Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Win iedere dag 3 freebets voor Bwin via Twitter

Wil jij gratis weddenschappen ontvangen bij Bwin, doe dan mee met onze Twitter actie. Iedere dag verloten wij 3 freebets ter waarde van 5 euro via onze twitter account. Jij kan deze winnen door op de onderstaande manier mee te doen. Vragen kan je in dit topic stellen of natuurlijk via Twitter.
De winnaars maken wij iedere dag bekend via onze twitter account. Iedereen met een Twitter account kan meedoen met deze actie. Deze actie loopt tot 8 maart 2011.
Hoe doe je mee?
1. Volg ons via: www.twitter.com/vw_net
2. Twitter onderstaand bericht naar jouw vrienden:
Twitter onderstaand bericht:
Win gratis weddenschappen voor Bwin. Ook kans maken? Volg @vw_net, RT dit bericht en maak kans! http://bit.ly/goQHQp
Hou onze twitter account dus goed in de gaten :-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvonloite in 28-02-2011 14:04 Acties en spellen
in 28-02-2011 14:04 Acties en spellen
94 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik doe weer mee vandaag.
@ crew, wanneer krijg ik mn gewonnen freebet code?
0 Vind ik leuk's
Slechtste gokker van Nederland
Ik doe weer mee voor vandaag (y)
0 Vind ik leuk's
ik zou ook wel willen meedoen maar ik heb geen twitter account :-$
0 Vind ik leuk's
aratel:
Martijnpro voor de tweede keer op rij, zo zie je maar dat je hier een aardige kans hebt om te winnen.

Je hebt er alleen vrij weinig aan, heb 2 freebets gewonnen:
Jammer genoeg heeft u uw contingent aan gratis tegoed voor deze actie reeds bereikt. U kunt het tegoed uiteraard een ander schenken - verras iemand uit uw vriendenkring!
????
0 Vind ik leuk's
is maar eerlijk ook vind ik
0 Vind ik leuk's
mauro:
aratel:
Martijnpro voor de tweede keer op rij, zo zie je maar dat je hier een aardige kans hebt om te winnen.
Je hebt er alleen vrij weinig aan, heb 2 freebets gewonnen: Jammer genoeg heeft u uw contingent aan gratis tegoed voor deze actie reeds bereikt. U kunt het tegoed uiteraard een ander schenken - verras iemand uit uw vriendenkring! ????

Ik sta er wel voor open hoor :o :p
Maar je kunt maar een keer een freebet code inzetten van deze actie dus?
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
Iedereen maakt iedere dag gewoon weer een kans op de freebets. De winnaars van vandaag: Gelukkigen van vandaag: @StephanVos18 @martijnpro @psvmike. Zij winnen allen een freebet van 5 euro voor #BwinNL. Gefeliciteerd!!
Kei bedankt weer Vw & bwin !! 5 euro is toch er een leuk gokje waard!
morge speel ik ook weer mee :-$
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
Ik doe ook weer mee voor vandaag ;P
0 Vind ik leuk's
Mijn race van 10 cent naar 10 euro: 10 cent!!!!
aratel:
mauro:
aratel:
Je hebt er alleen vrij weinig aan, heb 2 freebets gewonnen: Jammer genoeg heeft u uw contingent aan gratis tegoed voor deze actie reeds bereikt. U kunt het tegoed uiteraard een ander schenken - verras iemand uit uw vriendenkring! ????

Ik sta er wel voor open hoor :o :p
Maar je kunt maar een keer een freebet code inzetten van deze actie dus?

Blijkbaar..
0 Vind ik leuk's
charreke:
is maar eerlijk ook vind ik

Charreke, ik heb maar 1 freebet gewonnen met twitter hoor!!
Die andere was met ander prijsvraag..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.