Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Sja, zoals ik het nu lees is er gewoon slim gebruik gemaakt van het systeem zoals deze site het aangeboden heeft. Ik kan me verder als nieuwkomer wel redelijk vinden in de post van mojos. Wellicht dat volgend jaar de regels anders worden voor deze competitie met prima prijzen (y).
0 Vind ik leuk's
rapido768:
Sja, zoals ik het nu lees is er gewoon slim gebruik gemaakt van het systeem zoals deze site het aangeboden heeft. Ik kan me verder als nieuwkomer wel redelijk vinden in de post van mojos. Wellicht dat volgend jaar de regels anders worden voor deze competitie met prima prijzen (y).

We nemen alle berichten mee en gaan er aankomende weken naar kijken. Bedankt voor de feedback in elk geval, maar respecteer een ieder zijn mening.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Ik begrijp al deze commotie niet,
Als we op unibet, bwin of waar dan ook spelen zetten we toch ook niet elke keer hetzelfde bedrag in?
Als we ervan uit dat 1/10 = 1 euro is en 10/10 = 10 euro
Het zou maar saai zijn om elke keer hetzelfde (10/10) te mogen inzetten, ik probeer ook enkel maar 5/10 of hoger in te zetten bij wedstrijden waarin ik meer vertrouwen heb, en 1/10 of 2/10 in wedstrijden waarin ik minder vertrouwen heb.
Je kan nu toch nog steeds hoge odds spelen?
over 5,5 of 6,5 doelpunten?
Het LSP van iemand geeft niet aan hoeveel winst of verlies deze persoon heeft en is niet relevant
0 Vind ik leuk's
Zit een foutje bij mij in de verwerking van deze tip:
26.05.2013 Roda - Sparta [2] +0.75 10/10 €2.05 -10.00
Aangezien deze wedstrijd 2-1 geworden is, hoort deze toch als een half verloren weddenschap te tellen? Hoop dat jullie dit kunnen aanpassen in het systeem.
0 Vind ik leuk's
de_boer_j:
Ik begrijp al deze commotie niet,
Als we op unibet, bwin of waar dan ook spelen zetten we toch ook niet elke keer hetzelfde bedrag in?
Als we ervan uit dat 1/10 = 1 euro is en 10/10 = 10 euro
Het zou maar saai zijn om elke keer hetzelfde (10/10) te mogen inzetten, ik probeer ook enkel maar 5/10 of hoger in te zetten bij wedstrijden waarin ik meer vertrouwen heb, en 1/10 of 2/10 in wedstrijden waarin ik minder vertrouwen heb.
Je kan nu toch nog steeds hoge odds spelen?
over 5,5 of 6,5 doelpunten?

Daar gaat t niet over. Het gaat over een hoge quote spelen op 10/10 en vervolgens al je bets op 1/10 spelen. Zie de uitleg van mojos.
0 Vind ik leuk's
spartaan10:
Aangezien deze wedstrijd 2-1 geworden is, hoort deze toch als een half verloren weddenschap te tellen? Hoop dat jullie dit kunnen aanpassen in het systeem.

Kan hier nog naar gekeken worden?
0 Vind ik leuk's
spartaan10:

Is geregeld!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Dag allemaal,
We hebben al jullie feedback uit het forum én privéberichten meegenomen in onze vergadering van vanochtend en hier is volgende uitgekomen.
LSP: Level Stake Profit
We kregen meldingen dat de LSP mogelijk niet goed berekend werd bij weddenschappen die van het type 'DnB' (Draw No Bet) afgesloten werden. Indien deze wedstrijden in een gelijkspel eindigden kreeg de betreffende tip-plaatser wél 1 punt voor zijn LSP erbij. Dat is natuurlijk nooit de bedoeling geweest. Dit hebben we voor de afgelopen maand (mei 2013) hersteld en alle standen opnieuw berekend. Het kan dus kloppen dat de eerder gepubliceerde cijfers niet klopten. Voor eerdere maanden (vóór mei 2013) laten we het voor wat het is. Het kan dus zo zijn dat de 'winnaars' van de maandcompetitie niet de juiste winnaars waren, zij hebben geluk. Het zij helaas zo, we gaan dit niet met terugwerkende kracht herstellen. Wel bieden we hier onze excuses voor aan.
Half Time / Full time weddenschappen
Begin dit jaar (17 januari 2013 om precies te zijn) hebben we de ht/ft weddenschappen aan de tipscompetitie toegevoegd. Kort daarna (5 februari 2013 om precies te zijn) hebben we moeten besluiten om deze mogelijkheid weer uit te schakelen. Er waren leden die als gelukszoekers alle hoogste odds pakten en hiermee een briljant goede ROI én LSP wisten te creeëren. Na het behalen van een goede score werden alleen 'minder risicovolle' weddenschappen afgesloten op een stake van 1/10, om een goede positie in de klassementen te behalen. Slim, dat wel, maar niet wat wij voor ogen hebben.
Nu zijn er een paar leden die door deze werkwijze een erg goede klassering in het jaarklassement hebben weten te bereiken. Hier gaan we dit jaar niets mee doen. In totaal zijn er 903 weddenschappen geplaatst van het type HT/FT. Daarvan zijn er 116 juist en 785 niet juist. De hoogste odd van een weddenschap die juist is, is: 51 euro. De laagste odd is 1,40. Kortom, veel leden hebben stakes ingezet die ze zijn verloren en een paar leden hebben geluk of mazzel of hoe je het ook maar wilt noemen. Zij hadden tevens het risico om hun stakes kwijt te raken, dat is niet gebeurd.
Goed om even te zeggen:
De huidige nummers 3 in de jaarlijkse tips competitie hebben het hele jaar 2013 GEEN gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een HT/FT te plaatsen. Kortom, sommige aantijgingen zijn niet juist. We hebben zojuist het maximaal aantal tips op de profielpagina (tijdelijk) verhoogd naar 700. Iedereen kan dus even meekijken.
Toekomst
Wij ambiëren een tipscompetitie waarin de beste tipgevers boven komen drijven. Sommige leden bewegen zich door een grijs gebied van mogelijkheden maar doen niets wat niet mag en/of kan. Door jullie feedback komen wij soms achter dingen die niet gaan zoals wij graag zien dat ze gaan. Hier nemen we dan maatregelen tegen. Dit jaar hebben de plaatsers van HT/FT weddenschappen (die juist zijn) geluk, vanaf volgend jaar januari zal iedereen met een 'schone lei' beginnen. Weet in ieder geval dat wij alles op een zo eerlijk mogelijke manier willen uitvoeren, dat is ook zoals we zijn. Echter, waar mensen werken worden foutjes gemaakt. Helaas ook bij ons! Er is niets anders aan te doen.
Met bovenstaande geven we een open kaart wat er is gebeurd en wat we er aan doen. Voor alles is wat te zeggen, dit is onze keuze en zo gaan we het doen.
Leve het leven!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Bedankt voor de uitleg vw-crew! Het is een goed zaak dat jullie dit voor iedereen helder hebben uitgelegd.
Hoewel ik de hele discussie niet terug op gang wil trekken, moet ik toch nog even iets kwijt, omdat ik denk dat een uitspraak betrekking heeft op iets wat ik had geschreven in een vorige post.
vw-crew:
Goed om even te zeggen:
De huidige nummers 3 in de jaarlijkse tips competitie hebben het hele jaar 2013 GEEN gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een HT/FT te plaatsen. Kortom, sommige aantijgingen zijn niet juist. We hebben zojuist het maximaal aantal tips op de profielpagina (tijdelijk) verhoogd naar 700. Iedereen kan dus even meekijken.

hypnotist86:
De HT/FT weddenschappen van het begin van het jaar gaan op het einde bepalen wie er in de top 5 staat. (...)
Daarnaast is er nog een andere reden: stel dat je nu pas voetbalwedden.net ontdekt. Als nieuw lid kan je nog steeds aan alle voorwaarden voldoen die de tipscompetitie vereist, maar je maakt geen kans meer op een plaats in de top 3 ? omdat je niet meer de mogelijkheid hebt om weddenschappen te spelen die andere leden wel hebben gehad in het begin van het jaar. Ook vandaar dat ik zeg dat deze competitie vrij oneerlijk is.

Ik had het in deze posts dus over de top 3 of top 5 op het einde van het jaar, wanneer de prijzen worden uitgereikt. Nu we even de kans hebben gekregen om van enkele leden alle tips van dit jaar te bekijken, moet ik zeggen dat deze uitspraken enkel worden bevestigd. Zowel de_boer_j (123,66% ROI 2013), johniee_p (128,09% ROI 2013) als torremans-ajax (145,37% ROI 2013) hebben in januari of februari een grote HT/FT weddenschap gehit en gaan hierdoor op het einde van het jaar zo goed als zeker in de top 5 eindigen ;-)
0 Vind ik leuk's
HYPNOTIST86 ik heb het best wel gehad met zeurpieten zoals jij. Ik heb (voor zover ik mij kan herinneren) nooit een HT/FT wedstrijd gespeeld)
En ik meen mij te herinneren dat jij in januari op de 3de plaats bent geëindigd in het tipspel, omdat je op de laatste dag een hoge odd HT/FT juist had, dus dit tart toch wel elke verbeelding dat je hierover moet blijven zeuren?
Je kan je tijd beter in iets nuttigs steken.
Mvg
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.