Win iedere dag 3 freebets voor Bwin via Twitter
Wil jij gratis weddenschappen ontvangen bij Bwin, doe dan mee met onze Twitter actie. Iedere dag verloten wij 3 freebets ter waarde van 5 euro via onze twitter account. Jij kan deze winnen door op de onderstaande manier mee te doen. Vragen kan je in dit topic stellen of natuurlijk via Twitter.
De winnaars maken wij iedere dag bekend via onze twitter account. Iedereen met een Twitter account kan meedoen met deze actie. Deze actie loopt tot 8 maart 2011.
Hoe doe je mee?
1. Volg ons via: www.twitter.com/vw_net
2. Twitter onderstaand bericht naar jouw vrienden:
Twitter onderstaand bericht:
Win gratis weddenschappen voor Bwin. Ook kans maken? Volg @vw_net, RT dit bericht en maak kans! http://bit.ly/goQHQp
Hou onze twitter account dus goed in de gaten :-)
De winnaars maken wij iedere dag bekend via onze twitter account. Iedereen met een Twitter account kan meedoen met deze actie. Deze actie loopt tot 8 maart 2011.
Hoe doe je mee?
1. Volg ons via: www.twitter.com/vw_net
2. Twitter onderstaand bericht naar jouw vrienden:
Twitter onderstaand bericht:
Win gratis weddenschappen voor Bwin. Ook kans maken? Volg @vw_net, RT dit bericht en maak kans! http://bit.ly/goQHQp
Hou onze twitter account dus goed in de gaten :-)
in 28-02-2011 14:04 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
ik ben ook weer van de partij!
psvmike als het goed is!
psvmike als het goed is!
Against modern Football
als t goed is doe ik weer mee voor de freebet haha!
Winnen is voor Winnaars
jupla, ik doe vandaag ook mee voor de prijzen :)
Iedereen maakt iedere dag gewoon weer een kans op de freebets. De winnaars van vandaag:
Gelukkigen van vandaag: @StephanVos18 @martijnpro @psvmike. Zij winnen allen een freebet van 5 euro voor #BwinNL. Gefeliciteerd!!
Gelukkigen van vandaag: @StephanVos18 @martijnpro @psvmike. Zij winnen allen een freebet van 5 euro voor #BwinNL. Gefeliciteerd!!
Hakuna Matatttta.
Martijnpro voor de tweede keer op rij, zo zie je maar dat je hier een aardige kans hebt om te winnen.
inderdaad haha, en ik win nooit iets :( ahaha
=
mijne ook gelukt; nu hopen op prijs morgen :D
=
worden de winnaars in de ochtend bekend gemaakt, heb geen zin om terug te lezen haha ben druk bezig:P
Winnen is voor Winnaars