Organiseren van een voetbalwedden.net dag voor leden
Hey iedereen! Ik zit al een tijd lang met een ideetje in mijn hoofd waar velen ook al wel positief hebben op gereageerd:
Zou het niet eens fijn zijn om een soort VW-dag te organiseren? Een bijeenkomst dan van iedereen die wil, en dit dan op een liefst zo centraal mogelijk gelegen plaats of zo :-)
Het is maar een ideetje: laat maar horen wat jullie er van denken, wat dan te doen, welke dag,... Ik zat te denken om het ergens centraal te houden, zowel voor de Belgen als de Nederlanders, ergens in Noord-Brabant lijkt me wel een centrale plek? :-)
Laat maar van jullie horen! (y) (y) (y)
Zou het niet eens fijn zijn om een soort VW-dag te organiseren? Een bijeenkomst dan van iedereen die wil, en dit dan op een liefst zo centraal mogelijk gelegen plaats of zo :-)
Het is maar een ideetje: laat maar horen wat jullie er van denken, wat dan te doen, welke dag,... Ik zat te denken om het ergens centraal te houden, zowel voor de Belgen als de Nederlanders, ergens in Noord-Brabant lijkt me wel een centrale plek? :-)
Laat maar van jullie horen! (y) (y) (y)
Aanmaakdatum (oplopend)
10
nottripping:
Eindhoven kan je iig prima paar uurtjes zuipen op het stratum/stratem :d
chomponthis2005:
+1
Eindhoven? (makkelijk te komen voor de Belgen en NL'rs).
+1
Zeker goed vertoeven in Eindhoven!
Against modern Football
psvmike:
nottripping:
chomponthis2005:
+1
+1
Dat zei ik niet, dat zijn jouw woorden :d
-
Eindhoven is relatief vlakbij, maar voor diegenen die met de trein gaan, is Rotterdam dan weer handiger (een dik uurtje vanaf Antwerpen-Centraal)
In ieder geval, aan alles kan een mouw gepast worden, en het lijkt me een goed idee om op fb (of indien mogelijk hier) eens een poll erover te starten :-)
In ieder geval, aan alles kan een mouw gepast worden, en het lijkt me een goed idee om op fb (of indien mogelijk hier) eens een poll erover te starten :-)
leonardo1965:
Bwa dat word niet moeilijk voor ons Belgen.
Winnen is DRINKEN.
Verliezen is DRINKEN.
Dus kortom, wij Belgen winnen altijd!!!!!!!ha ha ha ha ha ;-) ;-) ;-) ;-) (y) (y)
Bwa dat word niet moeilijk voor ons Belgen.
Winnen is DRINKEN.
Verliezen is DRINKEN.
Dus kortom, wij Belgen winnen altijd!!!!!!!ha ha ha ha ha ;-) ;-) ;-) ;-) (y) (y)
haha held (y)
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Zullen we bus huren en met z'n allen naar Charkov voor de wedstrijd Nederland - Duitsland?
Hakuna Matatttta.
Als ik dan toch een suggestie mag doen doe dan maar een chartervliegtuigje huren ;-) . Ben niet zo van het busvervoer/ov vervoer en zeker niet op die afstanden haha.
-
vw-crew:
Zullen we bus huren en met z'n allen naar Charkov voor de wedstrijd Nederland - Duitsland?
Lijkt mij een prima idee :d (y)