRINKEN.
Verliezen is DRINKEN.
Dus kortom, wij Belgen winnen altijd!!!!!!!ha ha ha ha ha ;-) ;-) ;-) ;-) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
Bwa dat word niet moeilijk voor ons Belgen.
Winnen is DRINKEN.
Verliezen is DRINKEN.
Dus kortom, wij Belgen winnen altijd!!!!!!!ha ha ha ha ha ;-) ;-) ;-) ;-) (y) (y)

Ja, en dan gelijkspelen zeker?
Ik stel een lichte wijziging voor van uw regels:
Winnen is DRINKEN.
Verliezen is nog meer ons verlies verDRINKEN.
Gelijkspel is te triestig dus zoeken we maar wat pret door te DRINKEN :-)
0 Vind ik leuk's
draco:
??????

Je hebt een geheime aanbidder (a)
0 Vind ik leuk's
Kwestie van dit nog eens nieuw leven in te blazen, nu de site weer prachtig vernieuwd is :-)
Een idee is toch wel de ontmoeting tussen Oranje en De Rode Duivels op 15 augustus 2012.
Aangezien deze wedstrijd (vermoed ik althans) toch 's avonds georganiseerd wordt is het misschien een idee om in de dag zelf een activiteitje te verzinnen (barbecue? etentje? opwarmende kroegentocht?) :-)
Shoot jullie ideeën zou ik zeggen! Het is op zich nog heel lang, maar plannen doe je best mooi op tijd :-)
0 Vind ik leuk's
+1
Ik zie even geen locatie. Où?
Eindhoven? (makkelijk te komen voor de Belgen en NL'rs).
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Locatie is nog niet bekend gemaakt denk ik...
0 Vind ik leuk's
Is het een idee om ergens een multi-poll aan te maken? Waar leden met hun naam op locatie (tijdstip/activiteit) kunnen stemmen? Daarmee creëer je meteen ook wat goodwill voor het uitstapje. En dan vraag je effe aan Vonloite of hij Chatbotje dat VW-uitstapje wil laten promoten (y)
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Lijkt mij ook een prima idee! Ben benieuwd wie actie gaat ondernemen!
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
chomponthis2005:
+1
Ik zie even geen locatie. Où?
Eindhoven? (makkelijk te komen voor de Belgen en NL'rs).

Eindhoven kan je iig prima paar uurtjes zuipen op het stratum/stratem :d
0 Vind ik leuk's
-

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.