Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipscompetities 2014: vernieuwingen, vragen en info

Het komende jaar zullen we een aantal aanpassingen gaan doorvoeren in onze tipscompetitie waarvan we je hier alvast over willen berichten. Deze aanpassingen zijn nodig om de competitie nog spannender te maken en 'lucky shots' meer en meer uit te sluiten. Gelukkig hebben we wederom een afspraak met Unibet kunnen maken aangaande de sponsoring van de tipscompetitie.
1. Maandelijkse tipscompetitie komt te vervallen
We laten de maandelijkse tipscompetitie vallen en er komt een kwartaalcompetitie (1x per 3 maanden) voor terug. Het prijzengeld gaat omhoog (1e plaats = €250, 2e plaats = €150 en 3e plaats = €100) en je moet minimaal 150 tips hebben geplaatst om in aanmerking te komen voor een kwartaalprijs.
2. Odds beperkingen
Het is vanaf 1 januari (of in ieder geval met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014) niet meer mogelijk om tips te plaatsen voor weddenschappen met odds onder de 1,35 of odds hoger dan 15.
3. Stake beperkingen afhankelijk van odds
- Odds lager dan 1,35 zijn niet toegestaan.
- Odds tussen 1,35 en 2,00: stake 3/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 2,00 en 5,00: stake 1/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 5,00 en 8,00: stake 1/10 tot 5/10 toegestaan
- Odds tussen 8,00 en 15,00: stake 1/10 tot 3/10 toegestaan
- Odds boven de 15,00: niet toegestaan.
4. Nieuw: subcompetities per land
Naast de kwartaal competitie gaan we 6 subcompetities houden die zich ieder op een apart land richten. De landen zijn: Nederland, België, Duitsland, Engeland, Spanje en Italië. Na ieder kwartaal krijgt de top 3 (indien meer dan 150 tips geplaatst én een positieve roi over de gespeelde tips) van iedere subcompetitie een prijs van: 1e plaats = €25, 2e plaats = €15, 3e plaats = €10. Het is mogelijk dat je meerdere subcompetities in één kwartaal weet te winnen.
Alle wijzigingen zijn nog niet direct in ons systeem doorgevoerd maar zullen met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014 worden doorgevoerd. Mocht je een tip plaatsen die niet aan bovenstaande eisen voldoet, dan zullen wij deze begin januari alsnog verwijderen.
Vragen en/of opmerkingen kan je hieronder kwijt! We zullen zo snel mogelijk antwoord geven... we hebben vakantie dus het kan iets langer duren dan normaal :-)
Mario (en de rest van de crew)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 29-12-2013 23:14 Acties en spellen
in 29-12-2013 23:14 Acties en spellen
361 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
We kunnen helaas niet 24/7 op voetbalwedden.net aanwezig zijn maar maandag zal er met spoed naar gekeken gaan worden. Technisch team is er maandag weer :-)
Okay?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Proficiat met jullie "nieuwe" tipscompetitie , en ook het kunnen spelen in de subcompeties vind ik een grote meerwaarde voor de site
Dus nu moeten we minimum 150 tips spelen per kwartaal , zowel 150 tips in de kwartaal competitie als 150 tips voor de subcompetitie , om kans te maken om in de prijzen te vallen
Het aantal tips voor de kwartaalcompetitie kunnen we opvolgen , net als de ROI , in de map "stats" bij ons profiel.
Maar is het technisch mogelijk om bijv ook per subcompetitie daar een soort van overzicht te kunnen hebben , dus hoeveel tips heb je reeds gespeeld in een bepaalde subcompetitie en wat is je ROI in die competitie ?
Zodanig dat ik direkt kan zien hoeveel tips in bijv nog moet spelen in die bepaalde subcompetitie om kans te maken op een prijs , of hoever mijn ROI staat in die bepaalde subcompetitie
Misschien iets om eens de hoofden bij elkaar voor te steken
Greetz
PS heb nu juist gezien dat je dus wel kunt selecteren per land waar je een tip van plaatste (shame on me) maar deze tips tellen niet per kwartaal , die tellen per laatste 12 maanden , dus misschien daar ergens een toepassing aan toe voegen zodanig dat je die gespeelde tips ook kan selecteren per kwartaal .
0 Vind ik leuk's
er zijn iid een par goeie veranderingen , maar toch zou er het een en ander nog kunnen veranderen om alles eerlijk te laten verlopen,
bv. een maximun tips te kunnen plaatsen per dag ( 15 bijvoorbeeld) vermijd je hier ook weer dat je gewoon alles tipt en luckyshots haalt.
de ene gaat werken en de andere hangt hier gans de dag uit,
als je het mij vraagt hebben de mensen die nog werken gaan niet zoveel tijd om tips in te voeren,
dus niet eerlijk tegenover mensen die hier de gans de dag uitghangen.
ik ga voor een systeem waar je maximum 15 tips /per dag kan plaatsen.
en bijvoorbeeld enkel op een 12x-systeem , zal je direct zien wat een verandering in de tipcompetitie.
0 Vind ik leuk's
spartacus:

PS heb nu juist gezien dat je dus wel kunt selecteren per land waar je een tip van plaatste (shame on me) maar deze tips tellen niet per kwartaal , die tellen per laatste 12 maanden , dus misschien daar ergens een toepassing aan toe voegen zodanig dat je die gespeelde tips ook kan selecteren per kwartaal .

Ja de overzichten moeten beter gerangschikt worden per kwartaal. Bedankt voor de toevoeging. Komen we op terug.
scoregirl:
er zijn iid een par goeie veranderingen , maar toch zou er het een en ander nog kunnen veranderen om alles eerlijk te laten verlopen,
bv. een maximun tips te kunnen plaatsen per dag ( 15 bijvoorbeeld) vermijd je hier ook weer dat je gewoon alles tipt en luckyshots haalt.
de ene gaat werken en de andere hangt hier gans de dag uit,
als je het mij vraagt hebben de mensen die nog werken gaan niet zoveel tijd om tips in te voeren,
dus niet eerlijk tegenover mensen die hier de gans de dag uitghangen.
ik ga voor een systeem waar je maximum 15 tips /per dag kan plaatsen.
en bijvoorbeeld enkel op een 12x-systeem , zal je direct zien wat een verandering in de tipcompetitie.

Werken of niet werken lijkt mij geen issue. Dan moet je in de weekenden je tips maar vast invoeren, of in de ochtend of de avond. Wij kunnen daar geen rekening mee houden. We houden eerst de 150 tips per kwartaal aan.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Complimenten! Het overzicht van de tipcompetitie ziet er erg mooi uit en is helemaal actueel nu. Knap werk!
Zou het tot slot nog mogelijk zijn om ook van de kwartaalstand een totaalstand op te kunnen vragen net zoals bij de subcompetities. Een aantal weken geleden kon dit. Ik vind het erg gaaf om te zien (juist als je niet in de top 10 staat) hoe je het overall ten opzichte van de rest doet.
0 Vind ik leuk's
torodeboro:
Complimenten! Het overzicht van de tipcompetitie ziet er erg mooi uit en is helemaal actueel nu. Knap werk!
Zou het tot slot nog mogelijk zijn om ook van de kwartaalstand een totaalstand op te kunnen vragen net zoals bij de subcompetities. Een aantal weken geleden kon dit. Ik vind het erg gaaf om te zien (juist als je niet in de top 10 staat) hoe je het overall ten opzichte van de rest doet.

Wordt aan gewerkt! Bedankt voor je inbreng!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
Wordt aan gewerkt! Bedankt voor je inbreng!

Ik ga er vanuit dat dit vrijdag aanstaande klaar zal zijn, mooi zo vlak voor het weekend :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
13.02.2014 Spain - Macedonia [1] -7.25 3/10 €1.70 -3.00
Waarom is deze als fout beoordeeld?

0 Vind ik leuk's
mick1880:
13.02.2014 Spain - Macedonia [1] -7.25 3/10 €1.70 -3.00
Waarom is deze als fout beoordeeld?

Goede vraag! Gaan we uitzoeken... weet wel dat er iedere maand nog een nacalculatie plaatsvind van alle tips zodat al je statistieken uiteindelijk allemaal kloppen. Ik hou je op de hoogte (maandag/dinsdag).
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Oke top, bedankt! (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.