Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipscompetities 2014: vernieuwingen, vragen en info

Het komende jaar zullen we een aantal aanpassingen gaan doorvoeren in onze tipscompetitie waarvan we je hier alvast over willen berichten. Deze aanpassingen zijn nodig om de competitie nog spannender te maken en 'lucky shots' meer en meer uit te sluiten. Gelukkig hebben we wederom een afspraak met Unibet kunnen maken aangaande de sponsoring van de tipscompetitie.
1. Maandelijkse tipscompetitie komt te vervallen
We laten de maandelijkse tipscompetitie vallen en er komt een kwartaalcompetitie (1x per 3 maanden) voor terug. Het prijzengeld gaat omhoog (1e plaats = €250, 2e plaats = €150 en 3e plaats = €100) en je moet minimaal 150 tips hebben geplaatst om in aanmerking te komen voor een kwartaalprijs.
2. Odds beperkingen
Het is vanaf 1 januari (of in ieder geval met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014) niet meer mogelijk om tips te plaatsen voor weddenschappen met odds onder de 1,35 of odds hoger dan 15.
3. Stake beperkingen afhankelijk van odds
- Odds lager dan 1,35 zijn niet toegestaan.
- Odds tussen 1,35 en 2,00: stake 3/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 2,00 en 5,00: stake 1/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 5,00 en 8,00: stake 1/10 tot 5/10 toegestaan
- Odds tussen 8,00 en 15,00: stake 1/10 tot 3/10 toegestaan
- Odds boven de 15,00: niet toegestaan.
4. Nieuw: subcompetities per land
Naast de kwartaal competitie gaan we 6 subcompetities houden die zich ieder op een apart land richten. De landen zijn: Nederland, België, Duitsland, Engeland, Spanje en Italië. Na ieder kwartaal krijgt de top 3 (indien meer dan 150 tips geplaatst én een positieve roi over de gespeelde tips) van iedere subcompetitie een prijs van: 1e plaats = €25, 2e plaats = €15, 3e plaats = €10. Het is mogelijk dat je meerdere subcompetities in één kwartaal weet te winnen.
Alle wijzigingen zijn nog niet direct in ons systeem doorgevoerd maar zullen met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014 worden doorgevoerd. Mocht je een tip plaatsen die niet aan bovenstaande eisen voldoet, dan zullen wij deze begin januari alsnog verwijderen.
Vragen en/of opmerkingen kan je hieronder kwijt! We zullen zo snel mogelijk antwoord geven... we hebben vakantie dus het kan iets langer duren dan normaal :-)
Mario (en de rest van de crew)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 29-12-2013 23:14 Acties en spellen
in 29-12-2013 23:14 Acties en spellen
361 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
j_eindhoven:
ralvinho:
https://www.voetbalwedden.net/tips/stoke-city-u21-newcastle-u21-320626/

Het contacteren van een MOD heeft ook geen zin, foute tips worden niet of slechts incidenteel aangepast. Ben benieuwd naar het standpunt van sponsor Unibet in deze. Heel benieuwd of ze op de hoogte zijn dat zij een fraudegevoelige quiz mogelijk maken, ik denk dat er betere marketingdoeleinden zijn voor deze partij, zeker met de aankomende legalisering van de gokmarkt in Nederland.

En dat jij en evissa éénzelfde persoon zijn dat weten de meesten hier ondertussen ook, is de afgelopen dagen door verschillende mensen aangekaard/opgevallen in de chat.

evissa , ralvinho , slagenmens,.... zijn 1 en dezelfde persoon. waarom dat zij uberhaupt nog in aanmerking komen voor de prijzen is me een compleet raadsel.

Graag actie ondernemen, maar het staat er los van dat de tipcompetitie eerlijk moet verlopen

LOL! Als je me de volgende keer beschuldigd doe het dan tenminste in correct Nederlands :)
0 Vind ik leuk's
frankydk:
Ik vraag me af of de noteringen bij NEDERBET op bepaalde wedstrijden van 14 november niet aan de hoge kant waren?
Het betreft de wedstrijden van Roemenië wint aan 7.50 en deze van Colombia aan meer dan 4.00 Zouden jullie dit eens willen nazien aub?

Ja, dat waren ze zeker! Alle geplaatste tips met 'Nederbet' zijn uit de database verwijderd daar deze allemaal verkeerde odds bevatten. Tevens is het foutje op de tipspagina aangepast en de 'grootgebruikers' hierop aangesproken.

slangenmens:
Ik zie inderdaad bij meerdere tipgevers echt belachelijk hoge en onrealistische odds staan met Nederbet. Is dit inmiddels opgelost? Ik kan zelf nederbet namelijk helemaal niet selecteren - bij geen enkele weddenschap..

Ja, zie hier boven.

ralvinho:
Het contacteren van een MOD heeft ook geen zin, foute tips worden niet of slechts incidenteel aangepast. Ben benieuwd naar het standpunt van sponsor Unibet in deze. Heel benieuwd of ze op de hoogte zijn dat zij een fraudegevoelige quiz mogelijk maken, ik denk dat er betere marketingdoeleinden zijn voor deze partij, zeker met de aankomende legalisering van de gokmarkt in Nederland.

Geen zin? Jouw mening. Om het standpunt van Unibet te vragen kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van Unibet. Natuurlijk wil Unibet een eerlijk spel, net als wij en waarschijnlijk ook net als jij. Door bij de eerste de beste 'verdenkingen' te roeptoeteren dat alles oneerlijk is én wij er niet voor jullie zijn is wel wat kort door de bocht.

frankydk:
Ik vraag me nog altijd af of de vw crew zich bewust is van de rare noteringen die er gespeeld zijn bij Nederbet de jongste dagen?

Jep, zie hierboven.

slangenmens:
De grootste onzin dat ik Evissa zou zijn.. ik speel veel van zijn tips mee maar daar is ook alles mee gezegd.. maar goed dit zal voor een staff member ook makkelijk te controleren zijn aan de hand van IP-adres of iets dergelijks.

Wij hebben geen enkele reden om te twijfelen dat Evissa, Slangemens en ralvinho dezelfde personenn zijn. Indien dat wel blijkt zullen we 2 van de 3 accounts sluiten. Nu dus niet.

Ik hoop dat we met bovenstaande reactie wat onduidelijkheden hebben weggenomen. Sorry voor de eventuele onduidelijkheid én het bugje in ons systeem. We doen er altijd alles aan om alles zo eerlijk mogelijk te laten verlopen. Altijd!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Als jullie de tipscompetitie dan toch zo eerlijk willen houden waarom laten jullie deze fouttieve tip dan staan?

https://www.voetbalwedden.net/tips/hvidovre-nykoebing-fc-320836/

ik denk niet dat unibet hier erg gelukkig mee is met al deze pogingen tot fraude, en unibet leest hier ongetwijfeld ook mee
Laat het duidelijk zijn dat evissa alleen op zoek is naar verkeerde quoteringen om zo de hele boel hier op te lichten. en dat is zeker niet de eerste keer lees ik hier.

Deze nieuw toegevoegd alinea aan de regels van de tipcompetitie, blijkt nog niet veel leden af te schrikken....

Wat doen wij met valsspelers of mensen die ons systeem proberen te misleiden?
Wij houden niet van leden die proberen om onze competitie te misbruiken om bijvoorbeeld op deze manier bewust een betere positie in het klassement te bewerkstelligen. Het bewust 'tippen' van te hoge odds (als iets te mooi is om waar te zijn, is het vaak ook te mooi om waar te zijn) kan bestraft worden met uitsluiting van de competitie. Indien wij dit soort misbruik boven water halen zullen wij tegen deze leden gepaste maatregelen nemen.
0 Vind ik leuk's
heeft hij het weer voor elkaar gekregen?
de over 2,5 staat nergens hoger dan 1,30

en hij weet dat best.

dit is gewoonweg het tipspel manipuleren om zo een hoger roi te verkrijgen en dus niet toegelaten hier
het is zeker niet de eerste keer.

jammer dat de crew dit allemaal laat gebeuren
0 Vind ik leuk's
ralvinho:

Hoezo is dit fout? --> http://www.oddsportal.com/soccer/england/premier-league-u21/stoke-city-u21-newcastle-utd-u21-vstm9Hnt/#ah;2

Het is daar 1-2 geworden en in de rust is deze stand al bereikt..

edit: De notering van 1.73 werd gewoon aangeboden door William Hill zoals je via de link kunt zien, ik begrijp niet wat foutief is aan die pick? Dat de odd vrij rap gedaald is is duidelijk, maar het is bij mijn weten gewoon toegestaan dat je op een notering inzet die vervolgens nog gaat dalen ;)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijs92:
ralvinho:

Hoezo is dit fout? --> http://www.oddsportal.com/soccer/england/premier-league-u21/stoke-city-u21-newcastle-utd-u21-vstm9Hnt/#ah;2

Het is daar 1-2 geworden en in de rust is deze stand al bereikt..

edit: De notering van 1.73 werd gewoon aangeboden door William Hill zoals je via de link kunt zien, ik begrijp niet wat foutief is aan die pick? Dat de odd vrij rap gedaald is is duidelijk, maar het is bij mijn weten gewoon toegestaan dat je op een notering inzet die vervolgens nog gaat dalen ;)

De foute odds zijn inmiddels weggehaald zie ik (sommige mensen speelden newcastle @4,5 via nederbet). Jouw odd was idd niks mis mee.
0 Vind ik leuk's
omdat het een beetje te heet wordt onder mijn voeten wil ik graag iets bekennen, het klopt dat ik, evissa, slangenmens dezelfde persoon ben. via een ip server laat ik geregeld mijn ip wijzigen.

jullie hadden dit zeker zelf ontdekt en dit lijkt mij de eerlijkste weg. graag had ik het account van evissa gehouden om verder mee te spelen met het tippersspel.

0 Vind ik leuk's
ralvinho:
omdat het een beetje te heet wordt onder mijn voeten wil ik graag iets bekennen, het klopt dat ik, evissa, slangenmens dezelfde persoon ben. via een ip server laat ik geregeld mijn ip wijzigen.

jullie hadden dit zeker zelf ontdekt en dit lijkt mij de eerlijkste weg. graag had ik het account van evissa gehouden om verder mee te spelen met het tippersspel.

Duidelijk verhaal! Ik hoop dat er nu eindelijk actie wordt ondernomen, ik denk niet dat Unibet er blij mee is dat valsspelers in aanmerking komen voor een prijs?!
0 Vind ik leuk's
ralvinho:

Ik heb geen idee wie je bent Ralvinho, wat een onzin dit..
0 Vind ik leuk's
[quote]Ik heb geen idee wie je bent Ralvinho, wat een onzin dit..

Minder drinken 's nachts kan een oplossing zijn :d :d :d
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.