Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
dit kwam ik tegen en wilde ik nog even delen met jullie miss nog wat inside info gelekt die jullie kunnen vinden ???
http://www.msn.com/nl-nl/entertainment/nieuws/beelden-optreden-douwe-bob-gelekt/ar-BBsQwEc?li=BBoPOOe&ocid=onepro
oeps sorry verkeerde topic
http://www.msn.com/nl-nl/entertainment/nieuws/beelden-optreden-douwe-bob-gelekt/ar-BBsQwEc?li=BBoPOOe&ocid=onepro
oeps sorry verkeerde topic
geen woorden maar daden
Je kunt op mijn profiel ook nog genoeg andere tips zien waarbij precies hetzelfde is gebeurd
We gaan 't nogmaals nalopen. Het moet in ieder geval niet meer lukken. Hoe het wel lukte - dat zijn we nog aan het uitpluizen..
Dance like you never danced before.
denise92:
...
Tweede kwartaal 2016
Kleine aanpassing in de regels:
Zoals eerder al geopperd, zal het verplichte aantal stakes voor de subcompetities worden verlaagd van 150 naar 100. Dit ivm het EK. Verder zal maand juni niet meetellen voor voor de subcompetities.
De regels voor het kwartaalklassement blijven verder onveranderd. Dus:
- minimaal 250 stakes in het kwartaal
- minimaal 25 stakes per maand
- positieve ROI
#update
Helaas waren een aantal tips niet goed berekend en/of meegenomen in het klassement. De scores zijn nu aangepast en correct.
...
Tweede kwartaal 2016
Kleine aanpassing in de regels:
Zoals eerder al geopperd, zal het verplichte aantal stakes voor de subcompetities worden verlaagd van 150 naar 100. Dit ivm het EK. Verder zal maand juni niet meetellen voor voor de subcompetities.
De regels voor het kwartaalklassement blijven verder onveranderd. Dus:
- minimaal 250 stakes in het kwartaal
- minimaal 25 stakes per maand
- positieve ROI
#update
Helaas waren een aantal tips niet goed berekend en/of meegenomen in het klassement. De scores zijn nu aangepast en correct.
Ik wil nu in gaan zetten op de wedstrijd van Groningen - Heracles maar zelfs under 2.5 goals lukt niet om te zetten! Er zijn geen odds bereikbaar...
Zo is het wel een onmogelijke opgave om 100 stakes te posten...
Misschien ff aanpassen naar 75 stakes of zo?? Of komen de odds nog online vandaag
@onzemichael
Vreemd.. en helaas weer een wedstrijd zonder odds dus. We zullen onze dataleverancier eens aan het jasje trekken..
Misschien kunnen we het straks zelf nog herstellen.. we doen ons best!
Thanks voor het melden!
Vreemd.. en helaas weer een wedstrijd zonder odds dus. We zullen onze dataleverancier eens aan het jasje trekken..
Misschien kunnen we het straks zelf nog herstellen.. we doen ons best!
Thanks voor het melden!
Al mijn tips van afgelopen dagen staan nog open en zijn nog niet verrekend, hoe komt dat?
dennicism:
Al mijn tips van afgelopen dagen staan nog open en zijn nog niet verrekend, hoe komt dat?
Wordt aan gewerkt (Y)
denise92:
Wordt aan gewerkt (Y)
dennicism:
Wordt aan gewerkt (Y)
Mvv +0.5 goed gerekend (N)
Go Ahead -0.25 fout gerekend (N)
FC Utrecht -0.75 @ 3.15 kunnen zetten net (N)
zomaar 3 foutjes eruit kunnen halen :-| (h)
onzemichael:
denise92:
Wordt aan gewerkt (Y)
dennicism:
Wordt aan gewerkt (Y)
Thanks, gaan we even nalopen. Bij een volgende (her)controle worden die er hoogstwaarschijnlijk weer uitgehaald.
denise92:
Wordt aan gewerkt (Y)
dennicism:
Wordt aan gewerkt (Y)
Top dat de wedstrijden er nu in ieder geval goed instaan qua verrekening, alleen zijn mijn statistieken nog niet geupdate van 2-3 dagen terug nu?