Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Jemig, dit had ik nooit door gehad. Goed gevonden Oddhunter.
erikb1990:
We doen ons uiterste best en verbeteren altijd - mede dankzij onze altijd scherpe leden :-) (Y)(Y)(Y)
Mochten er andere verbeterpunten zijn, trek vooral aan de bel!
Wedstrijden die worden postponed (langer dan 48uur) evenals stake-refunds, tellen niet mee voor het aantal tips en worden ook niet mee berekend. De inzet wordt dus geannuleerd. We hebben een hercontrole hierop gedaan, voor alle tips vanaf 1 januari 2016.
Dance like you never danced before.
Zou het mogelijk zijn de tussenstand van het eerste kwartaal van 2016 eens te tonen aub ?
frankydk:
Zou het mogelijk zijn de tussenstand van het eerste kwartaal van 2016 eens te tonen aub ?
Bij dezen.
Is het niet meer mogelijk om op een odd van 10 te zetten? Voor Achilles - Sparta bijvoorbeeld hebben bookmakers waaruit je kan kiezen voor de gipscompetitie (bijv. tonybet) een odd van 10 nu. Maar die kan ik niet kiezen. Staan slechts een paar bookmakers met odds van 6 a 7.
Hallo,
Even een vraag.
Ik ben gestart met tips plaatsen in februari.
Kom ik in aanmerking voor het eerste kwartaal?
Even een vraag.
benibet:
Hallo,
Even een vraag.
Hallo,
Even een vraag.
hiervoor kom je niet in aanmerking.
[quote]Je moet in een kwartaal minimaal 250 stakes hebben ingezet om in aanmerking te komen voor de prijzen. Ook heb je minimaal 25 stakes of meer ingezet in de 3 maanden van het kwartaal.
bassiee:
Is het niet meer mogelijk om op een odd van 10 te zetten? Voor Achilles - Sparta bijvoorbeeld hebben bookmakers waaruit je kan kiezen voor de gipscompetitie (bijv. tonybet) een odd van 10 nu. Maar die kan ik niet kiezen. Staan slechts een paar bookmakers met odds van 6 a 7.
Welke odds zijn toegestaan?
Odds onder de 1.50 en boven de 7.5 zijn niet toegestaan. Daarnaast is de inzet voor een tip afhankelijk van de aangeboden odd.
Op één wedstrijd kun je maximaal 3 stakes inzetten.
Om de tip competities verder zo eerlijk mogelijk te houden hebben de volgende regels opgesteld voor alle tussenliggende odds:
Odds Inzet
1.50 < 2.50 Maximaal 3 stakes
2.50 < 5.00 Maximaal 2 stakes
5.00 < 7.50 Maximaal 1 stake
Meer mensen die geen nieuwe tips sinds vandaag kunnen plaatsen?
Come on you Spurs!
riks:
Wat voor foutmelding krijg je? En via welke browser/device?