Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gezocht: tekstschrijvers voor voetbalwedden.net

Dag allemaal! Zoals jullie de afgelopen tijd hebben gemerkt zijn we druk bezig met het uitbreiden van voetbalwedden.net, een website voor jullie en door jullie. Om de informatie over verschillende voetbal competities nog beter aan te kunnen bieden zijn we op zoek naar enthousiaste schrijvers die voorbeschouwingen willen schrijven voor verschillende Europese voetbal competities.
Als tekstschrijver schrijf je iedere week 5 voorbeschouwingen (of artikelen/nieuwsberichten), waarbij je voor iedere bericht minimaal 5 euro vergoeding ontvangt (wat kan oplopen tot 7 euro per bericht).
De teksten kan je via een beveiligd gedeelte van deze website invoeren waarbij je direct een overzicht hebt van het aantal berichten wat je hebt ingestuurd, wat de status hiervan is en wat je in een bepaalde periode reeds hebt verdiend.
We zijn op zoek naar 6 tekstschrijvers. Mochten we er reeds 6 gevonden hebben dan laten we dit in dit topic weten! We hebben reeds 6 tekstschrijvers gevonden.
Informatie document:
- http://www.voetbalwedden.net/docs/VoetbalWeddenNet-SchrijversinfoV1.30.pdf
Vragen kan je in dit topic stellen :-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 6-04-2011 14:44 Algemeen
in 6-04-2011 14:44 Algemeen
51 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Begint een beetje op een club te lijken waarvan de supporters zelf mogen beslissen haha, wel mooi hoor!
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Nice crew! :) Leuk dat leden steeds meer en meer betrokken worden en de mogelijkheid krijgen een centje bij te verdienen zo! Ik hou me zeker aanbevolen en ga het document eens rustig doorlezen.
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
Ik vind het wel interessant, maar mijn voetbalkennis is gewoon niet groot genoeg ben ik bang. Van de Premier League zou ik bijvoorbeeld alleen die jongens bij Match of the Day kunnen napraten, maar daar heeft niemand wat aan. Dan kan je beter gewoon zelf Match of the Day kijken.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Interessant! Een vraagje; Hoe zit het met de 'voetballoze' maanden, is het de bedoeling dat je dan ook wekelijks vijf artikelen uit de 'overige' catergorie aanlevert?
0 Vind ik leuk's
sjimmie:
Interessant! Een vraagje; Hoe zit het met de 'voetballoze' maanden, is het de bedoeling dat je dan ook wekelijks vijf artikelen uit de 'overige' catergorie aanlevert?

Je hebt helemaal gelijk! Ook voorbeschouwingen op andere wedstrijden zijn mogelijk. Daar komen we wel uit :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
is wel intressant!!maar belgie staat er al niet bij !!engelse voetbal is geen probleem !!raar combinaties van de competities zo he!!maar vind het zeer intressant
0 Vind ik leuk's
Mooi idee weer, ik lees het even door. Kijke of het wat voor mij is..
0 Vind ik leuk's
Elke wedstrijd is een wed strijd.
Is er ook een mogelijk het dat je je bericht vanaf woensdag ook kan wijzigen naarmate er meer informatie binnenkomt? :o
Komen ze bijvoorbeeld in een topic te staan ´Eredivisie Voorbeschouwingen?´
Voor de Jupiler League en de Topklasse zijn op woensdag trouwens nog helemaal geen odds binnen. Dat is wel een nadeel. :s
0 Vind ik leuk's
Dit is superprachtig idee.
Doe zo verder voetbalwedden:)
0 Vind ik leuk's
Leuke idee, zal kijken...
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.