Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Mis nog best veel namen bij goal scorers, ook in de grotere competities. zelfs mensen die boven in de topscores lijsten staan.
persoonlijk vind ik dat jammer.
antoine:
Mis nog best veel namen bij goal scorers, ook in de grotere competities. zelfs mensen die boven in de topscores lijsten staan.
Als we de data niet ontvangen, kunnen we de weddenschappen en odds helaas ook niet aanbieden.
Dance like you never danced before.
Wanneer kunnen we een tussenstand van het tweede kwartaal verwachten?
boyds:
Ik zal deze week even een update laten doorvoeren (Y)
https://gyazo.com/ea6395bd602d608b40f29bfce3c0c63d
^Dit gebeurt heel vaak, zijn voor de meest makkelijke weddenschappen bij de meest bekende wedstrijden (gewoon topcompetities) geen odds bekend waardoor ik de tip niet kan spelen. De BTS optie NO is wel speelbaar, maar YES niet?
https://gyazo.com/b631ff4c6b1b2c5c0c6079b2ec4c777a
https://gyazo.com/decf41705c8a784f6bbafdde1782cc1e
^Hele wedstrijden ontbreken? Zoals vanavond Almere - Emmen & MVV - Volendam.
Lijkt me stug dat jullie van zulke dingen geen data ontvangen en dus geen weddenschappen / odds aan kunnen bieden..?
Oh en is er misschien een mogelijkheid dat Asian lines op goals komen? Over/under 2, 3, 4 etc ipv alleen de .5 varianten?
^Dit gebeurt heel vaak, zijn voor de meest makkelijke weddenschappen bij de meest bekende wedstrijden (gewoon topcompetities) geen odds bekend waardoor ik de tip niet kan spelen. De BTS optie NO is wel speelbaar, maar YES niet?
https://gyazo.com/b631ff4c6b1b2c5c0c6079b2ec4c777a
https://gyazo.com/decf41705c8a784f6bbafdde1782cc1e
^Hele wedstrijden ontbreken? Zoals vanavond Almere - Emmen & MVV - Volendam.
Lijkt me stug dat jullie van zulke dingen geen data ontvangen en dus geen weddenschappen / odds aan kunnen bieden..?
Oh en is er misschien een mogelijkheid dat Asian lines op goals komen? Over/under 2, 3, 4 etc ipv alleen de .5 varianten?
De 3 mensen(waaronder ik) krijgen bij Austria Wien een odd va 0,00. Wij tipten alle 3 via nederbet.
De rest deed dit allemaal via interwetten en hier staat wel een goede odd bij.
De tip is nog niet verwerkt, maar het lijkt me dat dit niet klopt?
Come on you Spurs!
^ We zullen komende week weer even de tipcompetitie nalopen en foutjes eruit (proberen te) halen.
riks:
De 3 mensen(waaronder ik) krijgen bij Austria Wien een odd va 0,00. Wij tipten alle 3 via nederbet.
Ik denk juist dat dit wel klopt. Er staat namelijk een odd van 0.0 bij. De reden lijkt me vrij duidelijk: deze notering van 1.80 is nooit bij nederbet actief geweest dus het lijkt me dan ook een bug dat je deze tip alsnog hebt kunnen spelen.
Ik ben benieuwd naar de tussenstand van kwartaal 2. Kunnen jullie deze weer actief neerzetten op de tip competitie pagina en de uitslag van kwartaal 1 weghalen?
Goedemiddag Allen,
Ik weet niet of jullie dit ook hebben dit kwartaal maar heb uitzonderlijk veel 0.0 weddenschappen gespeeld via Nederbet en Betfred.
Wordt hier misschien nog wat aan gedaan want heb deze weddenschappen niet bewust met 0.0 gemaakt.
Het was voor mij gewoon de bedoeling om normaal op wedstrijden te wedden en misschien een prijsje te pakken in het 2de kwartaal.
Wie kan mij hier meer over vertellen en wat hier aan gedaan kan/gaat worden?
Ik weet niet of jullie dit ook hebben dit kwartaal maar heb uitzonderlijk veel 0.0 weddenschappen gespeeld via Nederbet en Betfred.
Wordt hier misschien nog wat aan gedaan want heb deze weddenschappen niet bewust met 0.0 gemaakt.
Het was voor mij gewoon de bedoeling om normaal op wedstrijden te wedden en misschien een prijsje te pakken in het 2de kwartaal.
Wie kan mij hier meer over vertellen en wat hier aan gedaan kan/gaat worden?