Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
03.11.2013 Go Ahead Eagles - Heracles x2 10/10 €1.70 3 Wanneer verwerken jullie deze wedstrijd? (uitslag: 1-1)
0 Vind ik leuk's
WallieA:
03.11.2013 Go Ahead Eagles - Heracles x2 10/10 €1.70 3 Wanneer verwerken jullie deze wedstrijd? (uitslag: 1-1)

Morgen!
kleine1993:
franky jij bent echt een idioot , als jij het tipspel wint is dit ronduit een schande

De modus 'jaloers' staat aan?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
WallieA:

Morgen!

Ik wil niet zeuren, maar hij is nog niet verwerkt.
0 Vind ik leuk's
Hoe lang duurt eigenlijk de gemiddelde verwerking van tips? Sommige duren soms nog best lang.
0 Vind ik leuk's
torodeboro:
Hoe lang duurt eigenlijk de gemiddelde verwerking van tips? Sommige duren soms nog best lang.

Dat was laatst op 24 uur gezet zodat er bijna geen onverwerkte tips meer voorkomen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
WallieA:

Ik wil niet zeuren, maar hij is nog niet verwerkt.

Ik heb het doorgegeven. Omdat het nu kerstvakantie is zal dat waarschijnlijk pas begin 2014 verholpen zijn. In ieder geval nog even geduld, het komt helemaal goed.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
En hoe lang duurt de verwerking van de tips naar de statistieken? Mijn tips zijn nu wel verwerkt bij "tips", maar nog niet in de statistieken. Daar staat dat ik in december 24 tips heb gespeeld terwijl dit er nu in totaal 31 zijn.
0 Vind ik leuk's
torodeboro:
En hoe lang duurt de verwerking van de tips naar de statistieken? Mijn tips zijn nu wel verwerkt bij "tips", maar nog niet in de statistieken. Daar staat dat ik in december 24 tips heb gespeeld terwijl dit er nu in totaal 31 zijn.

Iedere nacht..
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Het zou fijn zijn als je na het plaatsen van een tip nog een bepaalde tijd hebt om je tip te annuleren (bijv. 5/10 minuten). Dit voor als je perongeluk de verkeerde tip post, wat mij zojuist is overkomen. Natuurlijk zeker geen langere periode om je tip nog te verwijderen, vanwege mogelijk misbruik van de odds natuurlijk.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.