Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Organiseren van een voetbalwedden.net dag voor leden

Hey iedereen! Ik zit al een tijd lang met een ideetje in mijn hoofd waar velen ook al wel positief hebben op gereageerd:
Zou het niet eens fijn zijn om een soort VW-dag te organiseren? Een bijeenkomst dan van iedereen die wil, en dit dan op een liefst zo centraal mogelijk gelegen plaats of zo :-)
Het is maar een ideetje: laat maar horen wat jullie er van denken, wat dan te doen, welke dag,... Ik zat te denken om het ergens centraal te houden, zowel voor de Belgen als de Nederlanders, ergens in Noord-Brabant lijkt me wel een centrale plek? :-)
Laat maar van jullie horen! (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtwouter in 11-11-2011 19:08 Algemeen
in 11-11-2011 19:08 Algemeen
67 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Trouwens, leuk om hier weer terug te zijn na een hele lange tijd. Ben al lang lid (ergens 2008 zie ik net) en lang niet hier geweest. Probeer weer wat vaker langs te komen. Ziet er wel een stuk gezelliger uit dan 2 jaar geleden. Er is hier veel verbeterd en het lijkt gezelliger.
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
noman:

We kunnen dan ook zelf met ze allen gaan voetballen op veld (of zaalvoetbal).

Hier stem ik mee in! (y)
0 Vind ik leuk's
aapieh:
noman:
Hier stem ik mee in! (y)

Allemaal goede ideeen, mensen!

Een belangrijk element is vooral WANNEER we zoiets zouden plannen he, juli/augustus lijkt me bijvoorbeeld een goed plan, voor eventuele barbecue of zo (zoals draco al naar voren bracht)
@ Heren van de VW crew:
Is het misschien mogelijk om eens een poll of zo op te zetten rond dit onderwerp? :-)
0 Vind ik leuk's
aapieh:
noman:

Hier stem ik mee in! (y)

is idd ook een mooi initiatief , hopelijk kan er dan ook een ploeg gevormd worden met "senioren" ( 45+ ) want om mee te voetballen met alle jonge snaken hier , dat zie ik persoonlijk ( als 45 + ) niet zitten
dus bij deze stel ik mij kandidaat om ploeg A ( of ploeg B ) te leiden en te coordineren als trainer :d
en daarna alles napraten ( verdriet en winst ) bij een bbq met lekker eten en (veel ) drinken
schol - cheers - santé
(y)
0 Vind ik leuk's
ik sluit mij bij Draco aan.Ikke met mijn oude knoken!!ha ha ha
Mooi om te zien dat er toch veel reactie is!! (y) (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
draco:
aapieh:
noman:

Hier stem ik mee in! (y)

is idd ook een mooi initiatief , hopelijk kan er dan ook een ploeg gevormd worden met "senioren" ( 45+ ) want om mee te voetballen met alle jonge snaken hier , dat zie ik persoonlijk ( als 45 + ) niet zitten
dus bij deze stel ik mij kandidaat om ploeg A ( of ploeg B ) te leiden en te coordineren als trainer :d
en daarna alles napraten ( verdriet en winst ) bij een bbq met lekker eten en (veel ) drinken
schol - cheers - santé
(y)

Haha.. we kunnen ook gewoon jong en oud mixen, Hangt vanaf hoeveel mensen er komen kunnen we een toernooi maken , 5 man per team, Zaal voetbal lijkt me dan wel leuk. En team dat Toernooi wint wint een prijsje, cadeaubon/freebet of iets dergelijke.
0 Vind ik leuk's
twouter:

@ Heren van de VW crew:
Is het misschien mogelijk om eens een poll of zo op te zetten rond dit onderwerp? :-)

Een poll dat lijkt mij ook een erg goed idee zal het gaan voorstellen. Makkelijke en democratische manier om tot te stemmen (y)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Euh jongens voetballen en pretparken en weet ik het allemaal, zullen we niet gewoon met een kroeg beginnen hehehe :d lijkt me een prima start dat drukke en vermoeiende gedoe kan altijd een vervolgmeeting toch hehe.
Uiteraard afhankelijk van de plaats, datum en invulling etc maar lijkt me geinig (y)
0 Vind ik leuk's
-
nottripping:
Euh jongens voetballen en pretparken en weet ik het allemaal, zullen we niet gewoon met een kroeg beginnen hehehe :d lijkt me een prima start dat drukke en vermoeiende gedoe kan altijd een vervolgmeeting toch hehe.
Uiteraard afhankelijk van de plaats, datum en invulling etc maar lijkt me geinig (y)

U kunt mijn gedachten lezen ;)!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Gaan we dat vinden in Nederland??Een goede kroeg???Als er DUVEL geserveerd word, direct akkoord.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.