Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
#UPDATE
We hebben het aanbod aan te spelen tips uitgebreid met:
Win to nill
- thuisploeg wint zonder tegendoelpunten
- uitploeg wint zonder tegendoelpunten
Half with most goals
- eerste helft
- tweede helft
- gelijk
Number of goals
- voorspel het exacte aantal goals in een wedstrijd
Anytime goalscorer
- de geselecteerde speler scoort in de wedstrijd (uiteraard in het goede doel)
Correct score
- voorspel de juiste uitslag van het duel (reguliere speeltijd)
Kom je nog foutjes tegen, trek aan de bel :-)
NB we hebben helaas niet voor alle wedtips odds, dus het kan zijn dat bepaalde wedtips missen. wedtips met een odd hoger dan 7.5 of lager dan 1.5 kunnen niet worden gespeeld en zijn daarom niet zichtbaar.
We hebben het aanbod aan te spelen tips uitgebreid met:
Win to nill
- thuisploeg wint zonder tegendoelpunten
- uitploeg wint zonder tegendoelpunten
Half with most goals
- eerste helft
- tweede helft
- gelijk
Number of goals
- voorspel het exacte aantal goals in een wedstrijd
Anytime goalscorer
- de geselecteerde speler scoort in de wedstrijd (uiteraard in het goede doel)
Correct score
- voorspel de juiste uitslag van het duel (reguliere speeltijd)
Kom je nog foutjes tegen, trek aan de bel :-)
NB we hebben helaas niet voor alle wedtips odds, dus het kan zijn dat bepaalde wedtips missen. wedtips met een odd hoger dan 7.5 of lager dan 1.5 kunnen niet worden gespeeld en zijn daarom niet zichtbaar.
Dance like you never danced before.
Om geldig mee te spelen met de tipcompetitie wat teld er nu per maand / kwartaal / jaar.
Het aantal TIPS of STAKES
benibet:
Om geldig mee te spelen met de tipcompetitie wat teld er nu per maand / kwartaal / jaar.
Sinds 1 januari 2016 zijn we overgestapt op een minimum aantal stakes.
Kwartaalcompetitie: 250 stakes (min. 25 stakes per maand in de drie maanden van 't kwartaal)
Subcompetities (landencompetities): 150 stakes in het desbetreffende land (min. 25 stakes per maand in de drie maanden van 't kwartaal in 't desbetreffende land)
Jaarcompetitie: 750 stakes (min. 50 stakes in zes van de twaalf maanden van 't jaar)
Ik vind het zeer goed dat jullie voortdurend bezig zijn met het aanbrengen van nieuwe mogelijkheden
met betrekking tot het te spelen weddingschappen.
Maar ik zou het veel beter vinden dat deze zouden ingaan bij het begin van een nieuw kwartaal.
Zo blijven de kansen voor iedereen GELIJK tijdens een kwartaal.
Maar ik zou het veel beter vinden dat deze zouden ingaan bij het begin van een nieuw kwartaal.
frankydk:
Ik vind het zeer goed dat jullie voortdurend bezig zijn met het aanbrengen van nieuwe mogelijkheden
De nieuwe tips zijn door iedereen te spelen (y)
Hallo, ik had gebruikt gemaakt van de nieuwe optie to score. Heb bij feyenoord-az Dirk Kuyt als doelpuntenmaker getipt, hij scoorde ook via een penalty alleen deze is toch fout geteld?
jvdb10:
Hallo, ik had gebruikt gemaakt van de nieuwe optie to score. Heb bij feyenoord-az Dirk Kuyt als doelpuntenmaker getipt, hij scoorde ook via een penalty alleen deze is toch fout geteld?
Helaas worden de nieuwe tips niet allemaal goed gekoppeld en/of berekend, maar we zijn er mee bezig.
denise92:
Helaas worden de nieuwe tips niet allemaal goed gekoppeld en/of berekend, maar we zijn er mee bezig.
jvdb10:
Oke, kan ik begrijpen heeft altijd weer even wat opstart tijd nodig. Wordt de weddenschap nog wel omgezet in dat Kuyt heeft gescoord?
Bij mij staat er ook nog van alles fout bij to score, maar dat zal wel bekend zijn.
Maar hoe werken jullie als hij niet start in een wedstrijd? dit is per bookie verschillend.
Bij unibet wordt quote op 1 gezet en bij bwin telt een wissel wel mee.
Maar hoe werken jullie als hij niet start in een wedstrijd? dit is per bookie verschillend.
antoine:
Bij mij staat er ook nog van alles fout bij to score, maar dat zal wel bekend zijn.
Zijn we nog druk mee bezig. Niet alle data die we ontvangen is correct, dus die moeten we herberekenen. Helaas duurt dat eventjes.