Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
roma10:
denise92:
roma10:
Volgens de eindklassering van de subcompetities (volgens het oude reglement) van het vorige kwartaal stond ik 1e in Italie en 2e of 3e in Engeland maar toch zie ik me hier nu niet tussenstaan hoe kan dat?

Oude standen kun je terugkijken nu. Je stond 3e in Italië, maar met een negatieve ROI.

Het klopt inderdaad dat ik in de huidige stand van het 4e kwartaal 2015 een negatieve ROI heb voor zowel de subcompetitie Engeland als Italië. MAAR zoals ik het zie is deze stand berekend volgens de nieuwe regelementen waarin de maximaal in te zetten stake slechts 3/10 bedraagt. Blijkbaar zijn mijn stakes op een of andere manier allemaal teruggebracht naar 1, 2 of 3 /10 terwijl deze voor een heel aantal tips veel hoger lagen. Natuurlijk dat hierdoor mijn ROI helemaal veranderd is (in negatieve zin helaas). Vandaar dat ik eerder al eens de vraag had gesteld of de klassementen voor de tipcompetities met de oude regelementen zouden berekend worden of met de nieuwe. Toen was het antwoord 'met de oude regelementen'. Vandaar vraag ik me af of die limiet van 3/10 stake ook bij de 'oude regelementen' thuishoort. Stakes kiezen is namelijk ook een belangrijk deel van sportwedden en ik zou het daarom jammer vinden dat daar op deze manier zo aan gesleuteld wordt waardoor de ROI waarden niet echt representatief meer zijn. (Ik heb zelf een bestand bijgehouden met de geplaatste tips en winsten en hier had ik voor Italië ROI 109% en Engeland 105% met de stakes dus niet gelimiteerd tot 3/10.) Bedankt wel alvast voor het even na te kijken!

De nieuwe reglementen zijn in gegaan op 1 januari 2016. Onder je profiel > statistieken kun je de maanden december, november en oktober terugzien - althans qua ROI per maand. Specifiekere historische stats heb ik zo niet voorhanden, maar ik zal het even neerleggen bij de technische crew.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
denise92:
evissa:
evissa:
denise92:

60 dagen.

Oke bedankt, hopen dat iedereen t snel gestort krijgt

Zojuist mijn geld ontvanen alleen zie ik dit in de voorwaarden: Geldig tot 05/03/2016
Dat is dus maar een maandje ipv 60 dagen..

Zou je willen vragen of ze dit aan kunnen passen Denise?

'De standaard tijd voor Betfirst is 30 dagen. Ik begrijp in zijn geval dat 30 dagen iets te weinig zal zijn aangezien het toch wel een hoog bedrag is. Voor iedereen die langer dan 30 dagen zijn bonus nodig heeft zal ik die na de 30 dagen opnieuw geven zoals zijn playthrough was.'

Aldus betfirst.

Dus dan krijgen we 30 dagen erbij, zoals onze playthrough was? Wat wordt hiermee precies bedoeld?
0 Vind ik leuk's
bolletje93:
denise92:
evissa:
evissa:
denise92:

60 dagen.

Oke bedankt, hopen dat iedereen t snel gestort krijgt

Zojuist mijn geld ontvanen alleen zie ik dit in de voorwaarden: Geldig tot 05/03/2016
Dat is dus maar een maandje ipv 60 dagen..

Zou je willen vragen of ze dit aan kunnen passen Denise?

'De standaard tijd voor Betfirst is 30 dagen. Ik begrijp in zijn geval dat 30 dagen iets te weinig zal zijn aangezien het toch wel een hoog bedrag is. Voor iedereen die langer dan 30 dagen zijn bonus nodig heeft zal ik die na de 30 dagen opnieuw geven zoals zijn playthrough was.'

Aldus betfirst.

Dus dan krijgen we 30 dagen erbij, zoals onze playthrough was? Wat wordt hiermee precies bedoeld?

Correct dus in totaal heb je 60 dagen om je bonus vrij te spelen.
0 Vind ik leuk's
Geld staat er op, dankjewel Voetbalwedden ;-)
0 Vind ik leuk's
Hallo,
Wie kan me hier even helpen,
Ik heb kunnen merken dat wanneer een match postponed is je inzet (stake) toch wordt bijgerekend bij je ingezette stakes; Wat ik eigenlijk een beetje vreemd vind want die ingezette stake wordt wel niet terugbetaald of uitbetaald, maar op 0 gezet , terwijl hij eigenlijk op 1 of het aantal stakes dat je op de match heb geplaatst zou moeten gezet worden.

BV:

Je speelt 28 matchen aan een stake van 1 tegen een odd van 2
Er zijn 2 matchen postponed ( 2stakes dus) -2 stakes
je hebt er 15 goed en = 15 x 2 = 30 stakes
ROI = 30x100/26 = 115.38% ( 26 matchen omdat je 2 stakes moet aftrekken )
Maar hoe het hier berekend wordt =
ROI = 30x100/28 = 107.14%

Je merkt al het verschil van ROI alleen maar omdat je postponed matchen niet worden terugbetaald.
0 Vind ik leuk's
oddhunter7:
Hallo,
Ik heb kunnen merken dat wanneer een match postponed is je inzet (stake) toch wordt bijgerekend bij je ingezette stakes; Wat ik eigenlijk een beetje vreemd vind want die ingezette stake wordt wel niet terugbetaald of uitbetaald, maar op 0 gezet , terwijl hij eigenlijk op 1 of het aantal stakes dat je op de match heb geplaatst zou moeten gezet worden.

BV:

Je merkt al het verschil van ROI alleen maar omdat je postponed matchen niet worden terugbetaald.

Ik zal de formule even voor je laten controleren.
0 Vind ik leuk's
denise92:
oddhunter7:
Hallo,

BV:

Ik zal de formule even voor je laten controleren.

Ok Thx (y)
0 Vind ik leuk's
Foutje met de verplaatste wedstrijden is opgelost en opnieuw - met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2016 - doorgevoerd.
0 Vind ik leuk's
denise92:
Foutje met de verplaatste wedstrijden is opgelost en opnieuw - met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2016 - doorgevoerd.

Beetje vertekenend beeld krijg je nu doordat hij de stakes meetelt van tips die geplaatst zijn en nog niet gespeeld zijn...
0 Vind ik leuk's
dianat:
denise92:

Beetje vertekenend beeld krijg je nu doordat hij de stakes meetelt van tips die geplaatst zijn en nog niet gespeeld zijn...

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt Dianat
Ik tel helemaal die stakes niet bij , als een match postponed is , en werkelijk postponed is , dus dat hij helemaal niet meer gespeeld wordt , ja dan reken ik mijn ingezette stakes wel terug bij de uitbetaalde stakes , is toch maar logisch ook dat je je ingezette stakes bij een niet gespeelde wedstrijd terugkrijgt?

In het ander geval zoals jij vermoed , wordt de match wel degelijk op een latere datum gespeeld , dan tel ik die stakes wel bij de stakes ingezet

BV:
Stel ik heb tot op vandaag 200 stakes ingezet en werd er 215 uitbetaald

Vandaag speel ik bv op 10 wedstrijden met een stake van 1 (totaal 10stakes)
Er wordt 1 wedstrijd afgelast (- 1stake)
ik krijg 20 stakes terug voor mijn gespeelde wedstrijden (dit is maar een voorbeeld )

dan heb ik in totaal 10stakes ingezet (vandaag) + 200 stakes dat ik reeds had ingezet = 210 stakes
Ik word er 20 uitbetaald voor vandaag + 1stake van een postponed wedstrijd = 215 (reeds uitbetaald) + 20stakes + 1stake = 236 stakes
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.