VW Prijsvragen: vragen en/of opmerkingen
Beste leden,
Het heeft eventjes geduurd.. en het is nog niet helemaal zoals het moet zijn... maaaaar we hebben de nieuwe opzet voor de VW prijsvragen (alvast) online gezet!
De tijd van vragen copy-pasten alvorens in te kunnen vullen is hiermee (definitief) voorbij! En ja we gaan het visueel nog mooi maken ;-) maar we willen eerst graag een test-run houden (wel met écht prijzengeld natuurlijk) en van jullie horen wat er eventueel nog anders kan/moet in jullie ogen.
De prijsvraag is in samenwerking met netbet, wat helaas betekent dat Belgische leden dit keer niet mee kunnen doen. Uiteraard gaan we dat met de volgende prijsvragen meer-dan-goedmaken.
Voor ons wordt het in ieder geval een stuk makkelijker - helemaal het nakijk-gedeelte.
Give it a go!
Hup hup naar de prijsvraag
Groetjes,
Denise
Het heeft eventjes geduurd.. en het is nog niet helemaal zoals het moet zijn... maaaaar we hebben de nieuwe opzet voor de VW prijsvragen (alvast) online gezet!
De tijd van vragen copy-pasten alvorens in te kunnen vullen is hiermee (definitief) voorbij! En ja we gaan het visueel nog mooi maken ;-) maar we willen eerst graag een test-run houden (wel met écht prijzengeld natuurlijk) en van jullie horen wat er eventueel nog anders kan/moet in jullie ogen.
De prijsvraag is in samenwerking met netbet, wat helaas betekent dat Belgische leden dit keer niet mee kunnen doen. Uiteraard gaan we dat met de volgende prijsvragen meer-dan-goedmaken.
Voor ons wordt het in ieder geval een stuk makkelijker - helemaal het nakijk-gedeelte.
Give it a go!
Hup hup naar de prijsvraag
Groetjes,
Denise
in 24-09-2015 07:53 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Er staat een fout in de prijsvraag voor het komende weekend. https://www.voetbalwedden.net/prijsvragen/betfirst
Bij vraag 3 staat Hamburg - Schalke. Dit kan niet want die 2 ploegen spelen niet tegen elkaar. Kunnen jullie dit aanpassen aub?
Bedankt.
Bij vraag 3 staat Hamburg - Schalke. Dit kan niet want die 2 ploegen spelen niet tegen elkaar. Kunnen jullie dit aanpassen aub?
Bedankt.
Watch the hair...
Watch the hair...
bolleboos83:
Er staat een fout in de prijsvraag voor het komende weekend. https://www.voetbalwedden.net/prijsvragen/betfirst
Bedankt.
Bedankt.
Aangepast, thanks. (y)
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Geen dank.
Heb ik nu alvast 1 bonuspunt verdient? (h)
Heb ik nu alvast 1 bonuspunt verdient? (h)
Watch the hair...
Watch the hair...
Drie leden hebben zeven wedstrijden goed voorspeld en zij gaan dus onderling de prijzenpot verdelen. Hun antwoorden wat betreft het aantal corners hebben dus de doorslag gegeven, en daarmee komen we op de volgende uitslag:
1. Juandissimo (€50)
2. Dutchsporter (€25)
3. Retsleppa (€10)
Gefeliciteerd! Jullie gebruikersnamen zijn doorgegeven aan Betfirst en het geld zal binnen een week bijgeschreven worden op jullie account.
Uiteraard komen er deze week weer de nodige winacties op Facebook en zullen we weer een prijsvraag gaan starten voor het weekend! Waarin iedereen natuurlijk weer kans maakt. :)
1. Juandissimo (€50)
2. Dutchsporter (€25)
3. Retsleppa (€10)
Gefeliciteerd! Jullie gebruikersnamen zijn doorgegeven aan Betfirst en het geld zal binnen een week bijgeschreven worden op jullie account.
Uiteraard komen er deze week weer de nodige winacties op Facebook en zullen we weer een prijsvraag gaan starten voor het weekend! Waarin iedereen natuurlijk weer kans maakt. :)
De nieuwe prijsvraag staat weer online! Deze keer is het de opgave om de winnaars van de laatste Eredivisie speelronde + Club Brugge - Anderlecht correct te voorspellen. Degene die de meeste wedstrijden goed voorspeld heeft, pakt uiteraard één van die felbegeerde freebets.
Je hebt tot zondag 14 mei 14:29 de tijd om de boel te voorspellen. Dat kan hier! De winnaar wordt maandag weer bekend gemaakt.
Succes!
Je hebt tot zondag 14 mei 14:29 de tijd om de boel te voorspellen. Dat kan hier! De winnaar wordt maandag weer bekend gemaakt.
Succes!
hmm vervolgens mij heb ik mijn gebruikersnaam verkeerd gechreven, moet supersander zijn, ik denk dat ik supersnader heb geschreven :-$
De uitslag is bekend! Maar eerst een paar feitjes: er eindigde geen enkele wedstrijd in de laatste speelronde in de Eredivisie in een gelijkspel en gemiddeld werden er vijf doelpunten per wedstrijd gemaakt. De enige Belgische wedstrijd in onze prijsvraag eindigde dan wél weer in een gelijkspel.
Dit zijn de winnaars geworden:
1. fucija (€50)
2. dalek (€25)
3. klijn4 (€10)
Van harte gefeliciteerd! Jullie gebruikersnamen zijn doorgegeven aan betfirst. (y)
Dit zijn de winnaars geworden:
1. fucija (€50)
2. dalek (€25)
3. klijn4 (€10)
Van harte gefeliciteerd! Jullie gebruikersnamen zijn doorgegeven aan betfirst. (y)
Wanneer staat de freebet op mijn account?
Want ik heb nog steeds niks ontvangen
Want ik heb nog steeds niks ontvangen