Organiseren van een voetbalwedden.net dag voor leden
Hey iedereen! Ik zit al een tijd lang met een ideetje in mijn hoofd waar velen ook al wel positief hebben op gereageerd:
Zou het niet eens fijn zijn om een soort VW-dag te organiseren? Een bijeenkomst dan van iedereen die wil, en dit dan op een liefst zo centraal mogelijk gelegen plaats of zo :-)
Het is maar een ideetje: laat maar horen wat jullie er van denken, wat dan te doen, welke dag,... Ik zat te denken om het ergens centraal te houden, zowel voor de Belgen als de Nederlanders, ergens in Noord-Brabant lijkt me wel een centrale plek? :-)
Laat maar van jullie horen! (y) (y) (y)
Zou het niet eens fijn zijn om een soort VW-dag te organiseren? Een bijeenkomst dan van iedereen die wil, en dit dan op een liefst zo centraal mogelijk gelegen plaats of zo :-)
Het is maar een ideetje: laat maar horen wat jullie er van denken, wat dan te doen, welke dag,... Ik zat te denken om het ergens centraal te houden, zowel voor de Belgen als de Nederlanders, ergens in Noord-Brabant lijkt me wel een centrale plek? :-)
Laat maar van jullie horen! (y) (y) (y)
Aanmaakdatum (oplopend)
10
brabant lekker centraal:P als ik in gronngen woon:P
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Ben ook echt zwaar benieuwd hoe wat en waar deze dag gaat plaatsvinden.
Toto Sigarenboer
He wouter, mooi dat je er uw schouders wilt onder zetten.Je weet dat ik altijd al voorstander ben geweest om zo eens een dag te houden!!
Als je Belgie en Nederland op de kaart bekijkt is het eigenlijk maar een scheet groot!!ha ha ha
Ik zou misschien in overweging nemen om het alleszins op een zeer goed bereikbare plaats te houden.Zowel wat de wagen als het openbaar vervoer betreft.
Wat misschien ook een idee is twouter:we kunnen als Belgen misschien met de trein naar Nederland gaan.Spreken dan als Belgen bv af om allen samen te komen in het station van Antwerpen en van daaruit verder als groep te reizen.Kunnen we ondertussen elkaar al wat leren kennen en praten voordat we Nederland binnen vallen!!ha ha ha
Groetjes Leo
Als je Belgie en Nederland op de kaart bekijkt is het eigenlijk maar een scheet groot!!ha ha ha
Ik zou misschien in overweging nemen om het alleszins op een zeer goed bereikbare plaats te houden.Zowel wat de wagen als het openbaar vervoer betreft.
Wat misschien ook een idee is twouter:we kunnen als Belgen misschien met de trein naar Nederland gaan.Spreken dan als Belgen bv af om allen samen te komen in het station van Antwerpen en van daaruit verder als groep te reizen.Kunnen we ondertussen elkaar al wat leren kennen en praten voordat we Nederland binnen vallen!!ha ha ha
Groetjes Leo
leonardo1965:
He wouter, mooi dat je er uw schouders wilt onder zetten.Je weet dat ik altijd al voorstander ben geweest om zo eens een dag te houden!!
Groetjes Leo
Groetjes Leo
Wel ja, is misschien ook wel nog een goed idee, en het dan gewoon aan Amsterdam te houden of zo? is goede verbinding Antwerpen - Amsterdam (die geloof ik ook in Rotterdam komt? (optie B dan?) Suggesties zijn ook welkom over WAT we vooral gaan doen, kan echt vanalles zijn!
- Voetbalwedstrijdje meepikken (maar ja, welke dan?)
- Barbecuetje ergens, misschien pokertoernooitje of zo eraan vast?
- Pretparkbezoekje?
-...
Het is momenteel aardig rustig als de Eredivisie en Jupiler Pro League weer beginnen dan zal de animo zeker binnen gaan stromen. Heb al zo vaak geluiden gehoord van leden die graag een voetbalwedden dag willen dus wat animo betreft zal het zeker goed komen.
Toto Sigarenboer
Goed initiatief Twouter! Ik ben benieuwd wie allemaal willen komen. Laat dat hier maar horen. Gaan we met de crew kijken wat we kunnen organiseren.
Gr
Gr
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Zeker een goed idee, ik voel ook wel wat voor zo'n dag, lijkt me leuk!
Retarded gambler
Lijkt me leuk!
We kunnen dan ook zelf met ze allen gaan voetballen op veld (of zaalvoetbal).
We kunnen dan ook zelf met ze allen gaan voetballen op veld (of zaalvoetbal).
Of één grote hoop met geld maken, één weddenschap plaatsen en met een beamer met z'n allen de wedstrijd gaan kijken. En dan hopen dat de organisator (voetbalwedden.net) de inzet verdubbeld en wij de winst mogen houden ;-)
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.