Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Super December Kalender 2021 - Maak kans op mooie prijzen!

Het is weer zover, net als vorig jaar is het ook deze december weer tijd voor de Super December Kalender! Na het succesvolle Goktoberfest - wat nog maar net achter de rug is - hebben we ons best gedaan om ook een mooie Super December Kalender in elkaar te zetten! Deze maand zal weer vol zitten met de bekende spellen waar mooie prijzen te winnen zijn.

Ga naar de kalender! (Alleen NL)

Ga naar de NL tipcompetitie!

Ga naar de BE tipcompetitie! (afgelopen)

Ga naar de 2e BE tipcompetitie!

Vanaf 1 december zal de kalender openen en kun je elke dag gratis meedoen om mooie prijzen te winnen, mis dus geen dag! Als je iets gewonnen hebt zullen we altijd contact opnemen via de chat, houdt deze dus goed in de gaten! 

Ook zullen er in december verschillende tipcompetities voorbij komen met mooie prijzen, vergeet dus niet om hier aan mee te doen!

Houd dit forum topic en onze aankondigingen in de gaten, zodat je op de hoogte blijft van alle updates omtrent het SDK!

15 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 24-11-2021 11:38 Acties en spellen
in 24-11-2021 11:38 Acties en spellen
106 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
  • Fr18 (06-12-2021 15:19) Citatie verwijderen

Ja...

• Cheezborger (06-12-2021 11:43) Citatie verwijderen

Ik kon bij dag 5 dat gratis lot niet claimen. Meerdere mensen last van gehad?

Geeft hij ook een specifieke foutmelding of geeft hij aan dat het lot al geclaimed is? En geeft de laatste dag ook hetzelfde probleem?

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Link naar kalender werkt niet bij mij, noch op pc, noch mobiel?

0 Vind ik leuk's
  • Support (06-12-2021 16:18) Citatie verwijderen

Geeft hij ook een specifieke foutmelding of geeft hij aan dat het lot al geclaimed is? En geeft de laatste dag ook hetzelfde probleem?

Geen foutmelding, als ik er op klik gebeurt er gewoon niks…

0 Vind ik leuk's

Waar kan je die wedtips plaatsen?

0 Vind ik leuk's

Pffff waar is toch t oude voetbalwedden zeg. Begrijp me niet verkeerd maar dit is echt een amateuristische puinhoop in vergelijking met de jaren voor de overname. Kom op jongens, laat de boel nou eens een keer structureel goed werken...

0 Vind ik leuk's
  • Deniocus (07-12-2021 10:07) Citatie verwijderen

Waar kan je die wedtips plaatsen?

Het plaatsen van wedtips kan op de gebruikelijke manier via de knop rechtsboven met 'nieuwe wedtip'

0 Vind ik leuk's
  • Altaidpech (07-12-2021 11:03) Citatie verwijderen

Pffff waar is toch t oude voetbalwedden zeg. Begrijp me niet verkeerd maar dit is echt een amateuristische puinhoop in vergelijking met de jaren voor de overname. Kom op jongens, laat de boel nou eens een keer structureel goed werken...

nounou, je moet een gegeven paard niet in de bek kijken, ken je die uitdrukking?

0 Vind ik leuk's
  • Robbie63 (07-12-2021 12:00) Citatie verwijderen

nounou, je moet een gegeven paard niet in de bek kijken, ken je die uitdrukking?

Je moet natuurlijk altijd blij zijn met hetgeen vw gratis aanbiedt, maar ik begrijp de reactie van Altaidpech heel goed. Het is zo frustrerend om te zien hoe de site er op achteruit is gegaan. Er werkt zo veel niet meer zoals het hoort (of zelfs helemaal niet meer)... Die nieuwe layout speelt daarin ook zeker een rol. En dan heb ik het zelf niet eens over de Decemberkalender, want daar kan ik als Belg niet aan meedoen. Zo lukt het me niet meer om de topics geordend op de laatste posts te bekijken, kan ik geen wedtips meer plaatsen via de browser Safari, noch via de app op mijn iPhone... En zo te horen stopt het daar niet.

Er is gewoon te veel hooi op de vork genomen. En een nieuwe layout, én de introductie van tennis- en basketbaltips in de tipcompetitie, én een grote decemberkalender... Het is beter dat men eerst verzekert dat het ene perfect werkt vooraleer alweer het volgende nieuwe te introduceren en dat er niets werkt zoals het hoort.

En tot slot is ook de tipcompetitie niet meer wat ze geweest is. Er zijn nog nooit zo weinig subleagues als de laatste maanden geweest. Ik begrijp dat de nieuwe wetgeving daar voor iets tussen zit, maar voor België bestaat die wetgeving al een jaar of twee. Dat moet toch voldoende tijd zijn om een alternatieve prijzenstructuur te vinden, niet?

PS: @altaidpech: Ik wist niet dat vw is overgenomen? Door wie dan?

Bericht gewijzigd door hypnotist86 op di 7 dec. 2021, 19:22
1 Vind ik leuk's
  • Hypnotist86 (07-12-2021 19:19) Citatie verwijderen

Je moet natuurlijk altijd blij zijn met hetgeen vw gratis aanbiedt, maar ik begrijp de reactie van Altaidpech heel goed. Het is zo frustrerend om te zien hoe de site er op achteruit is gegaan. Er werkt zo veel niet meer zoals het hoort (of zelfs helemaal niet meer)... Die nieuwe layout speelt daarin ook zeker een rol. En dan heb ik het zelf niet eens over de Decemberkalender, want daar kan ik als Belg niet aan meedoen. Zo lukt het me niet meer om de topics geordend op de laatste posts te bekijken, kan ik geen wedtips meer plaatsen via de browser Safari, noch via de app op mijn iPhone... En zo te horen stopt het daar niet.

Er is gewoon te veel hooi op de vork genomen. En een nieuwe layout, én de introductie van tennis- en basketbaltips in de tipcompetitie, én een grote decemberkalender... Het is beter dat men eerst verzekert dat het ene perfect werkt vooraleer alweer het volgende nieuwe te introduceren en dat er niets werkt zoals het hoort.

En tot slot is ook de tipcompetitie niet meer wat ze geweest is. Er zijn nog nooit zo weinig subleagues als de laatste maanden geweest. Ik begrijp dat de nieuwe wetgeving daar voor iets tussen zit, maar voor België bestaat die wetgeving al een jaar of twee. Dat moet toch voldoende tijd zijn om een alternatieve prijzenstructuur te vinden, niet?

PS: @altaidpech: Ik wist niet dat vw is overgenomen? Door wie dan?

Precies dit man en dus helemaal eens. Krijg je weer zo'n oneliner als een gegeven paard enzo. Ik geef gewoon heel normaal feedback en de teleurstelling aan omdat ik het als zodanig ervaar en er niet omheen kan na jaren goede ervaringen. Wat betreft overname, dat vernam ik enige tijd geleden ook maar via de chat man en ik ben er eigenlijk maar gewoon van uit gegaan dat dat het is of was haha. Ook daarin is veel achteruitgang. Met de oude of iig eerder support was veel meer interactie en werd vrijwel altijd direct gereageerd en opgelost bijvoorbeeld maar goed. Ik kon al niet plaatsen dat het zo hard achteruit was gegaan dus vandaar. Het is (nogmaals) ook allemaal niet naar bedoeld ofzo...

0 Vind ik leuk's
  • Altaidpech (08-12-2021 13:28) Citatie verwijderen

Precies dit man en dus helemaal eens. Krijg je weer zo'n oneliner als een gegeven paard enzo. Ik geef gewoon heel normaal feedback en de teleurstelling aan omdat ik het als zodanig ervaar en er niet omheen kan na jaren goede ervaringen. Wat betreft overname, dat vernam ik enige tijd geleden ook maar via de chat man en ik ben er eigenlijk maar gewoon van uit gegaan dat dat het is of was haha. Ook daarin is veel achteruitgang. Met de oude of iig eerder support was veel meer interactie en werd vrijwel altijd direct gereageerd en opgelost bijvoorbeeld maar goed. Ik kon al niet plaatsen dat het zo hard achteruit was gegaan dus vandaar. Het is (nogmaals) ook allemaal niet naar bedoeld ofzo...

Feedback is uiteraard altijd welkom! We hebben dinsdag naar aanleiding van je eerste reactie hierboven, contact opgenomen via de privechat. Zou je hierop kunnen reageren zodat we de problemen die je ervaart kunnen oplossen?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.