Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipscompetities 2014: vernieuwingen, vragen en info

Het komende jaar zullen we een aantal aanpassingen gaan doorvoeren in onze tipscompetitie waarvan we je hier alvast over willen berichten. Deze aanpassingen zijn nodig om de competitie nog spannender te maken en 'lucky shots' meer en meer uit te sluiten. Gelukkig hebben we wederom een afspraak met Unibet kunnen maken aangaande de sponsoring van de tipscompetitie.
1. Maandelijkse tipscompetitie komt te vervallen
We laten de maandelijkse tipscompetitie vallen en er komt een kwartaalcompetitie (1x per 3 maanden) voor terug. Het prijzengeld gaat omhoog (1e plaats = €250, 2e plaats = €150 en 3e plaats = €100) en je moet minimaal 150 tips hebben geplaatst om in aanmerking te komen voor een kwartaalprijs.
2. Odds beperkingen
Het is vanaf 1 januari (of in ieder geval met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014) niet meer mogelijk om tips te plaatsen voor weddenschappen met odds onder de 1,35 of odds hoger dan 15.
3. Stake beperkingen afhankelijk van odds
- Odds lager dan 1,35 zijn niet toegestaan.
- Odds tussen 1,35 en 2,00: stake 3/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 2,00 en 5,00: stake 1/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 5,00 en 8,00: stake 1/10 tot 5/10 toegestaan
- Odds tussen 8,00 en 15,00: stake 1/10 tot 3/10 toegestaan
- Odds boven de 15,00: niet toegestaan.
4. Nieuw: subcompetities per land
Naast de kwartaal competitie gaan we 6 subcompetities houden die zich ieder op een apart land richten. De landen zijn: Nederland, België, Duitsland, Engeland, Spanje en Italië. Na ieder kwartaal krijgt de top 3 (indien meer dan 150 tips geplaatst én een positieve roi over de gespeelde tips) van iedere subcompetitie een prijs van: 1e plaats = €25, 2e plaats = €15, 3e plaats = €10. Het is mogelijk dat je meerdere subcompetities in één kwartaal weet te winnen.
Alle wijzigingen zijn nog niet direct in ons systeem doorgevoerd maar zullen met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014 worden doorgevoerd. Mocht je een tip plaatsen die niet aan bovenstaande eisen voldoet, dan zullen wij deze begin januari alsnog verwijderen.
Vragen en/of opmerkingen kan je hieronder kwijt! We zullen zo snel mogelijk antwoord geven... we hebben vakantie dus het kan iets langer duren dan normaal :-)
Mario (en de rest van de crew)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 29-12-2013 23:14 Acties en spellen
in 29-12-2013 23:14 Acties en spellen
361 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
https://www.voetbalwedden.net/tips/torquay-united-eastleigh-324846/

dit is niet correct, graag de nodige correctie toevoegen aan de odd van Ralvino
0 Vind ik leuk's
datel13:
omdat het een beetje te heet wordt onder mijn voeten wil ik graag iets bekennen, het klopt dat ik, futre knight, BBB united, niks mis mee, vw crew, vonloite, vw capitano, mootje, Thijs, notriping, Rollings dezelfde persoon ben. via een ip server laat ik geregeld mijn ip wijzigen.

jullie hadden dit zeker zelf ontdekt en dit lijkt mij de eerlijkste weg. graag had ik het account van datel13 gehouden om verder mee te spelen met het tippersspel.

Gespleten persoonlijkheid?
0 Vind ik leuk's
1992:
https://www.voetbalwedden.net/tips/torquay-united-eastleigh-324846/

dit is niet correct, graag de nodige correctie toevoegen aan de odd van Ralvino

jammer dat evissa en ralvinho dit blijven proberen na verscheidene waarschuwingen.

http://www.livescore.in/match/6LDTgM3O/?iframe_external=803198-5#odds-comparison;1x2-odds;full-time

Torquay stond nergens hoger dan 2,10

kan dit bedrog stoppen?
0 Vind ik leuk's
ralvinho:
https://www.voetbalwedden.net/tips/stoke-city-u21-newcastle-u21-320626/

Het contacteren van een MOD heeft ook geen zin, foute tips worden niet of slechts incidenteel aangepast. Ben benieuwd naar het standpunt van sponsor Unibet in deze. Heel benieuwd of ze op de hoogte zijn dat zij een fraudegevoelige quiz mogelijk maken, ik denk dat er betere marketingdoeleinden zijn voor deze partij, zeker met de aankomende legalisering van de gokmarkt in Nederland.

evissa:

Wat is dit voor onzin.. Ik heb gewoon 1 account op deze site.. Dat anderen deze tips overnemen is toch geen probleem?

Jullie zijn echt een stelletje idioten, waarom is ralvinho en slangenmens verbannen? ik ging met slagenmens het 4de kwartaal winnen. ***********. ***************

vw crew, mario de bronck je ******** is een ********* *********

Wat een onzin is dit.

ralvinho:
omdat het een beetje te heet wordt onder mijn voeten wil ik graag iets bekennen, het klopt dat ik, evissa, slangenmens dezelfde persoon ben. via een ip server laat ik geregeld mijn ip wijzigen.

jullie hadden dit zeker zelf ontdekt en dit lijkt mij de eerlijkste weg. graag had ik het account van evissa gehouden om verder mee te spelen met het tippersspel.

Eerlijk gezegd is het vrij walgelijk dat beide heren nog steeds actief mogen deelnemen aan de tipcompetitie na deze uitspraken.
0 Vind ik leuk's
hollandia:
datel13:
omdat het een beetje te heet wordt onder mijn voeten wil ik graag iets bekennen, het klopt dat ik, futre knight, BBB united, niks mis mee, vw crew, vonloite, vw capitano, mootje, Thijs, notriping, Rollings dezelfde persoon ben. via een ip server laat ik geregeld mijn ip wijzigen.

jullie hadden dit zeker zelf ontdekt en dit lijkt mij de eerlijkste weg. graag had ik het account van datel13 gehouden om verder mee te spelen met het tippersspel.

Gespleten persoonlijkheid?

Beste koekemans en 1992, opening odds @ william hill, 3.30. bron: http://www.oddsportal.com/soccer/england/conference/torquay-eastleigh-6LDTgM3O/

Verder wens ik niet meer in te gaan op de talrijke beschuldigingen. Het lijkt me wijselijk dat Mario (VW) even verteld hoe de vork daadwerkelijk in de steel zit.
0 Vind ik leuk's
Graag odds weer terugzetten op correcte (door mij gespeelde) odd. Zie bronvermelding hierboven. Bizar dat alles klakkeloos en zonder enig onderzoek wordt aangepast.
0 Vind ik leuk's
ralvinho:
Graag odds weer terugzetten op correcte (door mij gespeelde) odd. Zie bronvermelding hierboven. Bizar dat alles klakkeloos en zonder enig onderzoek wordt aangepast.

Ik denk dat je zelf ook wel weet dat de odd van 3.30 niet correct was :-)

Heeft trouwens nooit open gestaan bij William Hill net omdat hij niet juist was ;)

m.v.g

0 Vind ik leuk's
Volgende keer maak ik screenshotje op site van de bookie erbij, triple check :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.