Het nieuwe Voetbalwedden: we zijn live!
Nu je hier beland bent, kan het je niet meer ontgaan zijn: het nieuwe platform is eindelijk live!
Zoals je waarschijnlijk ook wel ziet, zitten we nog steeds in de Beta-fase. Dat betekent dat er hier en daar nog fouten en onduidelijkheden kunnen voorkomen. We zijn echter wel van mening dat er een solide basis staat die voldoende te bieden heeft. Vanzelfsprekend blijven we constant werken om alles nog beter te maken.
Je kunt de komende tijd dus ook nog veel updates verwachten. Uiteraard zijn jullie, de leden, onmisbaar om ons te wijten op fouten en gebreken. Waar je je ook op de website bevindt, onderaan zie je altijd de 'Feedback-knop' staan. Door op die knop te klikken kun je ons makkelijk en snel van feedback voorzien, zodat wij ermee aan de slag kunnen.
Via dit topic zullen we jullie op de hoogte houden van alle updates.
Feedback ivm de mobiele chat:
Het laatste bericht van geheel of ten delen weg. Dit omdat de chat niet in zijn geheel op het scherm past.
Feedback mobiele forum:
In de "belangrijke topics" lijkt geen link te zijn verwerkt. Ik kan namelijk alleen de normale topics openen.
Feedback ivm de mobiele chat:
Het laatste bericht van geheel of ten delen weg. Dit omdat de chat niet in zijn geheel op het scherm past.
Feedback mobiele forum:
In de "belangrijke topics" lijkt geen link te zijn verwerkt. Ik kan namelijk alleen de normale topics openen.
Beide issues zijn bekend, wordt aan gewerkt. Bedankt voor het melden!
Ik was altijd een stille volger, maar nu heb ik me toch maar besloten in te schrijven. Klasse werk! Heb alleen in de registratie een hele andere geboortedatum ingevuld dan dat op mijn profiel staat. Ben namelijk nog lang geen 32.
Hoppa, die achievements komen er rap bij :-) Prachtige site en zeer effectief. Kan ik eindelijk eens mijn zakken vullen met de tips die hier staan.
Zelf ben ik meer een netwerk tijger en krijg ik tips door via vrienden in WhatsApp groepjes. Als ik een mooie te zien krijg die ik persoonlijk speel zal ik hem met jullie delen.
Hallo wedders,
We zijn inmiddels weer volledig live, wat jullie niet zou zijn ontgaan. De verhuizing is vrijwel helemaal afgerond, al zijn we nog altijd druk bezig om de inrichting van onze nieuwe woning te optimaliseren. Verder zijn er natuurlijk nog tal van (schoonheids)foutjes die eruit moeten worden gehaald. Ook nu komen er nog veel bruikbare tips en opmerkingen binnen, waar we jullie zeer dankbaar voor zijn.
Het hele gebeuren kostte niet alleen bloed, zweet en tranen, maar ook een hoop tijd. Vreemd is dat niet als we kijken naar de enorme database die we in tien jaar hebben opgebouwd. Zo zijn er ruim 3500 forumtopics met de vele berichten daarin overgezet en moesten 53.000 account mee naar de nieuwe website. Dit staat vervolgens nog los van alle wedtips, waar we inmiddels de grens van het miljoen mee hebben gepasseerd. Aangezien techniek regelmatig verandert, was migreren alleen al een gigantische klus. Maar goed, content verwijderen, was natuurlijk geen optie.
Uiterlijk
Een eerste belangrijke verandering is natuurlijk het uiterlijk. We hebben gekozen voor een frisse nieuwe look waarin we ook het overzicht hoog in het vaandel hebben gehouden. Dat dit even wennen is staat buiten kijf.
Chat
Een belangrijk onderdeel van de website is de chat. We hebben daarom een aantal opties toegevoegd aan de mogelijkheden in de chat. Zo kan het chatvenster worden losgekoppeld van de website, waardoor je verder kunt surfen in je browser. Tevens was er de wens om mensen te kunnen ‘muten’, zodat je niet van een ieder de berichten hoeft te lezen.
Achievements
Een nieuw onderdeel is de mogelijkheid om achievements vrij te spelen. Dit is niet alleen een leuk onderdeel om je te kunnen meten met andere leden, maar zal in de toekomst ook extraatjes opleveren. Hiermee hopen we tegemoet te komen aan de nadrukkelijke wens om actieve leden te kunnen belonen. Hoe dit precies gaat werken leggen we binnenkort uit :-)
Tipcompetitie
Ondanks dat de voetbalcompetities in een zomerreces zitten is het ook de moeite waard om een blik te werpen op de vernieuwde tipcompetitie. Er zijn gesponsorde subleagues en binnenkort komt er de optie om zelf een subleague te starten. Zo kun jij de strijd aangaan met je vrienden of met een select gezelschap leden van VW.
Om jullie op de hoogte te houden van alle veranderingen en ontwikkelingen, zullen we in het topic ‘Change Log’ alle updates plaatsen. In dit topic kun je echter niet reageren, al kan dit nog altijd via de optie ‘feedback’ onderin de browser. We proberen alle verbeteringen en aanpassing op een gedegen en snelle manier door te voeren.
Rest ons nog om jullie veel plezier te wensen op de nieuwe website van VW!
Toffe features hoor, wel even wennen nog en op mobiel in ieder nog niet echt lekker snel. Succes met de rest van de migratie!
Ik vind het echt een verschrikking deze nieuwe pagina! Totaal niet overzichtelijk. Is er geen optie om als gebruiker die oude pagina terug te krijgen? Die was veel overzichtelijker en duidelijker nu moet ik steeds naar alles zoeken is echt niet te doen!
Voor mij is de nieuwe website tot op heden een fiasco, vaak werken dingen niet (niet getest?)..
De kracht van VW is totaal in het slop geraakt. Hou de website lekker simpel en stop met die zogenaamde achievements en de persoonlijke pagina met een timeline. Dat is totaal niet waar wij op zitten te wachten. Het idee is leuk, maar het overheerst dermate dat het storend is. Ga gewoon lekker terug naar het oude concept; een duidelijke chat, forum -en ledenlijst waar we onze favoriete bettors kunnen volgen.
Ook zou het fijn zijn als iemand ons informeert wat jullie daadwerkelijk van plan zijn. Hoor veel mensen klagen zonder dat we respons krijgen.
Verder is het onmogelijk om op een normale manier de website te bekijken, omdat ie voortdurend vastloopt.