Gelukkig ben ik niet de enige met problemen vandaag, hopelijk heeft iedereen de problemen dan, dan is er ook voor niemand een voor- of nadeel.
Super December Kalender 2021 - Maak kans op mooie prijzen!
Het is weer zover, net als vorig jaar is het ook deze december weer tijd voor de Super December Kalender! Na het succesvolle Goktoberfest - wat nog maar net achter de rug is - hebben we ons best gedaan om ook een mooie Super December Kalender in elkaar te zetten! Deze maand zal weer vol zitten met de bekende spellen waar mooie prijzen te winnen zijn.
Ga naar de kalender! (Alleen NL)
Ga naar de BE tipcompetitie! (afgelopen)
Ga naar de 2e BE tipcompetitie!
Vanaf 1 december zal de kalender openen en kun je elke dag gratis meedoen om mooie prijzen te winnen, mis dus geen dag! Als je iets gewonnen hebt zullen we altijd contact opnemen via de chat, houdt deze dus goed in de gaten!
Ook zullen er in december verschillende tipcompetities voorbij komen met mooie prijzen, vergeet dus niet om hier aan mee te doen!
Houd dit forum topic en onze aankondigingen in de gaten, zodat je op de hoogte blijft van alle updates omtrent het SDK!
in 24-11-2021 11:38 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Gelukkig ben ik niet de enige met problemen vandaag, hopelijk heeft iedereen de problemen dan, dan is er ook voor niemand een voor- of nadeel.
Deze superone is afgelopen en de eindstand is bekend. Check snel of jij gewonnen hebt!
Waar kan ik dit checken ?
Harry_nec (04-12-2021 22:41) Citatie verwijderen
Neem aan dat dit gewoon ongeldig verklaard wordt ..
De vw50 heeft denk ik (bijna) niemand mee kunnen doen. Ik had het in de ochtend geprobeerd, in de middag en om 23:50 (5min voor het zou sluiten). Iedere keer de undifined foutmelding.
Krijgen jullie de uitslag van de SuperOne te zien?
Totoyoure (05-12-2021 23:55) Citatie verwijderen Is dag 6 klikbaar bij jullie ?
Helaas hapert het allemaal weer als de malle maar tegelijkertijd weten we dat het ook wel weer opgelost zal worden. Jammer maar komt goed😂😜.
De VW50 van afgelopen weekend was uiteraard van tevoren getest en werkte zoals het hoort, helaas hebben zich toch problemen voorgedaan bij het opslaan. In verband met deze problemen zal hij verplaatst worden naar 09/12 met andere wedstrijden.
De uitslag van de SuperOne 03/12 is inmiddels ook ingevuld. Omdat de spellen vaak gaan over wedstrijden die de volgende dag plaatsvinden (zodat mensen meer tijd hebben om hun antwoorden in te vullen), duurt het nu ook langer voordat de eindstand bekend is.
De actie (subleague) van vandaag is als het goed is geopend, anders is deze ook te vinden via de tipcompetities
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Ik kon bij dag 5 dat gratis lot niet claimen. Meerdere mensen last van gehad?
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
Cheezborger (06-12-2021 11:43) Citatie verwijderen Ik kon bij dag 5 dat gratis lot niet claimen. Meerdere mensen last van gehad?
Ja...