Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Het nieuwe Voetbalwedden: we zijn live!

Nu je hier beland bent, kan het je niet meer ontgaan zijn: het nieuwe platform is eindelijk live!

Zoals je waarschijnlijk ook wel ziet, zitten we nog steeds in de Beta-fase. Dat betekent dat er hier en daar nog fouten en onduidelijkheden kunnen voorkomen. We zijn echter wel van mening dat er een solide basis staat die voldoende te bieden heeft. Vanzelfsprekend blijven we constant werken om alles nog beter te maken.

Je kunt de komende tijd dus ook nog veel updates verwachten.  Uiteraard zijn jullie, de leden, onmisbaar om ons te wijten op fouten en gebreken. Waar je je ook op de website bevindt, onderaan zie je altijd de 'Feedback-knop' staan. Door op die knop te klikken kun je ons makkelijk en snel van feedback voorzien, zodat wij ermee aan de slag kunnen.

Via dit topic zullen we jullie op de hoogte houden van alle updates.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 4-07-2017 11:07 Algemeen
in 4-07-2017 11:07 Algemeen
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op ma. 10 jul. 2017, 20:58 schreef pauperclown:

Verder is het onmogelijk om op een normale manier de website te bekijken, omdat ie voortdurend vastloopt.

Op ma. 10 jul. 2017, 20:58 schreef pauperclown:Verder is het onmogelijk om op een normale manier de website te bekijken, omdat ie voortdurend vastloopt.

Ik ben de website nu een aantal dagen aan het gebruiken en vind het best cool eigenlijk. Ik heb nog geen 'vastloper' gehad (macbook).

Natuurlijk zijn er dingen anders, natuurlijk zijn er dingen nieuw en natuurlijk zijn er dingen die nog niet helemaal werken zoals ze misschien zouden moeten. Het plaatsen van tips verloopt heel soepel, de website is (nadat je deze eenmaal hebt geladen) snel maar sommige dingen laden niet goed.

Keep up the good work!

Bericht gewijzigd door wedden op di 20 jul. 2021, 07:19
0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!
Op ma. 10 jul. 2017, 20:52 schreef pauperclown:

De kracht van VW is totaal in het slop geraakt. Hou de website lekker simpel en stop met die zogenaamde achievements en de persoonlijke pagina met een timeline. Dat is totaal niet waar wij op zitten te wachten. Het idee is leuk, maar het overheerst dermate dat het storend is. Ga gewoon lekker terug naar het oude concept; een duidelijke chat, forum -en ledenlijst waar we onze favoriete bettors kunnen volgen.  

Ook zou het fijn zijn als iemand ons informeert wat jullie daadwerkelijk van plan zijn. Hoor veel mensen klagen zonder dat we respons krijgen.

Eens, feedback wordt ook niet binnen 2 dagen beantwoord.

Lijkt mij handig dat wanneer er een dergelijke grote wijziging is dat er ook mensen online zijn die evt. de kinderziektes er uit kunnen halen.
Helaas heb ik tot op heden nog helemaal niemand gezien. En leuk btw die 53000, maar heb je niks aan als er gem. 40 online zijn.

0 Vind ik leuk's
Op ma. 10 jul. 2017, 21:50 schreef jeronimo:
Op ma. 10 jul. 2017, 20:58 schreef pauperclown:

Verder is het onmogelijk om op een normale manier de website te bekijken, omdat ie voortdurend vastloopt.

Ik ben de website nu een aantal dagen aan het gebruiken en vind het best cool eigenlijk. Ik heb nog geen 'vastloper' gehad (macbook).

Natuurlijk zijn er dingen anders, natuurlijk zijn er dingen nieuw en natuurlijk zijn er dingen die nog niet helemaal werken zoals ze misschien zouden moeten. Het plaatsen van tips verloopt heel soepel, de website is (nadat je deze eenmaal hebt geladen) snel maar sommige dingen laden niet goed.

Keep up the good work laughing

Ik heb zo'n gevoel dat jij niet volledig objectief bent. Leuk dat jij een andere mening deelt hoor.

0 Vind ik leuk's

^ Alle punten die we hebben verwerkt zijn terug te vinden in de changelog

De chat, het forum en de werking op mobiel hebben momenteel prioriteit. 

Verder zullen we de support-functie de komende/volgende week weer aanpassen, zodat er een melding komt als de status van je bericht/feedback is aangepast. 

Gezien we helaas niet de mankracht hebben om 24/7 online te zijn, zou ik zeggen; stuur je feedback via het formulier , via de mail - of zet het centraal in een van de daarvoor bestemde topics

Bericht gewijzigd door wedden op di 20 jul. 2021, 07:23
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.