Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
brugesfan65:
Bij mijn tips staat nog altijd Djurgaarden - Mjallby, is een wedstrijd van 08/04/2013, dat toen werd uitgesteld.
Bij mijn tips staat nog altijd Djurgaarden - Mjallby, is een wedstrijd van 08/04/2013, dat toen werd uitgesteld.
tattooaces:
tips die ik niet plaats in tip comp
vandaag bij tip ik sibir novosibirsk 0-0 en x maar nu staat er ook een tip btts nu val me dit al een week op dat dit gebeurt weet niet meer welke tips het zijn maar dacht zal r nu gelijk een melding van maken lijkt me tog niet ok
tips die ik niet plaats in tip comp
vandaag bij tip ik sibir novosibirsk 0-0 en x maar nu staat er ook een tip btts nu val me dit al een week op dat dit gebeurt weet niet meer welke tips het zijn maar dacht zal r nu gelijk een melding van maken lijkt me tog niet ok
bethjen:
Net als bij Brugesfan65 hierboven staat bij mij ook nog de bij 0-1 gestaakte wedstrijd tussen Djurgaarden en Mjällby. Voor de groene tafel werd het resultaat trouwens omgezet in een 0-3 zege voor de bezoekers.
Net als bij Brugesfan65 hierboven staat bij mij ook nog de bij 0-1 gestaakte wedstrijd tussen Djurgaarden en Mjällby. Voor de groene tafel werd het resultaat trouwens omgezet in een 0-3 zege voor de bezoekers.
Hier zal binnenkort even naar gekeken worden zodat het allemaal correct aangepast zal worden. Ik heb het zojuist doorgegeven, omdat het nu vakantietijd is zal het waarschijnlijk nog even duren. Hopelijk wordt het in ieder geval zsm opgelost.
Toto Sigarenboer
tattooaces:
tips die ik niet plaats in tip comp. vandaag bij tip ik sibir novosibirsk 0-0 en x maar nu staat er ook een tip btts nu val me dit al een week op dat dit gebeurt weet niet meer welke tips het zijn maar dacht zal r nu gelijk een melding van maken lijkt me tog niet ok
tips die ik niet plaats in tip comp. vandaag bij tip ik sibir novosibirsk 0-0 en x maar nu staat er ook een tip btts nu val me dit al een week op dat dit gebeurt weet niet meer welke tips het zijn maar dacht zal r nu gelijk een melding van maken lijkt me tog niet ok
We hebben alle openstaande tips verwerkt. Daarnaast ben ik benieuwd hoe we dit 'probleem' kunnen reproduceren want het lijkt op een kleine bug. Kan je vertellen wat je precies doet en wanneer je dit krijgt? We wachten met smart om dit op te kunnen lossen.
Hakuna Matatttta.
zozoet:
20.06.2013 Ismaily SC - El Zamalek over 2.5 1/10 €2.30
1
13.06.2013 Al-Ittihad Al-Sakandary - El Dakhleya under 1.5 3/10 €2.38
1
15.05.2013 FC Skanderborg - Thisted over 3.5 6/10 €1.89
1
Wedstrijden van Mei en Juni, die nog steeds openstaan bij mij
`20.06.2013 Ismaily SC - El Zamalek over 2.5 1/10 €2.30
1
1
1
Ze zijn alledrie geannuleerd, terwijl alles goed was? Klopt dat?
Bij mij staat er nog een match van Debrecen, van vorige week :p
zozoet:
zozoet:
20.06.2013 Ismaily SC - El Zamalek over 2.5 1/10 €2.30
1
1
1
`20.06.2013 Ismaily SC - El Zamalek over 2.5 1/10 €2.30
1
1
1
joren:
Dan gaat er iets nog niet helemaal goed. Ik zal het wederom doorgeven en hopelijk dat alles zo snel mogelijk correct verwerkt is. Uiteindelijk komt alles wel goed, alleen het is nu nog vakantie en dan kan het wat langer duren. Wat dat betreft is het maar goed dat de vakantie weer snel voorbij is (y)
Toto Sigarenboer
Als je onder het kopje tips kijkt, staat er bij NEC - PEC een 1x2 tip waarbij nec wordt getipt @1,18. maar als je erop klikt zie je dat het een 2 DnB tip is. Zoiets was mij al eerder overkomen met een andere wedstrijd waarbij ik de over 2,5 wilde tippen maar het werd ook een 2 DnB.
Niks mis mee.
Wellicht heb ik het gemist maar is het mogelijk om de ROI tussenstanden van bijvoorbeeld minimaal 300-400 tips te bekijken? Dit om even te checken of er nog meer tippers zijn die 120-125% hebben staan zoals bijvoorbeeld een tom, johniee en torremans.
murkavurius:
Als je onder het kopje tips kijkt, staat er bij NEC - PEC een 1x2 tip waarbij nec wordt getipt @1,18. maar als je erop klikt zie je dat het een 2 DnB tip is. Zoiets was mij al eerder overkomen met een andere wedstrijd waarbij ik de over 2,5 wilde tippen maar het werd ook een 2 DnB.
Hier zal snel naar gekeken worden zodat het verholpen kan gaan worden. De vakantie is weer zo goed als voorbij en daarom gaat er weer gewerkt worden aan verbeteringen en bugs etc.
Toto Sigarenboer
Blijf me toch verbazen dat zo'n tipper (als je dit tippen mag noemen?) eerste kan staan in de maandelijkse tipscompetitie.
http://i42.tinypic.com/2u70jrl.png">
Deze afbeelding kun je x 6 doen vanaf 1 augustus.
http://i42.tinypic.com/2u70jrl.png">
Deze afbeelding kun je x 6 doen vanaf 1 augustus.
Ik zie dat Santi21 (ik heb gefilterd op alle weddenschappen die hij geplaatst heeft boven de 5 euro) op basis van 200 tips een ROI heeft van 114,63%. Niet onaardig. Ik hoop dat hij deze lijn kan doorzetten naar de 1000 tips, dan maak ik een diepe buiging voor Santi.
Statistieken op basis van uw zoekopdracht:
- Totaal aantal weddenschappen: 200
- Totaal ingezet: 1807 stakes
- Totaal uitbetaald: 2071.4 stakes
- Gemiddelde inzet: 9.04 stakes
- Gemiddelde odd: 11.55 euro
Voor de maandelijkse tipscompetitie is het inderdaad mogelijk dat hij gaat winnen, dat is niet anders. Ieder zijn of haar eigen tactiek. Gelukkig maar! Ik denk persoonlijk alleen niet dat hij dit vol kan houden voor de volgende 800 tips. We shall see :-)
Statistieken op basis van uw zoekopdracht:
- Totaal aantal weddenschappen: 200
- Totaal ingezet: 1807 stakes
- Totaal uitbetaald: 2071.4 stakes
- Gemiddelde inzet: 9.04 stakes
- Gemiddelde odd: 11.55 euro
Voor de maandelijkse tipscompetitie is het inderdaad mogelijk dat hij gaat winnen, dat is niet anders. Ieder zijn of haar eigen tactiek. Gelukkig maar! Ik denk persoonlijk alleen niet dat hij dit vol kan houden voor de volgende 800 tips. We shall see :-)
Hakuna Matatttta.