Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipscompetities 2014: vernieuwingen, vragen en info

Het komende jaar zullen we een aantal aanpassingen gaan doorvoeren in onze tipscompetitie waarvan we je hier alvast over willen berichten. Deze aanpassingen zijn nodig om de competitie nog spannender te maken en 'lucky shots' meer en meer uit te sluiten. Gelukkig hebben we wederom een afspraak met Unibet kunnen maken aangaande de sponsoring van de tipscompetitie.
1. Maandelijkse tipscompetitie komt te vervallen
We laten de maandelijkse tipscompetitie vallen en er komt een kwartaalcompetitie (1x per 3 maanden) voor terug. Het prijzengeld gaat omhoog (1e plaats = €250, 2e plaats = €150 en 3e plaats = €100) en je moet minimaal 150 tips hebben geplaatst om in aanmerking te komen voor een kwartaalprijs.
2. Odds beperkingen
Het is vanaf 1 januari (of in ieder geval met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014) niet meer mogelijk om tips te plaatsen voor weddenschappen met odds onder de 1,35 of odds hoger dan 15.
3. Stake beperkingen afhankelijk van odds
- Odds lager dan 1,35 zijn niet toegestaan.
- Odds tussen 1,35 en 2,00: stake 3/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 2,00 en 5,00: stake 1/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 5,00 en 8,00: stake 1/10 tot 5/10 toegestaan
- Odds tussen 8,00 en 15,00: stake 1/10 tot 3/10 toegestaan
- Odds boven de 15,00: niet toegestaan.
4. Nieuw: subcompetities per land
Naast de kwartaal competitie gaan we 6 subcompetities houden die zich ieder op een apart land richten. De landen zijn: Nederland, België, Duitsland, Engeland, Spanje en Italië. Na ieder kwartaal krijgt de top 3 (indien meer dan 150 tips geplaatst én een positieve roi over de gespeelde tips) van iedere subcompetitie een prijs van: 1e plaats = €25, 2e plaats = €15, 3e plaats = €10. Het is mogelijk dat je meerdere subcompetities in één kwartaal weet te winnen.
Alle wijzigingen zijn nog niet direct in ons systeem doorgevoerd maar zullen met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014 worden doorgevoerd. Mocht je een tip plaatsen die niet aan bovenstaande eisen voldoet, dan zullen wij deze begin januari alsnog verwijderen.
Vragen en/of opmerkingen kan je hieronder kwijt! We zullen zo snel mogelijk antwoord geven... we hebben vakantie dus het kan iets langer duren dan normaal :-)
Mario (en de rest van de crew)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 29-12-2013 23:14 Acties en spellen
in 29-12-2013 23:14 Acties en spellen
361 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik wilde bij mijn tips voor vandaag de wedstrijd Al Sadd - Umm Sala (Qatar)l tippen voor de tipcompetitie. Alleen als ik deze wil plaatsen vind hij ze niet, hoort dit? Of is dit een fout? En als dit hoort, waarom kan je dan geen tips uit de competitie van Qatar plaatsen?
0 Vind ik leuk's
In navolging op de verbeteringen in de tipcompetitie voor 2014 hebben we de subcompetities klaargemaakt. Deze kan je vinden op de tips-competitie pagina: https://www.voetbalwedden.net/tips-competitie/
3x per dag worden de subcompetities geupdate. Verder zullen we nog extra knoppen toevoegen waardoor je de gehele tussenstand voor een land kan bekijken, dus los van de top10. Dat zal echter later worden gerealiseerd.
http://i58.tinypic.com/e8x4s2.png">
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
probleem verholpen
0 Vind ik leuk's
Hallo? Wordt mijn vraag bewust genegeerd ofzo?
chameleon:
Prima en vernieuwende aanpassingen, mijn complimenten daarvoor, maar met die nieuwe European handicap is er nu wel overlap?
Als je bijvoorbeeld een DNB-weddenschap op een bepaalde wedstrijd hebt geplaatst kon en kun je niet nog een Asian handicap en 1x2 weddenschap plaatsen door (mogelijke) overlap. Maar dit is nu wel mogelijk met een European handicap?

-----------------------------------------------------------------------------------
Inmiddels ben ik er ook achter gekomen dat de DNB-weddenschappen die ik heb geplaatst en die in een gelijkspel zijn geëindigd bij mijn ROI worden meegeteld, dit haalt mijn ROI natuurlijk vies naar beneden. Dit terwijl ik ben uitgegaan van de spelregels. Ik citeer: 'Hoeveel tips moet ik per kwartaal plaatsen? Je moet in een kwartaal minimaal 150 geldige tips (wedstrijden die worden verplaatst en/of afgelast tellen dus niet mee) plaatsen om in aanmerking te komen voor de prijzen. Leden die niet aan de 150 tips gekomen zijn zullen niet in het klassement worden opgenomen. Indien je een DnB (Draw no Bet) weddenschap plaatst welke in een gelijkspel eindigt dan zal je tip niet worden meegenomen in de stand en in de telling voor het minimaal geplaatste tips.'
Ook klopt de stand van de kwartaalcompetetities en subcompetities voor geen meter? Ik snap dat jullie druk bezig zijn om de veranderingen door te voeren, maar op deze manier erger ik me meer dan dat ik er plezier aan heb. Zeker omdat ik al twee weken wacht op een antwoord op mijn andere vraag.
0 Vind ik leuk's
You win some, you lose some.
chameleon:
Als je bijvoorbeeld een DNB-weddenschap op een bepaalde wedstrijd hebt geplaatst kon en kun je niet nog een Asian handicap en 1x2 weddenschap plaatsen door (mogelijke) overlap. Maar dit is nu wel mogelijk met een European handicap?

Ja, nog wel. Morgen niet meer. Foutje denk ik.
chameleon:
Inmiddels ben ik er ook achter gekomen dat de DNB-weddenschappen die ik heb geplaatst en die in een gelijkspel zijn geëindigd bij mijn ROI worden meegeteld, dit haalt mijn ROI natuurlijk vies naar beneden. Dit terwijl ik ben uitgegaan van de spelregels.

Ojajoh... gaan we uitzoeken want dat is natuurlijk niet de bedoeling.
chameleon:
Ook klopt de stand van de kwartaalcompetetities en subcompetities voor geen meter? Ik snap dat jullie druk bezig zijn om de veranderingen door te voeren, maar op deze manier erger ik me meer dan dat ik er plezier aan heb. Zeker omdat ik al twee weken wacht op een antwoord op mijn andere vraag.

Is het een vraag of een constatering? Wat klopt er volgens jou niet?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
tussenstanden per land staan al de ganse week hetzelfde bij mij is dat normaal of ligt aan mij ?
0 Vind ik leuk's
@VW-CREW Dank voor de snelle reactie. Wat betreft de standen, bij mij staan deze al de hele week onveranderd.
janvoetbal:
tussenstanden per land staan al de ganse week hetzelfde bij mij is dat normaal of ligt aan mij ?
Dit dus. Maar bij mij ook bij het kwartaalklassement? Of het moet zo zijn dat het alleen de tips van februari zijn? Maar dat lijkt me niet logisch omdat het een kwartaal betreft.
0 Vind ik leuk's
You win some, you lose some.
janvoetbal:

De standen zijn zojuist geupdate en up-to-date. Als het goed is worden ze 2x per dag opnieuw bijgewerkt.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik vind echt dat jullie mooi werk verzetten met deze website en dat het veel toevoegt aan het wedden op voetbal. Jullie hebben echt een community gecreeerd. Dat voorop.
Mijn vraag gaat over de kwartaalcompetities. Ik zie zowel bij de tussenstand als bij de mensen die minimaal 150 tips hebben dat het nog niet echt klopt. Zo weet ik bijvoorbeeld dat iemand als Galaaa sowieso in de top 3 van de kwartaalcompetitie moet staan, maar op de plek waar ik 'm zie heeft hij slechts nog een beperkt aantal tips en staat hij ook erg laag. Weten jullie hoe dit zit?
Ik wil dus niet zeuren, maar juist omdat ik die tipcompetitie zo leuk vindt, ben ik benieuwd wat jullie hiervan vinden.
0 Vind ik leuk's
torodeboro:
Ik vind echt dat jullie mooi werk verzetten met deze website en dat het veel toevoegt aan het wedden op voetbal. Jullie hebben echt een community gecreeerd. Dat voorop.
Mijn vraag gaat over de kwartaalcompetities. Ik zie zowel bij de tussenstand als bij de mensen die minimaal 150 tips hebben dat het nog niet echt klopt. Zo weet ik bijvoorbeeld dat iemand als Galaaa sowieso in de top 3 van de kwartaalcompetitie moet staan, maar op de plek waar ik 'm zie heeft hij slechts nog een beperkt aantal tips en staat hij ook erg laag. Weten jullie hoe dit zit?
Ik wil dus niet zeuren, maar juist omdat ik die tipcompetitie zo leuk vindt, ben ik benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Ik ben er ook niet achter waarom dit lijstje zo getoond wordt. En als een admin het niet snapt dan moet er naar gekeken worden. Kom bij je terug.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.