Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

VW Prijsvragen: vragen en/of opmerkingen

Beste leden,

Het heeft eventjes geduurd.. en het is nog niet helemaal zoals het moet zijn... maaaaar we hebben de nieuwe opzet voor de VW prijsvragen (alvast) online gezet!

De tijd van vragen copy-pasten alvorens in te kunnen vullen is hiermee (definitief) voorbij! En ja we gaan het visueel nog mooi maken ;-) maar we willen eerst graag een test-run houden (wel met écht prijzengeld natuurlijk) en van jullie horen wat er eventueel nog anders kan/moet in jullie ogen.

De prijsvraag is in samenwerking met netbet, wat helaas betekent dat Belgische leden dit keer niet mee kunnen doen. Uiteraard gaan we dat met de volgende prijsvragen meer-dan-goedmaken.

Voor ons wordt het in ieder geval een stuk makkelijker - helemaal het nakijk-gedeelte.

Give it a go!

Hup hup naar de prijsvraag

Groetjes,
Denise
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag denise92 in 24-09-2015 07:53 Acties en spellen
in 24-09-2015 07:53 Acties en spellen
182 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
denise92 Topic starter Geplaatst 7 mrt. 2016 om 10:36
De prijsvraag is weer nagekeken! De winnaar is geworden herman_033

Gefeliciteerd!
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Dankjewel! (y)
0 Vind ik leuk's
denise92 Topic starter Geplaatst 10 mrt. 2016 om 12:54
We hebben voor a.s. zondag een speciale prijsvraag in samenwerking met bet777, voor ons een vrij nieuwe bookmaker én tevens een sponsor van Sporting Charleroi. Normaliter mogen we veelal speelkrediet weggegeven, maar dit keer dus ook wat toffe goodies voor nieuwe bet777 klanten :-)

Vul 'm in voor zondag 18.00!

https://www.voetbalwedden.net/prijsvragen/bet777
0 Vind ik leuk's
denise92 Topic starter Geplaatst 14 mrt. 2016 om 13:53
denise92:
We hebben voor a.s. zondag een speciale prijsvraag in samenwerking met bet777, voor ons een vrij nieuwe bookmaker én tevens een sponsor van Sporting Charleroi. Normaliter mogen we veelal speelkrediet weggegeven, maar dit keer dus ook wat toffe goodies voor nieuwe bet777 klanten :-)

Vul 'm in voor zondag 18.00!

https://www.voetbalwedden.net/prijsvragen/bet777

De volgende spelers hebben een prijs gewonnen:

#1 jpvliet86* (2 tickets voor een Charleroi duel)
#2 gzeven (shirt van Charleroi)
#3 frankydk (shirt van Charleroi)
#4 tansu (€30,- free bet)
#5 kevinvanduren (€30,- free bet)

*Beste nieuwe speler van bet777 tijdens deze prijsvraag.

Winnaars willen jullie mij even berichten met je shirt voorkeur (uit/thuis en maat) en de adresgegevens voor het opsturen van de prijzen?

Dankjewel!
0 Vind ik leuk's
denise92 Topic starter Geplaatst 18 mrt. 2016 om 09:09
De europa league prijsvraag van 17 maart is weer nagekeken. Liefst zes deelnemers hadden 8/10 goed, maar mikepost1 zat het dichtst bij de 46 gele kaarten die gegeven zijn in deze speelronde. Een rode kaart als gevolg van twee gele kaarten telden als twee gele kaarten.

Mike gefeliciteerd, we hebben je naam doorgegeven aan Betfirst! Houd je account dus in de gaten. :)

0 Vind ik leuk's
denise92:
De Europa League prijsvraag van 17 maart is weer nagekeken. Liefst zes deelnemers hadden 8/10 goed, maar mikepost1 zat het dichtst bij de 46 gele kaarten die gegeven zijn in deze speelronde. Een rode kaart als gevolg van twee gele kaarten telden als twee gele kaarten.

Mike gefeliciteerd, we hebben je naam doorgegeven aan Betfirst! Houd je account dus in de gaten. :)

Bedankt Denise, ik zal het in de gaten houden en hou je op de hoogte!
0 Vind ik leuk's
denise92 Topic starter Geplaatst 29 mrt. 2016 om 13:33
De nieuwe prijsvraag mét extra prijzen, staat weer online!
0 Vind ik leuk's
denise92 Topic starter Geplaatst 4 apr. 2016 om 11:32
We hebben de prijsvraag-winnaars doorgestuurd naar bet777. Helaas zaten er geen nieuwe spelers tussen, waardoor we van bet777 niet alle prijzen mogen uitkeren. Als compensatie hebben we wél wat extra speelkrediet geregeld (Y).

De volgende spelers hebben een prijs gewonnen:

#1 cesc (€100)
#2 sjepoo (€75)
#3 bethjen (€50)
#4 bartfcb (€30)
#5 palli10 (€30)

Cheers!

0 Vind ik leuk's
Dank je wel, Denise.
Prima geregeld! :)
0 Vind ik leuk's
Aangename verrassing. Heel erg bedankt, Denise en VW!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.