Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Bij sommige jupiler league wedstrijden van aankomende vrijdag zijn de marathonbet odds niet te kiezen voor de tipscompetitie. Kan dit opgelost worden? Dit is niet alleen voor aankomende speelronde, maar ik maak wel vaker mee dat ik een bepaalde bookmaker bij de ene wedstrijd wel kan kiezen en bij de andere wedstrijd niet. Terwijl beide wedstrijden dan al lang beschikbaar zijn bij desbetreffende bookmaker of course.
whoog:
Wedstrijd van vanmorgen: Central Coast Mariners - Perth Glory had ik eerste helft over 1.
Bij rust was het 1-0, en fout gerekend. Moet het niet void zijn? :)
Edit: NK Lokomotiva - Slaven werd 0-2, ik had over 2.
Moet ook void worden
Wedstrijd van vanmorgen: Central Coast Mariners - Perth Glory had ik eerste helft over 1.
Bij rust was het 1-0, en fout gerekend. Moet het niet void zijn? :)
Edit: NK Lokomotiva - Slaven werd 0-2, ik had over 2.
Moet ook void worden
(Y)
Dance like you never danced before.
bassiee:
Bij sommige jupiler league wedstrijden van aankomende vrijdag zijn de marathonbet odds niet te kiezen voor de tipscompetitie. Kan dit opgelost worden? Dit is niet alleen voor aankomende speelronde, maar ik maak wel vaker mee dat ik een bepaalde bookmaker bij de ene wedstrijd wel kan kiezen en bij de andere wedstrijd niet. Terwijl beide wedstrijden dan al lang beschikbaar zijn bij desbetreffende bookmaker of course.
We zijn afhankelijk van de odds die we aangeleverd krijgen. Daar kunnen we op de korte termijn helaas weinig aan veranderen.
Hey crew
Kan je deze tip corrigeren
deze werd fout gerekend
Halftime was het 1-0
Thx
Er werden in totaal 6 stakes gespeeld op de match Lanus - Gimnasia LP , wat niet kan volgens VW
Dat komt omdat de laatste match op foto hieronder Argentinos Junior - Los Andes is,
Deze kan je wel zien bij mijn tips , maar als je op de dag zelf gaat kijken wat je hebt gespeeld staat er Lanus - Gimnasia LP in de plaats
de 1ste en 2de zijn correct fout gerekend
de 3de is eigenlijk de match Argentinos Junior - Los andes
Kan je deze tip corrigeren
deze werd fout gerekend
Halftime was het 1-0
Thx
Er werden in totaal 6 stakes gespeeld op de match Lanus - Gimnasia LP , wat niet kan volgens VW
Dat komt omdat de laatste match op foto hieronder Argentinos Junior - Los Andes is,
Deze kan je wel zien bij mijn tips , maar als je op de dag zelf gaat kijken wat je hebt gespeeld staat er Lanus - Gimnasia LP in de plaats
de 1ste en 2de zijn correct fout gerekend
de 3de is eigenlijk de match Argentinos Junior - Los andes
13.12.2016 Stenhousemuir - Livingston over 1 Eerste helft, Over/Under 2/10 €1.55 -1.00
Ruststand was 0-1, dus dit hoort void te zijn
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
donnynedved:
13.12.2016 Stenhousemuir - Livingston over 1 Eerste helft, Over/Under 2/10 €1.55 -1.00
(Y)
Het viel mij op dat wedstrijden die afgelast zijn niet goed worden verwerkt bij je stats. Deze worden namelijk als verlies meegeteld. Ik heb deze maand bijv. 2 wedstrijden die afgelast/gestaakt zijn (Metz-Lyon en Aberdeen-Motherwell). De inzet van deze bets is echter wel meegeteld bij mijn totale inzet deze maand. Dit zou volgens mij net zo moeten werken als bij bets die void zijn obv resultaat (DNB bijv.), daar wordt de inzet ook niet meegeteld.
svenchenko:
Het viel mij op dat wedstrijden die afgelast zijn niet goed worden verwerkt bij je stats. Deze worden namelijk als verlies meegeteld. Ik heb deze maand bijv. 2 wedstrijden die afgelast/gestaakt zijn (Metz-Lyon en Aberdeen-Motherwell). De inzet van deze bets is echter wel meegeteld bij mijn totale inzet deze maand. Dit zou volgens mij net zo moeten werken als bij bets die void zijn obv resultaat (DNB bijv.), daar wordt de inzet ook niet meegeteld.
We duiken daar nog wel even. Er zijn sowieso nog wat puntjes voor het tipster spel dat we willen controleren/updaten/verhelpen. Door alle kerst-kalender-drukte komen we daar momenteel helaas nog niet aan toe.
Is het misschien een leuk idee om degenen die als eerste een tip erop zetten een kleine bonus te geven bij een bepaald aantal volgers van de tip in de competitie? Dat stimuleert enerzijds het plaatsen van tips en anderzijds worden degenen die met mooie tips komen nog net iets meer beloond dan de volgers die het natuurlijk ook altijd gegund is :p
Dit staat bij een tip van mij bij Feyenoord-Vitesse en dat klopt niet:
Feyenoord - Vitesse (3-1)
17.12 om 19:45
AZ Alkmaar wint
Reguliere speeltijd,
€2.70
Inzet: 2/10
-2.00
En die is dus ook fout gerekend..
Feyenoord - Vitesse (3-1)
17.12 om 19:45
AZ Alkmaar wint