Tipscompetities 2014: vernieuwingen, vragen en info
Het komende jaar zullen we een aantal aanpassingen gaan doorvoeren in onze tipscompetitie waarvan we je hier alvast over willen berichten. Deze aanpassingen zijn nodig om de competitie nog spannender te maken en 'lucky shots' meer en meer uit te sluiten. Gelukkig hebben we wederom een afspraak met Unibet kunnen maken aangaande de sponsoring van de tipscompetitie.
1. Maandelijkse tipscompetitie komt te vervallen
We laten de maandelijkse tipscompetitie vallen en er komt een kwartaalcompetitie (1x per 3 maanden) voor terug. Het prijzengeld gaat omhoog (1e plaats = €250, 2e plaats = €150 en 3e plaats = €100) en je moet minimaal 150 tips hebben geplaatst om in aanmerking te komen voor een kwartaalprijs.
2. Odds beperkingen
Het is vanaf 1 januari (of in ieder geval met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014) niet meer mogelijk om tips te plaatsen voor weddenschappen met odds onder de 1,35 of odds hoger dan 15.
3. Stake beperkingen afhankelijk van odds
- Odds lager dan 1,35 zijn niet toegestaan.
- Odds tussen 1,35 en 2,00: stake 3/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 2,00 en 5,00: stake 1/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 5,00 en 8,00: stake 1/10 tot 5/10 toegestaan
- Odds tussen 8,00 en 15,00: stake 1/10 tot 3/10 toegestaan
- Odds boven de 15,00: niet toegestaan.
4. Nieuw: subcompetities per land
Naast de kwartaal competitie gaan we 6 subcompetities houden die zich ieder op een apart land richten. De landen zijn: Nederland, België, Duitsland, Engeland, Spanje en Italië. Na ieder kwartaal krijgt de top 3 (indien meer dan 150 tips geplaatst én een positieve roi over de gespeelde tips) van iedere subcompetitie een prijs van: 1e plaats = €25, 2e plaats = €15, 3e plaats = €10. Het is mogelijk dat je meerdere subcompetities in één kwartaal weet te winnen.
Alle wijzigingen zijn nog niet direct in ons systeem doorgevoerd maar zullen met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014 worden doorgevoerd. Mocht je een tip plaatsen die niet aan bovenstaande eisen voldoet, dan zullen wij deze begin januari alsnog verwijderen.
Vragen en/of opmerkingen kan je hieronder kwijt! We zullen zo snel mogelijk antwoord geven... we hebben vakantie dus het kan iets langer duren dan normaal :-)
Mario (en de rest van de crew)
1. Maandelijkse tipscompetitie komt te vervallen
We laten de maandelijkse tipscompetitie vallen en er komt een kwartaalcompetitie (1x per 3 maanden) voor terug. Het prijzengeld gaat omhoog (1e plaats = €250, 2e plaats = €150 en 3e plaats = €100) en je moet minimaal 150 tips hebben geplaatst om in aanmerking te komen voor een kwartaalprijs.
2. Odds beperkingen
Het is vanaf 1 januari (of in ieder geval met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014) niet meer mogelijk om tips te plaatsen voor weddenschappen met odds onder de 1,35 of odds hoger dan 15.
3. Stake beperkingen afhankelijk van odds
- Odds lager dan 1,35 zijn niet toegestaan.
- Odds tussen 1,35 en 2,00: stake 3/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 2,00 en 5,00: stake 1/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 5,00 en 8,00: stake 1/10 tot 5/10 toegestaan
- Odds tussen 8,00 en 15,00: stake 1/10 tot 3/10 toegestaan
- Odds boven de 15,00: niet toegestaan.
4. Nieuw: subcompetities per land
Naast de kwartaal competitie gaan we 6 subcompetities houden die zich ieder op een apart land richten. De landen zijn: Nederland, België, Duitsland, Engeland, Spanje en Italië. Na ieder kwartaal krijgt de top 3 (indien meer dan 150 tips geplaatst én een positieve roi over de gespeelde tips) van iedere subcompetitie een prijs van: 1e plaats = €25, 2e plaats = €15, 3e plaats = €10. Het is mogelijk dat je meerdere subcompetities in één kwartaal weet te winnen.
Alle wijzigingen zijn nog niet direct in ons systeem doorgevoerd maar zullen met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014 worden doorgevoerd. Mocht je een tip plaatsen die niet aan bovenstaande eisen voldoet, dan zullen wij deze begin januari alsnog verwijderen.
Vragen en/of opmerkingen kan je hieronder kwijt! We zullen zo snel mogelijk antwoord geven... we hebben vakantie dus het kan iets langer duren dan normaal :-)
Mario (en de rest van de crew)
in 29-12-2013 23:14 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
bedankt voor het aanpassen van de verkeerde odds!
Bewerkt voor vw-crew:
We hebben vandaag (3 december) een klein bugje in onze tipcompetitie verholpen. Er werden odds bij 'bts' in sommige gevallen omgedraaid.
Bewerkt voor vw-crew:
We hebben vandaag (3 december) een klein bugje in onze tipcompetitie verholpen. Er werden odds bij 'bts' in sommige gevallen omgedraaid.
deze odds graag aanpassen:
https://www.voetbalwedden.net/tips/jong-fc-twente-fc-den-bosch-326292/
Bwin odds zijn volkomen verkeerd! Dank.
Ipv mijn correcte odds onmiddellijk te verbeteren zou je dit beter ook eens aanpakken!
Ik heb het gevoel dat ik niet bovenaan de rangschikking mag eindigen van de omhooggevallen vw-crew.
Jij kan mijn zak opblazen facking mongool met deze verrekte k*tsite. Benieuwd wat unibet daarvan vindt, zij hebben heel wat betere marketingdoeleinden dan hun centen hier te verkwisten. Oplichters.
Edit vw-crew:
Dit bericht blijkt door iemand te zijn bewerkt. Wij kunnen echter niet achterhalen wie én/of wat precies. Tot zover treft Ralvinho geen enkele blaam. We zetten onze politiepet op en gaan verder op onderzoek uit.
https://www.voetbalwedden.net/tips/jong-fc-twente-fc-den-bosch-326292/
Bwin odds zijn volkomen verkeerd! Dank.
Ik heb het gevoel dat ik niet bovenaan de rangschikking mag eindigen van de omhooggevallen vw-crew.
Jij kan mijn zak opblazen facking mongool met deze verrekte k*tsite. Benieuwd wat unibet daarvan vindt, zij hebben heel wat betere marketingdoeleinden dan hun centen hier te verkwisten. Oplichters.
Edit vw-crew:
Dit bericht blijkt door iemand te zijn bewerkt. Wij kunnen echter niet achterhalen wie én/of wat precies. Tot zover treft Ralvinho geen enkele blaam. We zetten onze politiepet op en gaan verder op onderzoek uit.
ralvinho:
Ipv mijn correcte odds onmiddellijk te verbeteren zou je dit beter ook eens aanpakken! Ik heb het gevoel dat ik niet bovenaan de rangschikking mag eindigen van de omhooggevallen vw-crew.
jij kan mijn zak opblazen facking mongool met deze verrekte k*tsite. Benieuwd wat unibet daarvan vindt, zij hebben heel wat betere marketingdoeleinden dan hun centen hier te verkwisten.
oplichters
Ipv mijn correcte odds onmiddellijk te verbeteren zou je dit beter ook eens aanpakken! Ik heb het gevoel dat ik niet bovenaan de rangschikking mag eindigen van de omhooggevallen vw-crew.
jij kan mijn zak opblazen facking mongool met deze verrekte k*tsite. Benieuwd wat unibet daarvan vindt, zij hebben heel wat betere marketingdoeleinden dan hun centen hier te verkwisten.
oplichters
Deze opmerking vind ik er alweer serieus over. een klein beetje respect tegenover de mensen van voetbalwedden die dit allemaal mogelijk maken en hier heel veel tijd insteken zou niet mistaan.
Bedankt aan de hele crew voor alles wat jullie hier van gemaakt hebben! Ik kom hier ontzettend graag alleen is het jammer dat sommigen de boel hier komen belazeren.
ralvinho:
Ipv mijn correcte odds onmiddellijk te verbeteren zou je dit beter ook eens aanpakken! Ik heb het gevoel dat ik niet bovenaan de rangschikking mag eindigen van de omhooggevallen vw-crew. Jij kan mijn zak opblazen facking mongool met deze verrekte k*tsite. Benieuwd wat unibet daarvan vindt, zij hebben heel wat betere marketingdoeleinden dan hun centen hier te verkwisten. Oplichters.
Ipv mijn correcte odds onmiddellijk te verbeteren zou je dit beter ook eens aanpakken! Ik heb het gevoel dat ik niet bovenaan de rangschikking mag eindigen van de omhooggevallen vw-crew. Jij kan mijn zak opblazen facking mongool met deze verrekte k*tsite. Benieuwd wat unibet daarvan vindt, zij hebben heel wat betere marketingdoeleinden dan hun centen hier te verkwisten. Oplichters.
Zo, dat is nog eens een mooie beschuldiging aan ons adres. Bedankt.... (y)
Edit vw-crew op 03-12-2014:
Na diverse emailconversaties én onderzoek blijkt dat iemand anders de reactie van Ralfinho heeft bewerkt. Echter kunnen we niet achterhalen door wie dit precies is gedaan. De account van Ralfinho is weer heropend, hem treft geen enkele blaam (voor zover wij kunnen nagaan). Ralfino: excuses voor het eventuele ongemak.
Hakuna Matatttta.
Na de vele fouten die hij gemaakt heeft lijkt dit de meest correcte beslssing ;-) (y)
is het toevallig mogelijk om Ralvinho van de algemene tussenstand te halen aangezien hij hier toch verbannen is? Dit geeft namelijk een vertekend beeld en hij komt nooit meer aan de 1000 tips
is het toevallig mogelijk om Ralvinho van de algemene tussenstand te halen aangezien hij hier toch verbannen is? Dit geeft namelijk een vertekend beeld en hij komt nooit meer aan de 1000 tips
psvftw:
Na de vele fouten die hij gemaakt heeft lijkt dit de meest correcte beslssing ;-) (y)
Grappig dat iemand dat zegt die sinds 2012 niet meer actief is geweest, nu 1x inlogt en direct een mening heeft... ik heb zo mijn bedenkingen...
Hakuna Matatttta.
23.11 Le Mont LS - Wil Zwitserland, Challenge League
Deze wedstrijd is vandaag ingehaald, zou de staff deze alsnog kunnen beoordelen? Staat bij mij namelijk nog open
Deze wedstrijd is vandaag ingehaald, zou de staff deze alsnog kunnen beoordelen? Staat bij mij namelijk nog open
frederique:
Dit staat in de huisregels :
Wat gebeurt er met tips voor wedstrijden die zijn afgelast / gestaakt of verplaatst?
Afgelaste, gestaakte wedstrijden alsmede wedstrijden die een opnieuw zijn vastgesteld zullen automatisch een nieuwe datum toegewezen krijgen. Indien een wedstrijd meer dan 36 uur later zal worden ingepland zullen alle lopende weddenschappen voor deze wedstrijd komen te vervallen. Er kunnen voor de nieuwe datum opnieuw tips worden geplaatst omdat de omstandigheden voor de wedstrijd zijn veranderd. Indien een wedstrijd verplaatst zal worden naar een datum korter dan 36 uur na de oorspronkelijke datum dan zullen de tips blijven staan. Indien een wedstrijd zal worden vervroegd dan zullen de tips blijven staan.
De tips zal dus ongeldig worden verklaard
Hey ik zie nu pas dat er tips kan worden gegeven om een prijs te pakken maar hoevaak mag/moet ik tips geven? en waar kan ik zien wat ik heb gespeeld ik zat te kijken maar kon niet echt veel info vinden behalve dat je 150 tips per 3 maanden moet geven dus minimaal 1 per dag? en die vw10 spel heb ik ingevuld maar waar kan ik zien wat ik heb ingevuld? Alvast bedankt