Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Win iedere dag 3 freebets voor Bwin via Twitter

Wil jij gratis weddenschappen ontvangen bij Bwin, doe dan mee met onze Twitter actie. Iedere dag verloten wij 3 freebets ter waarde van 5 euro via onze twitter account. Jij kan deze winnen door op de onderstaande manier mee te doen. Vragen kan je in dit topic stellen of natuurlijk via Twitter.
De winnaars maken wij iedere dag bekend via onze twitter account. Iedereen met een Twitter account kan meedoen met deze actie. Deze actie loopt tot 8 maart 2011.
Hoe doe je mee?
1. Volg ons via: www.twitter.com/vw_net
2. Twitter onderstaand bericht naar jouw vrienden:
Twitter onderstaand bericht:
Win gratis weddenschappen voor Bwin. Ook kans maken? Volg @vw_net, RT dit bericht en maak kans! http://bit.ly/goQHQp
Hou onze twitter account dus goed in de gaten :-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvonloite in 28-02-2011 14:04 Acties en spellen
in 28-02-2011 14:04 Acties en spellen
94 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
leuk zeg! ik speel mee; robin van arnsnel = watzegtgij :D
0 Vind ik leuk's
motje82:
de ongeduldigaard in mij kan het niet meer aan: zijn de winnaars van gisteren al bekend? :)

precies nog nie...
0 Vind ik leuk's
Wedden om te winnen & Winnen om te wedden
jordy_11:
motje82:
de ongeduldigaard in mij kan het niet meer aan: zijn de winnaars van gisteren al bekend? :)

precies nog nie...

Jawel jordy, je hebt niet gewonnen:P
0 Vind ik leuk's
Slechtste gokker van Nederland
als ik de freebetcode invoer die ik heb gewonnen krijg ik de melding dat die reeds verzilverd is. Wat moet ik hiermee?
0 Vind ik leuk's
winnaars al bekend:)??
0 Vind ik leuk's
=
nope, inderdaad een beetje laat
0 Vind ik leuk's
Mijn race van 10 cent naar 10 euro: 10 cent!!!!
De freebets voor #Bwin gaat vandaag naar @Motje82, @Zotta04 en @Markoes Allemaal gefeliciteerd! De actie loopt nog tot 8 maart a.s
Succes!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
grazie ! als ik hem tegen morgenavond heb ga k all in op lokeren zulte handicap 1-0
0 Vind ik leuk's
motje82:
grazie ! als ik hem tegen morgenavond heb ga k all in op lokeren zulte handicap 1-0

De freebet code is verstuurd via Twitter (privé bericht). Kijk twitter dus maar even goed na!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
ahhhh vw-crew zooo bedankt he en vonloite ook natuurlijk. echt vet zijn jullie ;-) haha
0 Vind ik leuk's
Mijn race van 10 cent naar 10 euro: 10 cent!!!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.