Win iedere dag 3 freebets voor Bwin via Twitter
Wil jij gratis weddenschappen ontvangen bij Bwin, doe dan mee met onze Twitter actie. Iedere dag verloten wij 3 freebets ter waarde van 5 euro via onze twitter account. Jij kan deze winnen door op de onderstaande manier mee te doen. Vragen kan je in dit topic stellen of natuurlijk via Twitter.
De winnaars maken wij iedere dag bekend via onze twitter account. Iedereen met een Twitter account kan meedoen met deze actie. Deze actie loopt tot 8 maart 2011.
Hoe doe je mee?
1. Volg ons via: www.twitter.com/vw_net
2. Twitter onderstaand bericht naar jouw vrienden:
Twitter onderstaand bericht:
Win gratis weddenschappen voor Bwin. Ook kans maken? Volg @vw_net, RT dit bericht en maak kans! http://bit.ly/goQHQp
Hou onze twitter account dus goed in de gaten :-)
De winnaars maken wij iedere dag bekend via onze twitter account. Iedereen met een Twitter account kan meedoen met deze actie. Deze actie loopt tot 8 maart 2011.
Hoe doe je mee?
1. Volg ons via: www.twitter.com/vw_net
2. Twitter onderstaand bericht naar jouw vrienden:
Twitter onderstaand bericht:
Win gratis weddenschappen voor Bwin. Ook kans maken? Volg @vw_net, RT dit bericht en maak kans! http://bit.ly/goQHQp
Hou onze twitter account dus goed in de gaten :-)
in 28-02-2011 14:04 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik doe weer mee vandaag.
@ crew, wanneer krijg ik mn gewonnen freebet code?
@ crew, wanneer krijg ik mn gewonnen freebet code?
Slechtste gokker van Nederland
ik zou ook wel willen meedoen maar ik heb geen twitter account :-$
aratel:
Martijnpro voor de tweede keer op rij, zo zie je maar dat je hier een aardige kans hebt om te winnen.
Martijnpro voor de tweede keer op rij, zo zie je maar dat je hier een aardige kans hebt om te winnen.
Je hebt er alleen vrij weinig aan, heb 2 freebets gewonnen:
Jammer genoeg heeft u uw contingent aan gratis tegoed voor deze actie reeds bereikt. U kunt het tegoed uiteraard een ander schenken - verras iemand uit uw vriendenkring!
????
mauro:
aratel:
Je hebt er alleen vrij weinig aan, heb 2 freebets gewonnen: Jammer genoeg heeft u uw contingent aan gratis tegoed voor deze actie reeds bereikt. U kunt het tegoed uiteraard een ander schenken - verras iemand uit uw vriendenkring! ????Martijnpro voor de tweede keer op rij, zo zie je maar dat je hier een aardige kans hebt om te winnen.
Ik sta er wel voor open hoor :o :p
Maar je kunt maar een keer een freebet code inzetten van deze actie dus?
vw-crew:
Iedereen maakt iedere dag gewoon weer een kans op de freebets. De winnaars van vandaag: Gelukkigen van vandaag: @StephanVos18 @martijnpro @psvmike. Zij winnen allen een freebet van 5 euro voor #BwinNL. Gefeliciteerd!!
Kei bedankt weer Vw & bwin !! 5 euro is toch er een leuk gokje waard! Iedereen maakt iedere dag gewoon weer een kans op de freebets. De winnaars van vandaag: Gelukkigen van vandaag: @StephanVos18 @martijnpro @psvmike. Zij winnen allen een freebet van 5 euro voor #BwinNL. Gefeliciteerd!!
morge speel ik ook weer mee :-$
Against modern Football
Ik doe ook weer mee voor vandaag ;P
Mijn race van 10 cent naar 10 euro: 10 cent!!!!
aratel:
mauro:
aratel:
Je hebt er alleen vrij weinig aan, heb 2 freebets gewonnen: Jammer genoeg heeft u uw contingent aan gratis tegoed voor deze actie reeds bereikt. U kunt het tegoed uiteraard een ander schenken - verras iemand uit uw vriendenkring! ????Martijnpro voor de tweede keer op rij, zo zie je maar dat je hier een aardige kans hebt om te winnen.
Blijkbaar..
charreke:
is maar eerlijk ook vind ik
is maar eerlijk ook vind ik
Charreke, ik heb maar 1 freebet gewonnen met twitter hoor!!
Die andere was met ander prijsvraag..