Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Goedeavond VW-Crew,
Het volgende:
Ik speelde gisteren Esbjerg fB - AaB [pick 2] 0 in de tip competitie.
De 0 staat voor draw no bet in asian handicap, als je kijkt naar die odd 2.15 was het ook een draw no bet (odd voor winst was veel hoger).
Uitslag is 2-2 geworden en dan telt deze als verlies, niet als een void.
Ik had als bookmaker bet365 gekozen dus nu weet ik niet of dit een algemeen probleem is als je bet365 kiest met asian handicap 0 ? (gelijk aan DNB)
Het volgende:
Ik speelde gisteren Esbjerg fB - AaB [pick 2] 0 in de tip competitie.
De 0 staat voor draw no bet in asian handicap, als je kijkt naar die odd 2.15 was het ook een draw no bet (odd voor winst was veel hoger).
Uitslag is 2-2 geworden en dan telt deze als verlies, niet als een void.
Ik had als bookmaker bet365 gekozen dus nu weet ik niet of dit een algemeen probleem is als je bet365 kiest met asian handicap 0 ? (gelijk aan DNB)
Lazio 2 - 4 Napoli geworden.
had over 4,5.. en die is fout gerekend...
had over 4,5.. en die is fout gerekend...
Mijn specialiteit is de first to score bet!
02.12.2013 Esbjerg fB - AaB over 2.5 3/10 €2.00 -3.00
eindstand 2-2. foutje denk ik ;) zou goed moeten gerekend worden (y)
eindstand 2-2. foutje denk ik ;) zou goed moeten gerekend worden (y)
sport is iets heel moois
thierryz1.blogabet.com
http://i40.tinypic.com/1z4v42c.png">
Been there, done that.
VW-crew, dit word wel hersteld veronderstel ik? :)
Been there, done that.
VW-crew, dit word wel hersteld veronderstel ik? :)
Ik denk dat er een foutje geslopen is in enkel wedstrijden waarop over/under gespeeld werden.
Bij mij werd de wedstrijd FSV FRANKFURT tegen BIELEFELD als foutief gezien niettegenstaande de wedstrijd
op 1-2 eindigde.
Kunnen jullie deze ook herstellen ? ;-)
Bij mij werd de wedstrijd FSV FRANKFURT tegen BIELEFELD als foutief gezien niettegenstaande de wedstrijd
op 1-2 eindigde.
Kunnen jullie deze ook herstellen ? ;-)
Alle tips voor december zijn opnieuw bekeken en alle foutjes zijn hersteld. Deze foutjes kwamen door een fout op onze server gisteren waardoor sommige eindstanden niet goed werden geïnterpreteerd. Bij deze dus hersteld voor iedereen :-)
Hakuna Matatttta.
Goed bezig! De stats zijn nu nog wel fout, maar neem aan dat als die morgen geupdate worden dat die automatisch hersteld worden?
willempie6:
Goed bezig! De stats zijn nu nog wel fout, maar neem aan dat als die morgen geupdate worden dat die automatisch hersteld worden?
Ja, die worden iedere nacht geupdate wanneer iedereen (met uitzondering van de nachtwakers) liggen te slapen :-)
Hakuna Matatttta.
franky jij bent echt een ****** , als jij het tipspel wint is dit ronduit een schande