ik heb twee vragen. Vraag 1 betreft over de VW10 (Dag 1 december van de kalender) van gisteren. Er staat "VW10 is afgelopen en de eindstand is bekend", maar je ziet nergens een eindstand. Mogelijk is de eindstand nog niet bekend en ik begrijp dat dit wat tijd kost. Maar meer om de tekst dat er aangegeven wordt dat de "eindstand bekend is". Verder kan je ook niet zien wat je hebt ingevuld als de wedstrijden eenmaal begonnen zijn. Dus wij kunnen na de wedstrijd niet controleren wat wij ingevuld hebben en om welke wedstrijden het ging. Geen groot probleem, van te voren kan ik de vragen/antwoorden ook wel opschrijven nu ik dat weet. Voor de zekerheid meld ik het wel even voor als wel de bedoeling is dat je de vragen met je antwoorden kan zien.
Vraag 2 betreft over vandaag (Dag 2 december van de kalender) is redelijk hetzelfde als mokum001 hierboven. Er staat bij vakje 2 december verder geen knop om een wedtip te plaatsen. Is het gewoon zelf handmatig naar wedtips gaan op de website. En mag je zoveel wedtips spelen als je wilt of de eerst volgende die je pakt telt alleen?