Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Super December Kalender 2021 - Maak kans op mooie prijzen!

Het is weer zover, net als vorig jaar is het ook deze december weer tijd voor de Super December Kalender! Na het succesvolle Goktoberfest - wat nog maar net achter de rug is - hebben we ons best gedaan om ook een mooie Super December Kalender in elkaar te zetten! Deze maand zal weer vol zitten met de bekende spellen waar mooie prijzen te winnen zijn.

Ga naar de kalender! (Alleen NL)

Ga naar de NL tipcompetitie!

Ga naar de BE tipcompetitie! (afgelopen)

Ga naar de 2e BE tipcompetitie!

Vanaf 1 december zal de kalender openen en kun je elke dag gratis meedoen om mooie prijzen te winnen, mis dus geen dag! Als je iets gewonnen hebt zullen we altijd contact opnemen via de chat, houdt deze dus goed in de gaten! 

Ook zullen er in december verschillende tipcompetities voorbij komen met mooie prijzen, vergeet dus niet om hier aan mee te doen!

Houd dit forum topic en onze aankondigingen in de gaten, zodat je op de hoogte blijft van alle updates omtrent het SDK!

15 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 24-11-2021 11:38 Acties en spellen
in 24-11-2021 11:38 Acties en spellen
106 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
  • 7asper (14-12-2021 09:31) Citatie verwijderen

Er staat een fout in de vraag van vandaag: "Welk onderwerp heeft jouw mening over de legalisering van de Nederland het meest beinvloed?". Ik neem aan dat 'de gokmarkt in Nederland' wordt bedoeld.

Daarbij is het mij ook niet helemaal duidelijk wat het doel van deze vraag is. Gaat het er om wat mijn mening het meest heeft gevormd t.o.v. of ik blij/niet blij ben met de huidige gokmarkt zoals die er is (zoals goede odds/promoties of het huidige beperkte aanbod)? Dan zou de vraag beter zijn als "Welk onderwerp heeft jouw mening over de gokmarkt het meest beinvloed SINDS de legalisering?" Zoals de vraag nu gesteld is als "Wat is jouw mening OVER de legalisering..." zou dit meer gericht zijn op het ethische aspect, gokverslaving etc. etc. Maar het lijkt mij sterk dat mensen hun mening over de legalisering anders zouden vormen door betere of slechtere odds of een uitgebreider aanbod van aanbieders. Dus ik neem aan dat jullie richting het eerste doelen.

We hebben de vraag aangepast zodat hij nu hopelijk wat duidelijker geformuleerd is. Bedankt voor de feedback!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
  • Totoyoure (14-12-2021 10:32) Citatie verwijderen

Er staat ook ''vragen'' terwijl ik maar 1 vraag zie staan.

Er is inderdaad maar 1 vraag per dag, alleen zijn er meerdere vragen verdeeld over de kalender. Om verwarring te voorkomen hebben we dit ook aangepast!

0 Vind ik leuk's

@Support Een van mijn wedtips is verkeerd beoordeeld. Gaat om onderstaande. Kunnen jullie deze corrigeren?

South Dakota Coyotes - Oral Roberts Golden Eagles 73-82

NCAAB

Over 66.5

Over/Under, Eerste helft

0 Vind ik leuk's
  • Zolekalseenmandje (21-12-2021 09:50) Citatie verwijderen

@Support Een van mijn wedtips is verkeerd beoordeeld. Gaat om onderstaande. Kunnen jullie deze corrigeren?

South Dakota Coyotes - Oral Roberts Golden Eagles 73-82

NCAAB

Over 66.5

Over/Under, Eerste helft

We hebben hem aangepast!

1 Vind ik leuk's

@Support Ik heb er nog eentje die verkeerd is. Eerste kwart was 38, dus win. Passen jullie 'm aan?

Burgos - BC Rytas 77-84

Champions League Grp. H

Under 39.5

Over/Under, Eerste Kwart

0 Vind ik leuk's

Support,

Hoe zit het nu met de 17e december? wordt die overgeslagen vanwege het aantal wedstrijden wat niet doorging?

0 Vind ik leuk's
  • Rubeo (23-12-2021 06:56) Citatie verwijderen

Support,

Hoe zit het nu met de 17e december? wordt die overgeslagen vanwege het aantal wedstrijden wat niet doorging?

Hey rubeo, omdat het er niet op lijk dat deze wedstrijden binnenkort nog gespeeld zullen worden hebben we ze uit deze VW50 gehaald. Op deze manier tellen alleen de wedstrijden die wel door zijn gegaan, en heeft iedereen als het ware zijn inzet terug gekregen voor de wedstrijden die zijn uitgesteld.

0 Vind ik leuk's

Worden winnaars van de kalender eigenlijk benaderd ?

Ik doe elke dag mee maar kijk eigenlijk zelden of ik wat goed heb :)

0 Vind ik leuk's
  • Zolekalseenmandje (21-12-2021 19:11) Citatie verwijderen

@Support Ik heb er nog eentje die verkeerd is. Eerste kwart was 38, dus win. Passen jullie 'm aan?

Burgos - BC Rytas 77-84

Champions League Grp. H

Under 39.5

Over/Under, Eerste Kwart

@SupportVolgens mij hebben jullie deze over het hoofd gezien. Kunnen jullie deze nog corrigeren? :D

0 Vind ik leuk's
  • Zolekalseenmandje (24-12-2021 10:39) Citatie verwijderen

@SupportVolgens mij hebben jullie deze over het hoofd gezien. Kunnen jullie deze nog corrigeren? :D

Excuus, hebben hem net aangepast!

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.