Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
123wags:
Gelieve de wedstrijd Lafnitz-Wolfsberg (3-0) te corrigeren. Bedankt.
Gelieve de wedstrijd Lafnitz-Wolfsberg (3-0) te corrigeren. Bedankt.
(Y)
Dance like you never danced before.
Winnings van het 3e kwartaal zijn als 't goed is allemaal verwerkt door Bet777 en Betfirst.
denise92:
Winnings van het 3e kwartaal zijn als 't goed is allemaal verwerkt door Bet777 en Betfirst.
idd. heb van mijn 25 euro al 265 gemaakt.bedankt VW.
mats:
denise92:
(Y) (Y) (Y)
denise ik zie dat mijn ROI hoger is dan de meeste,maar ik kom niet in aanmerking voor een bonus of heb ik het mis? meer uitleg zou dankbaar zijn
Staat gewoon allemaal op de site...
Hoe berekenen wij het klassement?
De persoon die over het kwartaal de hoogste ROI (Return on Investment) behaalt, wint de competitie. Om je voor deze competitie te kwalificeren moet je per maand minimaal 25 stakes hebben ingezet. In totaal heb je in het kwartaal 250 stakes of meer ingezet. Om mee te dingen voor de subcompetities prijzen, heb je minimaal 150 stakes ingezet in het desbetreffende land.
Hoe berekenen wij het klassement?
De persoon die over het kwartaal de hoogste ROI (Return on Investment) behaalt, wint de competitie. Om je voor deze competitie te kwalificeren moet je per maand minimaal 25 stakes hebben ingezet. In totaal heb je in het kwartaal 250 stakes of meer ingezet. Om mee te dingen voor de subcompetities prijzen, heb je minimaal 150 stakes ingezet in het desbetreffende land.
Hey,
Kan je deze 3 tips correct verwerken
thx
Hull - Southampton +2.5 / uitslag 2-1
Genoa - Udinese BTS /uitslag 1-1
Sassuollo - Atalanta 2-3 Goals /uitslag 0-3
Kan je deze 3 tips correct verwerken
thx
Hull - Southampton +2.5 / uitslag 2-1
Genoa - Udinese BTS /uitslag 1-1
Sassuollo - Atalanta 2-3 Goals /uitslag 0-3
^ yes, we zullen alle wedtips even herberekenen.
Dus ben ik nu te laat om nog mee te doen? voor het 4e kwartaal?
geldt dat ook voor de combi's?
geldt dat ook voor de combi's?
^ je kunt gewoon meedoen aan de combi challenge. tipcompetitie ben je inderdaad te laat mee, al kun je uiteraard altijd meespelen voor de fun ;-)