Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
rapido768:
Meen je dit serieus Michael?
Meen je dit serieus Michael?
Dit heeft ook niets te maken met slim gebruik maken. Dat waren door ons, verkeerd ingeschatte weddenschappen met te hoge odds. Die odds klopte, deze natuurlijk niet en zullen hersteld worden.
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
12.09.2013 PIA - Pakistan Navy over 3.5 10/10 €3.60
De wedstrijd zou vandaag gespeeld worden, om 13:00. Maar kijk ik nu op 24 futboll staat er een andere wedstrijd die nu bezig is.
Wat word er met deze tip gedaan?
De wedstrijd zou vandaag gespeeld worden, om 13:00. Maar kijk ik nu op 24 futboll staat er een andere wedstrijd die nu bezig is.
Wat word er met deze tip gedaan?
Er is nooit zekerheid met wedden.
Onzemichael, ik stel uw objectiviteit als moderator zijnde toch serieus in twijfel. Dat je niet wil dat ik hoog eindig in het tipspel, tot daar aan toe, maar dit kan je nou toch moeilijk goedkeuren? Bovendien zou je bij goedkeuring zelf volgens mijn berekeningen uit de top-7 vallen en maak je zelf ook geen kans op de prijzen.
Zoals vonloite al zei, die weddenschappen waren verkeerd ingeschat met te hoge odds en zullen dus logisch genoeg hersteld worden (y) (y)
Zoals vonloite al zei, die weddenschappen waren verkeerd ingeschat met te hoge odds en zullen dus logisch genoeg hersteld worden (y) (y)
Het mee tellen van deze weddenschap wordt natuurlijk terecht ongedaan gemaakt (lees: void). Helaas gebeurt dit niet met alle weddenschappen met 'verkeerde' odds. Mojos gaf op de vorige pagina het volgende voorbeeld al aan: https://www.voetbalwedden.net/tips/borussia-dortmund-real-madrid-116650/ . Evenals Andorra-NL een weddenschap met verkeerde odds en deze zou mijns inziens ook ongedaan moeten worden gemaakt om het systeem zo eerlijk mogelijk te houden.
tom800:
Onzemichael, ik stel uw objectiviteit als moderator zijnde toch serieus in twijfel. Dat je niet wil dat ik hoog eindig in het tipspel, tot daar aan toe, maar dit kan je nou toch moeilijk goedkeuren? Bovendien zou je bij goedkeuring zelf volgens mijn berekeningen uit de top-7 vallen en maak je zelf ook geen kans op de prijzen.
Hoi Tom,
Ik heb jouw naam nergens genoemd in het stuk dus ik snap niet waarom je je aangevallen voelt. Dat je mijn objectiviteit in twijfel brengt dat mag je vinden, ik stel dan voor om een pm naar de crew te sturen. Die kunnen dit het best beoordelen. Hopelijk ben je niet jaloers op mijn mod-functie aangezien je vroeger deze functie ook had maar door toedoen van iets ongedaan is gemaakt?
Je laatste regel van je bericht is echter raar, want een odd van 3,30 voor een over 0,5 is wel aan de hoge kant vind je niet? Ik ben voor oprecht in de tipcompetitie en vind dat er een eerlijke strijd moet zijn.
Daarnaast hoop ik dat er volgend seizoen nieuwe regels komen, want de tipcompetitie bestaat nu 3 jaar en er zijn al 3 jaar problemen.
Mijn ideeen:
- Verdeel het jaar in 3 periodes (jan - apr / mei - aug / sep - dec). Je voorkomt er zo al voor dat mensen in maart al klaar zijn met tippen en 9 maanden amper tips spelen. Mensen staan bovenaan in het klassement en plaatsen amper tips, terwijl mensen ze graag willen volgen omdat het toptippers zijn. Een minimum aantal tips van 250 is goed te doen in 4 maanden tijd.
- Verdeel de stake sizes in 3 hoogtes: 3/10 (laag), 6/10 (middel) en 9/10 (hoog). Er zal dan een beter beeld ontstaan in de competitie omdat nu de eene met 1/10 speelt en een ander met 10/10. Stel ook een maximum van odds in. Hoger dan een odd van 6 zou niet mogelijk zijn.
- Misschien een startkapitaal ter beschikking stellen (fictief) die in een periode ingezet moet worden. In 4 maanden tijd kun je 250 tips gemakkelijk plaatsen. Begin dan met een start kapitaal van 600 euro die ingezet moet worden en je krijgt geen hoogvliegers meer.
Is het daarnaast mogelijk om een volg functie in te bouwen net als blogabet? Ik wil graag een aantal tippers volgen en dit is dan een stuk gemakkelijker. Ik kan nu wel zien als iemand die ik volg de vw-10 heeft aangepast maar zal het ook handig zijn als ik zijn geplaatste tips kan zien.
Succes verder met de competitie (y)
Kom kom, het is al genoeg gebleken dat je mij die eerste plek niet gunt. Er is echter een verschil tussen een fout van de bookmaker en een fout van voetbalwedden. Bij die over 0.5 bij Dortmund stonden die noteringen wellicht ook echt op de website van de bookmaker. Bij deze wedstrijd is er gewoon iets fout gelopen bij voebalwedden en niet bij de specifieke bookmaker zelf. Een groot verschil dus. Ik heb trouwens nooit definitief die functie als mod gehad.
Kom op Tom, dat geloof je zelf toch ook niet. Die over 0.5 hoort wat mij betreft gewoon in hetzelfde rijtje als de Andorra-NL bet en zou ook ongeldig moeten worden verklaard.
rapido768:
Kom op Tom, dat geloof je zelf toch ook niet. Die over 0.5 hoort wat mij betreft gewoon in hetzelfde rijtje als de Andorra-NL bet en zou ook ongeldig moeten worden verklaard.
Ik vind ook dat foute odds die aangeleverd worden aan voetbalwedden niet thuishoren in het spel. Hopelijk kan er een oplossing komen zodat dit helemaal niet meer voorkomt.
Toto Sigarenboer
rapido768:
Het mee tellen van deze weddenschap wordt natuurlijk terecht ongedaan gemaakt (lees: void). Helaas gebeurt dit niet met alle weddenschappen met 'verkeerde' odds.
Het mee tellen van deze weddenschap wordt natuurlijk terecht ongedaan gemaakt (lees: void). Helaas gebeurt dit niet met alle weddenschappen met 'verkeerde' odds.
Dit wordt zeker ongedaan gemaakt als het opgemerkt wordt. Omdat de odds automatisch aangeleverd worden is een 100% foutloos aanbod nog niet gegarandeerd. De tip Borussia - Bayern telt wat mij betreft ook niet mee en zal dit doorgeven zodat het verwijderd kan worden.
Toto Sigarenboer