Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
robs234:
Ik had afgelopen maandag Rossi to score bij Levante. Hij is void gegeven maar was gewoon fout

Vreemd, gaan we even naar kijken. Dank voor het melden!

frankydk:
Ik heb nog een voorstel inzake de landencompetities.
Wanneer er maar één of twee winnaars zijn per kwartaal de prijzen van de ontbrekende derde plaats te verdelen over
de eerste en /of tweede plaats.

groetjes

Prijzen worden door de sponsoren bepaald, daar kunnen we helaas niet of nauwelijks aan knutselen.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Heeft iedereen zijn/haar bet777 naam doorgegeven?
0 Vind ik leuk's
Vraagje ivm de everytime goalscorer. Is de bet niet gewoon void als de speler niet start?
0 Vind ik leuk's
roma10:
Vraagje ivm de everytime goalscorer. Is de bet niet gewoon void als de speler niet start?

Alleen als de speler helemaal niet speelt, wordt de tip void.

erikb1990:
Heeft iedereen zijn/haar bet777 naam doorgegeven?

Volgens mij mis ik er nog 3, maar dat zal ik morgen even nakijken.
0 Vind ik leuk's
Alle gebruikersnamen zijn doorgestuurd.

Voor bet777:

4x rondspelen op odds boven de 1.70 (bij combi's moeten alle selecties 1.70 of hoger zijn)

Voor betfirst:

3x rondspelen op odds boven de 1.60 (bij combi's moeten alle selecties 1.60 of hoger zijn)
0 Vind ik leuk's
denise92:

Voor bet777:

4x rondspelen op odds boven de 1.70 (bij combi's moeten alle selecties 1.70 of hoger zijn)

Voor betfirst:

3x rondspelen op odds boven de 1.60 (bij combi's moeten alle selecties 1.60 of hoger zijn)

#update alle bedragen zijn ondertussen ook door beide bookmakers verwerkt.
0 Vind ik leuk's
denise92:
denise92:

Voor bet777:

Voor betfirst:

#update alle bedragen zijn ondertussen ook door beide bookmakers verwerkt.

Heb het er inderdaad opstaan. Wel geinig dat het €14,99 is in plaats van €15,00 ;-)

http://i.imgur.com/m1zF7x0.png">
0 Vind ik leuk's
bedankt voor de 14.99 euro op mijn bet777 account VW.maar nu zie ik dat ik in italie eerste ben geworden. heb ik dan geen recht op 10 euro extra?
0 Vind ik leuk's
mats:
bedankt voor de 14.99 euro op mijn bet777 account VW.maar nu zie ik dat ik in italie eerste ben geworden. heb ik dan geen recht op 10 euro extra?

Lieven was 1e geworden, maar schijnbaar is de stand alweer geüpdate. Ik zal dat volgende week even nakijken.
0 Vind ik leuk's
Bij mij ook 249.99 gestort :p
Bedankt!!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.