Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipscompetities 2014: vernieuwingen, vragen en info

Het komende jaar zullen we een aantal aanpassingen gaan doorvoeren in onze tipscompetitie waarvan we je hier alvast over willen berichten. Deze aanpassingen zijn nodig om de competitie nog spannender te maken en 'lucky shots' meer en meer uit te sluiten. Gelukkig hebben we wederom een afspraak met Unibet kunnen maken aangaande de sponsoring van de tipscompetitie.
1. Maandelijkse tipscompetitie komt te vervallen
We laten de maandelijkse tipscompetitie vallen en er komt een kwartaalcompetitie (1x per 3 maanden) voor terug. Het prijzengeld gaat omhoog (1e plaats = €250, 2e plaats = €150 en 3e plaats = €100) en je moet minimaal 150 tips hebben geplaatst om in aanmerking te komen voor een kwartaalprijs.
2. Odds beperkingen
Het is vanaf 1 januari (of in ieder geval met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014) niet meer mogelijk om tips te plaatsen voor weddenschappen met odds onder de 1,35 of odds hoger dan 15.
3. Stake beperkingen afhankelijk van odds
- Odds lager dan 1,35 zijn niet toegestaan.
- Odds tussen 1,35 en 2,00: stake 3/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 2,00 en 5,00: stake 1/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 5,00 en 8,00: stake 1/10 tot 5/10 toegestaan
- Odds tussen 8,00 en 15,00: stake 1/10 tot 3/10 toegestaan
- Odds boven de 15,00: niet toegestaan.
4. Nieuw: subcompetities per land
Naast de kwartaal competitie gaan we 6 subcompetities houden die zich ieder op een apart land richten. De landen zijn: Nederland, België, Duitsland, Engeland, Spanje en Italië. Na ieder kwartaal krijgt de top 3 (indien meer dan 150 tips geplaatst én een positieve roi over de gespeelde tips) van iedere subcompetitie een prijs van: 1e plaats = €25, 2e plaats = €15, 3e plaats = €10. Het is mogelijk dat je meerdere subcompetities in één kwartaal weet te winnen.
Alle wijzigingen zijn nog niet direct in ons systeem doorgevoerd maar zullen met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014 worden doorgevoerd. Mocht je een tip plaatsen die niet aan bovenstaande eisen voldoet, dan zullen wij deze begin januari alsnog verwijderen.
Vragen en/of opmerkingen kan je hieronder kwijt! We zullen zo snel mogelijk antwoord geven... we hebben vakantie dus het kan iets langer duren dan normaal :-)
Mario (en de rest van de crew)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 29-12-2013 23:14 Acties en spellen
in 29-12-2013 23:14 Acties en spellen
361 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
juul1982:
Beste mensen,
Laten we stoppen me elkaar over en weer verwijten te maken. Wij proberen ten alle tijde het tipspel zo eerlijk mogelijk te houden. En wij zullen dan ook elke tip grondig controleren. Gelieve in de toekomst een van Mods aan te spreken bij twijfel in plaats van elkaar verwijten naar het hoofd te gooien

Groetjes,

Juul

De voetbalwedden dictatuur. Kritische posts op het forum die indirect betrekking hebben op de kwaliteit van het tipgeversspel worden sneller dan het licht verwijderd. Het lijkt erop dat deelnemers elkaar niet op eventuele fouten in het spel mogen wijzen. Kim Jong-un zou er van smullen.
@Juul, ik denk dat je het druk gaat krijgen vriend :)
0 Vind ik leuk's
ralvinho:
De voetbalwedden dictatuur. Kritische posts op het forum die indirect betrekking hebben op de kwaliteit van het tipgeversspel worden sneller dan het licht verwijderd. Het lijkt erop dat deelnemers elkaar niet op eventuele fouten in het spel mogen wijzen. Kim Jong-un zou er van smullen. @Juul, ik denk dat je het druk gaat krijgen vriend :)

"Sneller dan het licht verwijderd" --> je bent bezig met stemmingmakerij. Het enige wat wij altijd doen is de dialoog aan te gaan met iedereen op deze site. We hebben altijd gesmuld van feedback, positief danwel minder positief, om deze website beter en beter te maken. Het verwijderen van berichten op het forum is daarbij een doodzonde, dat doen we dus ook niet. Jammer dat je dat denkt.

Oja... erg jammer dat je het woord 'dictatuur' in de mond neemt...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Geloof me dat hierboven enkele berichten zijn verwijderd, van mij, torremans, en nog iemand. Maar goed, de crew tegenspreken heeft natuurlijk geen zin dus dat ga ik ook niet doen. Succes!
0 Vind ik leuk's
ralvinho:
Geloof me dat hierboven enkele berichten zijn verwijderd, van mij, torremans, en nog iemand. Maar goed, de crew tegenspreken heeft natuurlijk geen zin dus dat ga ik ook niet doen. Succes!

Ben even de database ingedoken en er zijn inderdaad berichten verwijderd geweest. Heb ze zojuist teruggezet én teksten verwijderd. Andere leden beschuldigen van dingen doe je maar ergens anders of onderbouw je mening zoals het hoort. Voor kortzichtige beschuldigingen ben je hier niet aan het juiste adres en als het je niet bevalt: blijf dan gewoon weg.

Wij doen er alles aan om alles zo leuk mogelijk voor iedereen te houden, werk daar dan a.u.b. een beetje aan mee. Zo moeilijk is het niet! Thanx!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
We hebben altijd gesmuld van feedback, positief danwel minder positief, om deze website beter en beter te maken. Het verwijderen van berichten op het forum is daarbij een doodzonde, dat doen we dus ook niet. Jammer dat je dat denkt.

ralvinho:

vw-crew:
Ben even de database ingedoken en er zijn inderdaad berichten verwijderd geweest. Heb ze zojuist teruggezet én teksten verwijderd

Thanks for giving back my credibility! Van mijn kant geen onvertogen woord meer. Lang leve het tipperspel! (y)
0 Vind ik leuk's
ralvinho:
Thanks for giving back my credibility! Van mijn kant geen onvertogen woord meer. Lang leve het tipperspel! (y)

Graag gedaan ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Kan ook door mods gedaan zijn ik kan bijvoorbeeld ook berichten verwijderen of gehele topics. Je moet er zorgvuldig mee om gaan, anders raakt het vertrouwen in site misschien ook weg. Helaas is het tipsspel idd noet waterdicht, ik had bijvoorbeeld ook alweer bts ja bij roda - sparta @2.45 gezien. Die odd is natuurlijk weer omgedraaid.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
vw ik had jong twente-volendam op 3 nov. een x @3.75 getipt maar jullie geven aan dat ik 2x over 4.5 getipt heb wat trouwens niet kan.wedstrijd eindigde op 3-3 dus had ik beide tips juist.kun je dat rechtzetten dank u.
0 Vind ik leuk's
mats:
vw ik had jong twente-volendam op 3 nov. een x @3.75 getipt maar jullie geven aan dat ik 2x over 4.5 getipt heb wat trouwens niet kan.wedstrijd eindigde op 3-3 dus had ik beide tips juist.kun je dat rechtzetten dank u.

We hebben in onze log bestanden inderdaad gezien dat deze tip verkeerd is opgeslagen. Is bij deze aangepast.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik vraag me af of de noteringen bij NEDERBET op bepaalde wedstrijden van 14 november niet aan
de hoge kant waren ?
Het betreft de wedstrijden van Roemenië wint aan 7.50 en deze van Colombia aan meer dan 4.00
Zouden jullie dit eens willen nazien aub ?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.