Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

VW Prijsvragen: vragen en/of opmerkingen

Beste leden,

Het heeft eventjes geduurd.. en het is nog niet helemaal zoals het moet zijn... maaaaar we hebben de nieuwe opzet voor de VW prijsvragen (alvast) online gezet!

De tijd van vragen copy-pasten alvorens in te kunnen vullen is hiermee (definitief) voorbij! En ja we gaan het visueel nog mooi maken ;-) maar we willen eerst graag een test-run houden (wel met écht prijzengeld natuurlijk) en van jullie horen wat er eventueel nog anders kan/moet in jullie ogen.

De prijsvraag is in samenwerking met netbet, wat helaas betekent dat Belgische leden dit keer niet mee kunnen doen. Uiteraard gaan we dat met de volgende prijsvragen meer-dan-goedmaken.

Voor ons wordt het in ieder geval een stuk makkelijker - helemaal het nakijk-gedeelte.

Give it a go!

Hup hup naar de prijsvraag

Groetjes,
Denise
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag denise92 in 24-09-2015 07:53 Acties en spellen
in 24-09-2015 07:53 Acties en spellen
182 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vw-support:
De prijsvraag van afgelopen weekend is nagekeken. Er zaten behoorlijk wat verrassende uitslagen tussen. Het hoogste aantal goede antwoorden wat gegeven is, is zes. De strijd tussen plek twee en plek drie moest helaas besloten worden door een loting, omdat 0kan91 en ryandonk exact de juiste antwoorden hadden gegeven. Dit is de uitslag:

1. dennicism (€50)
2. 0kan91 (€25)
3. ryandonk (€10)

Well played! (y)

Awesome, meerdere keren erg dichtbij geweest, nu keertje gewonnen :d (y)
0 Vind ik leuk's
Komend weekend staan er een aantal prachtige potjes op het programma. Hoog tijd voor een prijsvraag dus! Alle wedstrijden worden op zondag afgewerkt en meedoen kan tot en zaterdag 29 april 12:59. Invullen doe je hier! Op maandag 1 mei worden de winnaars in dit topic bekend gemaakt.

Succes!
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Kan het kloppen dat de link niet werkt? Ik kom op de website van bitly.
0 Vind ik leuk's
Vorige pagina staat er een werkende link. (post van 9 maart)
0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.
0 Vind ik leuk's
Volgens wat ik vind wordt de wedstrijd Rangers-Celtic al op zaterdagmiddag gespeeld zou dit kunnen kloppen? Indien dit zo is veronderstel ik dat de sluiting best een dag eerder gebeurd of een andere wedstrijd in de plaats wordt gekozen.
0 Vind ik leuk's
Je hebt gelijk, niet zo heel handig. Foutje moet kunnen dan maar. ;)

Omdat we al aardig wat meespelers hebben is het onhandig om de wedstrijd te vervangen met een andere wedstrijd. We sluiten daarom de prijsvraag daarom een dagje eerder.
0 Vind ik leuk's
De prijsvraag is nagekeken! Eén persoon had er negen goed en maar liefst vijf hadden er acht goed, dus de buitenspelvraag moest doorslag geven. Dit is de uitslag geworden:

1. voetbalwedden12345 (€50)
2. roma10 (€25)
3. redeye (€10)

Gefeliciteerd (y) De door jullie opgegeven gebruikersnaam is doorgegeven aan Betfirst en het prijzengeld zal één dezer dagen op jullie account verschijnen. :)

Niet gewonnen = niet getreurd, want er komen deze week weer winacties op Facebook en er zal snel een nieuwe prijsvraag op de site gestart worden.
0 Vind ik leuk's
vw-support:
De prijsvraag is nagekeken! Eén persoon had er negen goed en maar liefst vijf hadden er acht goed, dus de buitenspelvraag moest doorslag geven. Dit is de uitslag geworden:

1. voetbalwedden12345 (€50)
2. roma10 (€25)
3. redeye (€10)

Gefeliciteerd (y) De door jullie opgegeven gebruikersnaam is doorgegeven aan Betfirst en het prijzengeld zal één dezer dagen op jullie account verschijnen. :)

Niet gewonnen = niet getreurd, want er komen deze week weer winacties op Facebook en er zal snel een nieuwe prijsvraag op de site gestart worden.

(y) (y) (y) (y) :)
0 Vind ik leuk's
Stortingsbonussen, prijsvragen, het komt hier allemaal voorbij. Deze keer worden alle wedstrijden wel op zondag gespeeld en heb je tot zondag 7 mei 14:29 de tijd om de boel in te vullen. Dat kan hier!. De winnaar wordt maandag weer bekend gemaakt.

Succes!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.