Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ja dan maar gesigneerde zlatan shirtje
0 Vind ik leuk's
Hey crew ,
kan je eens deze tip nakijken
volgens mij is dit +3.30 en niet +1.65

0 Vind ik leuk's
Hey there Crew,

Ik heb afgelopen nacht Romania Women +6 gebet. Uitslag 5-0 verlies vs USA Women.

De bet is fout gerekend. Naar mijn weten heb ik de bet gewonnen, toch? Zoja, graag correctie.
0 Vind ik leuk's
oddhunter7:
Hey crew ,
kan je eens deze tip nakijken
volgens mij is dit +3.30 en niet +1.65

(Y)

cars499:
Hey there Crew,

Ik heb afgelopen nacht Romania Women +6 gebet. Uitslag 5-0 verlies vs USA Women.

De bet is fout gerekend. Naar mijn weten heb ik de bet gewonnen, toch? Zoja, graag correctie.

(y)
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Hi,

Is het nog mogelijk om op de Homepage linksonder in te bouwen dat je een melding ziet wanneer een lid dat je volgt een nieuwe tip plaatst?
Lijkt me een goede en praktische functie om tips mee te kunnen spelen voordat deze al gedropt zijn.
0 Vind ik leuk's
zolekalseenmandje:
Hi,

Is het nog mogelijk om op de Homepage linksonder in te bouwen dat je een melding ziet wanneer een lid dat je volgt een nieuwe tip plaatst?
Lijkt me een goede en praktische functie om tips mee te kunnen spelen voordat deze al gedropt zijn.

idd dacht ik ook al aan bv een niwe kleur(groen) bv dat er een tip is geplaatst het is aan jullie nu wees lkkr creatief :p
0 Vind ik leuk's
http://i68.tinypic.com/2i9ggnl.png">

Dat werkte (alweer) toch?

Welke updates willen jullie ontvangen (en welke niet)?

0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Bij mij werkt het niet.. ik krijg alleen updates van forumposts van leden die ik volg..
0 Vind ik leuk's
zolekalseenmandje:
Bij mij werkt het niet.. ik krijg alleen updates van forumposts van leden die ik volg..

Wat overigens ook wel handig is =) maar zou graag ook de tipscomp erbij zien.. vreemd dat t bij jou wel werkt?!
0 Vind ik leuk's
Wedstrijd van vanmorgen: Central Coast Mariners - Perth Glory had ik eerste helft over 1.
Bij rust was het 1-0, en fout gerekend. Moet het niet void zijn? :)

Edit: NK Lokomotiva - Slaven werd 0-2, ik had over 2.
Moet ook void worden
0 Vind ik leuk's
Money, Pussy, Alcohol.. I Had A Dream, I Had It All

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.