Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vonloite:
jova:
Sorry dat ik het nog even vraag, maar deze tip staat nog steeds open.
Deze match was dus verlaten na de 1e helft (2-0) omdat er een sterfgeval was, en is op 19/06 verder gespeeld, en 2-0 gebleven.
10.06.2013 Estudiantes - Lanus BTS: nee
10.06.2013 Estudiantes - Lanus [1] +0.25
http://www.soccer24.com/match/OW4jUlxl/#match-summary
http://www.buenosairesherald.com/article/133242/estudiantes--lan%C3%BAs-match-suspended-after-fan-dies-
Kan deze wedstrijd nog verwerkt worden?
svenchenko:
Zo eentje staat er bij mij ook nog:
13.06.2013 Al-Ittihad Al-Sakandary - El Dakhleya: 2
Was verplaatst van 13-06 naar 16-06 en is toen in 0-1 geëindigd.
http://nl.soccerway.com/matches/2013/06/16/egypt/premier-league/el-ittihad-al-sakandary/el-daklyeh/1473065/?ICID=PL_MS_10
Alvast bedankt.
hollandian:
Ik heb twee tips die geannuleerd zijn omdat de wedstrijd niet is gespeeld of verplaatst. Maar deze twee wedstrijden zijn toch echt gespeeld (y)
Het waren volgens mij 10 tips 5 per wedstrijd. Ik vertrouw erop dat het goed komt, ga ik alwel vanuit (y) :d

Kijken het morgen even na! Geef het systeem ook even de tijd om alles up te daten.
robbie63:
tahiti +8.25 wordt fout berekend,
net als River Plate - San Martin San Juan O1.5,
is het systeem in de war?

Vw crew gaat hier naar kijken!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
robbie63:
tahiti +8.25 wordt fout berekend, net als River Plate - San Martin San Juan O1.5, is het systeem in de war?

Tahiti hebben we handmatig aangepast. River Plate hebben we niet aangepast maar staat gewoon goed toch?
hollandian:
Ik heb twee tips die geannuleerd zijn omdat de wedstrijd niet is gespeeld of verplaatst. Maar deze twee wedstrijden zijn toch echt gespeeld (y) Het waren volgens mij 10 tips 5 per wedstrijd. Ik vertrouw erop dat het goed komt, ga ik alwel vanuit (y) :d

Zoals in onze voorwaarden staat:
Afgelaste, gestaakte wedstrijden alsmede wedstrijden die een opnieuw zijn vastgesteld zullen automatisch een nieuwe datum toegewezen krijgen. Indien een wedstrijd meer dan 36 uur later zal worden ingepland zullen alle lopende weddenschappen voor deze wedstrijd komen te vervallen. Er kunnen voor de nieuwe datum opnieuw tips worden geplaatst omdat de omstandigheden voor de wedstrijd zijn veranderd. Indien een wedstrijd verplaatst zal worden naar een datum korter dan 36 uur na de oorspronkelijke datum dan zullen de tips blijven staan. Indien een wedstrijd zal worden vervroegd dan zullen de tips blijven staan.
Deze wedstrijden stonden ingepland op 19 mei 2013 maar zijn pas op woensdag 22 mei gespeeld. Dat is de reden dat deze dus niet meer meetellen. Sorry.
svenchenko:
Zo eentje staat er bij mij ook nog: 13.06.2013 Al-Ittihad Al-Sakandary - El Dakhleya: 2 Was verplaatst van 13-06 naar 16-06 en is toen in 0-1 geëindigd. Alvast bedankt.

Zelfde antwoord als voor hollandian.
jova:
Sorry dat ik het nog even vraag, maar deze tip staat nog steeds open. Deze match was dus verlaten na de 1e helft (2-0) omdat er een sterfgeval was, en is op 19/06 verder gespeeld, en 2-0 gebleven. 10.06.2013 Estudiantes - Lanus BTS: nee 10.06.2013 Estudiantes - Lanus [1] +0.25 Kan deze wedstrijd nog verwerkt worden?

Zelfde antwoord als voor hollandian en svenchenko.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
hollandian:
Ik heb twee tips die geannuleerd zijn omdat de wedstrijd niet is gespeeld of verplaatst. Maar deze twee wedstrijden zijn toch echt gespeeld (y) Het waren volgens mij 10 tips 5 per wedstrijd. Ik vertrouw erop dat het goed komt, ga ik alwel vanuit (y) :d

Zoals in onze voorwaarden staat:
Afgelaste, gestaakte wedstrijden alsmede wedstrijden die een opnieuw zijn vastgesteld zullen automatisch een nieuwe datum toegewezen krijgen. Indien een wedstrijd meer dan 36 uur later zal worden ingepland zullen alle lopende weddenschappen voor deze wedstrijd komen te vervallen. Er kunnen voor de nieuwe datum opnieuw tips worden geplaatst omdat de omstandigheden voor de wedstrijd zijn veranderd. Indien een wedstrijd verplaatst zal worden naar een datum korter dan 36 uur na de oorspronkelijke datum dan zullen de tips blijven staan. Indien een wedstrijd zal worden vervroegd dan zullen de tips blijven staan.
Deze wedstrijden stonden ingepland op 19 mei 2013 maar zijn pas op woensdag 22 mei gespeeld. Dat is de reden dat deze dus niet meer meetellen. Sorry.
Uur voor de wedstrijd ongeveer heb ik de tips geplaatst, jammer dat ze niet meetellen. Bedankt voor het antwoord geven :d (y)
0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.
Je hebt de tips rond '19.06.2013 om 12:37' geplaatst, dat is ruim voor de start van de originele speeltijd. De wedstrijd is daarna echter verplaatst naar de 22e mei, en dus zit er meer dan 36 uur tussen waardoor je je inzet terug krijgt :-)
(y)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Je hebt de tips rond '19.06.2013 om 12:37' geplaatst, dat is ruim voor de start van de originele speeltijd. De wedstrijd is daarna echter verplaatst naar de 22e mei, en dus zit er meer dan 36 uur tussen waardoor je je inzet terug krijgt :-)
(y)

Okee wist ik helemaal niet dat die verplaatst was, haha. Bedankt (y)
0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.
Een kleine opmerking over het tipspel, Misschien een idee om verplicht te stellen dat je een minimum aantal tips per maand moet zetten, zo krijg je tenminste nog een beetje actie van de top 3. Want het doel van het tipspel is toch het meespelen van de tips van onze grote jongens??.
Maarja deze hebben er nu 6 maanden opzitten en vinden het wel mooi geweest zo. Dit is geen oproep van jaloezie maar dit is wel een kleine ergenis. Want je kan zo geen steek dichterbij komen. Je kan wel zeggen deze mensen hebben al een aardig wat tips gezet maar ze wachten nu eigenlijk gewoon af om hun prijs te innen.Voor mezelf maakt het niet uit kom daar toch niet bij in de buurt, maar vind het spel wel minder leuk zo. De bedoeling van een spel is toch om iedereen actief te krijgen en te houden. Daarom lijkt het me in de toekomst leuker om misschien elke maand een minimum van 50 tips te spelen. Zo hou je het spel levendig. Ik ben benieuwd wat de mening van andere leden is en van de crew het is maar een idee wat ik kwijt wil. En vraag daarom aan de mensen die hierop reageren dit normaal te doen en met respect,want het is niet bedoeld om de mensen die in de top staan in een negatief daglicht te stellen. Maar probeer de crew erop te wijzen dat het spel wellicht een impuls nodig heeft en dat het nog meer moet gaan leven bij alle leden
Groet Vincent
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
vincent129:
Een kleine opmerking over het tipspel, Misschien een idee om verplicht te stellen dat je een minimum aantal tips per maand moet zetten, zo krijg je tenminste nog een beetje actie van de top 3. Want het doel van het tipspel is toch het meespelen van de tips van onze grote jongens??.
Maarja deze hebben er nu 6 maanden opzitten en vinden het wel mooi geweest zo. Dit is geen oproep van jaloezie maar dit is wel een kleine ergenis. Want je kan zo geen steek dichterbij komen. Je kan wel zeggen deze mensen hebben al een aardig wat tips gezet maar ze wachten nu eigenlijk gewoon af om hun prijs te innen.Voor mezelf maakt het niet uit kom daar toch niet bij in de buurt, maar vind het spel wel minder leuk zo. De bedoeling van een spel is toch om iedereen actief te krijgen en te houden. Daarom lijkt het me in de toekomst leuker om misschien elke maand een minimum van 50 tips te spelen. Zo hou je het spel levendig. Ik ben benieuwd wat de mening van andere leden is en van de crew het is maar een idee wat ik kwijt wil. En vraag daarom aan de mensen die hierop reageren dit normaal te doen en met respect,want het is niet bedoeld om de mensen die in de top staan in een negatief daglicht te stellen. Maar probeer de crew erop te wijzen dat het spel wellicht een impuls nodig heeft en dat het nog meer moet gaan leven bij alle leden
Groet Vincent
Om te beginnen zou dat inderdaad geen slecht idee zijn, alhoewel je dan waarschijnlijk wel veel 1/10 bets krijgt zodat de ROI in tact blijft.
;-)
0 Vind ik leuk's
uruguay -7,5 .... wordt die nog veranderd ?? er staat -10,00 bij, terwijl het + moet zijn
0 Vind ik leuk's
kalay99:
uruguay -7,5 .... wordt die nog veranderd ?? er staat -10,00 bij, terwijl het + moet zijn

Gaan we naar kijken! Komt goed....zie ook een email naar jou toe!
grz
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
kalay99:
vonloite:
kalay99:

Gaan we naar kijken! Komt goed....zie ook een email naar jou toe!
grz

En aangepast! Groeten
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.