Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Super December Kalender 2019!

Super December Kalender 2019!

Krijg jij het in de koude wintermaanden ook alleen nog maar warm van toffe adventskalenders? Dan ben je bij Voetbalwedden op de juiste plek! Voor Voetbalwedden.net is december vooral een maand van uitdelen. Speciaal voor onze leden hebben we weer een heerlijke Super December Kalender in elkaar gezet. Dat betekent: iedere dag kans op gratis prijzen! Uiteraard gaan we niet alles verklappen, maar we kunnen stellen dat het de moeite waard is om iedere dag een blik te werpen op deze heerlijke kalender. Veel succes!

Deze acties zijn inmiddels geweest:

1. 1 december: December Battle Subleague (open t/m 31 december)
  2. 2 december: VW50 (afgelopen, eindstand bekend)
  3. 3 december: VW10 (afgelopen)
  4. 4 december: vervangende winactie
  5. 5 december: SuperOne (afgelopen)
  6. 6 december: VW10 (afgelopen)
  7. 7 december: VW50 (afgelopen)
  8. 8 december: SuperOne (afgelopen)
  9. 9 december: VW10 (afgelopen)
  10. 10 december: SuperOne (afgelopen)
  11. 11 december: VW50 (afgelopen)
  12. 12 december: SuperOne (afgelopen)
  13. 13 december: VW10 (afgelopen)
  14. 14 december: VW50 (afgelopen)
  15. 15 december: SuperOne (afgelopen)
  16. 16 december: Chat & Win (afgelopen)
  17. 17 december: SuperOne (afgelopen)
  18. 18 december: weddenboek prijsvraag (afgelopen)
  19. 19 december: SuperOne (afgelopen)
  20. 20 december: VW50 (afgelopen)
  21. 21 december: VW10 (afgelopen)
  22. 22 december: Chat & Win (afgelopen)
  23. 23 december: Rate the bookie (t/m 25 december) (afgelopen)
  24. 24 december: SuperOne NBA (afgelopen)
  25. 25 december: VW50 Boxingday (afgelopen)
  26. 26 december: SuperOne (afgelopen)
  27. 27 december: VW10 (afgelopen)
  28. 28 december: VW10 (afgelopen)
  29. 29 december: Chat & Win (afgelopen)
  30. 30 december: SuperOne NBA (afgelopen)
  31. 31 december: Lucky lottery

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Niks missen?

We delen graag het laatste nieuws en exclusieve acties over de leukste maand van het jaar. Het enige wat je hoeft te doen is je via onderstaande link aan te melden voor de nieuwsbrief!?

Wil je niets missen van de Super December Kalender? > Schrijf je via deze link in voor de speciale nieuwsbrief!

20 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 26-11-2019 15:17 Acties en spellen
in 26-11-2019 15:17 Acties en spellen
88 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

De actie van 12 december is nagekeken én de actie voor vandaag (14 december) staat live. Good luck!

Meedoen kan tot vanavond 23.59.

Bericht gewijzigd door Support op zo 15 dec. 2019, 07:55
1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

De actie van 13 december is nagekeken én de actie voor vandaag (15 december) staat live. Good luck!

Bericht gewijzigd door Support op zo 15 dec. 2019, 07:57
1 Vind ik leuk's

De actie van 14 december is nagekeken én de actie voor vandaag (16 december) staat live. Good luck!

0 Vind ik leuk's

Komen jullie nog met iets interessants? Of is het alleen maar VW50, chat&win of die 10 wedstrijden vragen? Ik zit al 16 dagen te wachten op bonussen...

4 Vind ik leuk's
Op ma. dec.. 2019, 14:39 schreef wessiej43:

Komen jullie nog met iets interessants? Of is het alleen maar VW50, chat&win of die 10 wedstrijden vragen? Ik zit al 16 dagen te wachten op bonussen...

Gebruiker heeft een verbod vanwege een groot aantal dubbele accounts. Uiteraard willen we nog wel even reageren voor de mensen die met dezelfde vraag spelen.

We zijn afhankelijk van het aanbod die door de bookmaker wordt geboden. Door de komende regulering zijn bookmakers niet happig om te promoten in Nederland. Wanneer ze dit wel doen, staan ze achteraan de rij wanneer de licenties worden uitgedeeld. Dit merken wij uiteraard ook.

In ieder geval: we hebben onze uiterste best gedaan om toffe kalender neer te zetten, waar leden op een leuke manier prijzen kunnen winnen. Na afloop zullen we een topic openen waarin een ieder goede ideeën en suggesties kan droppen om hem volgend jaar nog leuker te maken.

15 Vind ik leuk's

Mannoman de kalender is gewoon top hoor dit jaar.. Wees blij met wat je krijgt.. Het kost jou helemaal niets om de kalender mee te mogen spelen

5 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Inderdaad zijn altijd mensen die wat te zeiken hebben.

3 Vind ik leuk's
diep in het rood, altijd verlies

Heb zelf ook liever dit dan die bonussen die je 30x rond moet spelen of van die acties die alleen voor belgen/nederlanders zijn

4 Vind ik leuk's

We hebben de offtopic berichten even verwijderd, zodat dit topic puur en alleen over de SDK kan gaan :-)

0 Vind ik leuk's

De feestdagen staan voor de deur!

Ook voor ons staan de feestdagen voor de deur en schuiven we, met frisse tegenzin, bij de familie aan tafel. Het kan dus zijn dat tijdens de feestdagen vragen en/of opmerkingen iets later worden beantwoord, dan jullie gewend zijn. Ook bij de bookmakers worden vragen de komende twee weken logischerwijs later beantwoord dan normaal. Aan het einde van de rit helpen we uiteraard een ieder en zorgen we ervoor dat alles wordt opgelost. Alvast bedankt voor jullie geduld en veel plezier/sterkte bij de familie aan tafel ;)!

7 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.