Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
aan die tips daar heb je tegenwoordig helemaal niks meer aan... de tippers daar klikken maar wat wedstrijden aan met allemaal hetzelfde ( alles over 2,5, alles under 0,5 enz. ) wel jammer want vroeger had je teminste serieuze tips.
0 Vind ik leuk's
De volgende uitslagen zijn in mijn nadeel niet goed verwerkt:
29.07.2013 Kitchee - Manchester United over 4.5 5/10 €2.25 -5.00 (uitslag was 2-5)
29.07.2013 Serbia U19 - Portugal U19 over 2.5 10/10 €1.72 -10.00 (uitslag was 2-2)
29.07.2013 Brno - Bohemians 1905 1 5/10 €2.20 -5.0 (uitslag was 5-1)
29.07.2013 Angelholm - Assyriska FF over 2.5 10/10 €1.69 -10.00 (uitslag was 6-1)
29.07.2013 Vålerenga - Sarpsborg 08 over 3.5 5/10 €2.35 -5.00 (uitslag was 5-3)
0 Vind ik leuk's
Bij mij zijn de volgende wedstrijden ook verkeerd verwerkt:
29.07.2013 Vålerenga - Sarpsborg 08 over 4.5 1/10 €4.33 -1.00 (uitslag was 5-3)
29.07.2013 Angelholm - Assyriska FF over 5.5 1/10 €10.00 -1.00 (uitslag was 6-1)
Alvast bedankt!
0 Vind ik leuk's
Je kan beter lelijk winnen dan knap verliezen
Ik al professioneel wedder vind het spijtig dat de tipcompetitie alleen kan gewonnen worden door mensen (gelukszoekers - bingospelers) die hoge odds juist hebben.
Plaats 1, 2 en 4 werd vorige maand ingenomen door gelukszoekers, en dat is jammer voor de mensen die "gewone" odds spelen. Dit heeft niets meer met wedden te maken.
Het LSP geeft absoluut een verkeerde weergave, dit trekt gelukszoekers aan die hoge odds gaan spelen. Het ROI geeft een veel beter beeld over de kwaliteiten van bepaalde tippers
M.v.g
Bart
0 Vind ik leuk's
willems59:
Ik al professioneel wedder vind het spijtig dat de tipcompetitie alleen kan gewonnen worden door mensen (gelukszoekers - bingospelers) die hoge odds juist hebben.
Plaats 1, 2 en 4 werd vorige maand ingenomen door gelukszoekers, en dat is jammer voor de mensen die "gewone" odds spelen. Dit heeft niets meer met wedden te maken.
Het LSP geeft absoluut een verkeerde weergave, dit trekt gelukszoekers aan die hoge odds gaan spelen. Het ROI geeft een veel beter beeld over de kwaliteiten van bepaalde tippers.

Wij hebben ook liever dat er alleen serieuze mensen met onze spellen meespelen, echter is dit een bewuste keuze geweest. Onze jaarlijkse tipscompetitie bestrijkt dan ook een héél jaar, en níet een maand. Deze word dan ook op basis van ROI beoordeeld (met een groot aantal minimum aan tips) en geeft dus een beter beeld. De prijzen zijn hier ook een stuk hoger dan de maandelijkse competitie die op LSP is gebaseerd.
Kortom: we snappen je (en onszelf gelukkig ook). Het is alleen niet anders. Ga voor de jaarlijkse competitie, daar pak je grotere prijzen :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik volg niemand hier dus ook u niet willem, maar als u het heeft over gelukzoekers, kunt u dan even kort uitleggen waarom u in de maand juni een gemiddelde odd heeft van +30? Was je op zoek naar (on)geluk misschien? Aangezien u toch alleen maar 'normale' odds speelt vind ik dit wel opvallend. Mijn LSP is gestegen danzkij een paar 0-0 matchen, klopt, maar het was eerder een probeersel, en geen gelukzoekerij. Ik deed het om te kijken of ik het in het echt ook zou kunnen toepassen, maar het brengt te veel risico met zich mee. Ik focus mij niet echt op de maandelijkse competitie, ik wil proberen zo hoog mogelijk te eindigen in de jaarlijkse. Zo zit ik al de hele maand te proberen over zozoet te klimmen, maar het lukt me maar niet. Eergisteren stonden we slechts 0.01 % van elkaar en nu is hij terug verder uitgelopen. Hoedje af, zozoet. Met nog een aantal mensen hier die een hoge ROI hebben en die bijna aan hun 600 tips zitten, hoop ik gewoon om in de top 10 te eindigen, ook al brengt dat geen prijs met zich mee, ik zou er wel fier op zijn. Ik ga niemand beschuldigen van iets maar het is praktisch keer op keer hetzelfde liedje op het einde van de maand.. Altijd zijn er mensen die anderen betichten van het een en ander. En vaak doen ze het dan nog zelf ook. Succes nog en zoals VW-Crew zegt; ga voor de jaarlijkse.
0 Vind ik leuk's
Kan iemand hier even naar kijken https://www.voetbalwedden.net/profiel/rubenm/
Odds staan soms op 1.00 terwijl dat niet zo was, is een verzoek via pm tnx
0 Vind ik leuk's
Ik heb volgende bet reeds een tijdje openstaan ondertussen :
10.05.2013 Dukla Praha - Brno 1 4/10 €1.60
Wedstrijd werd uitgesteld naar enkele dagen later, Dukla won de wedstrijd maar werd nooit verwerkt.
Iemand die mij hierbij kan helpen?
0 Vind ik leuk's
mick1880:
Wedstrijd werd uitgesteld naar enkele dagen later, Dukla won de wedstrijd maar werd nooit verwerkt.

Ik denk dat één van de moderators hier je wel kunnen helpen
0 Vind ik leuk's
mick1880:
voetbal5123:
mick1880:

Ik denk dat één van de moderators hier je wel kunnen helpen

We gaan dit uitzoeken en aanpassen.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.