Super December Kalender 2019!
Super December Kalender 2019!
Krijg jij het in de koude wintermaanden ook alleen nog maar warm van toffe adventskalenders? Dan ben je bij Voetbalwedden op de juiste plek! Voor Voetbalwedden.net is december vooral een maand van uitdelen. Speciaal voor onze leden hebben we weer een heerlijke Super December Kalender in elkaar gezet. Dat betekent: iedere dag kans op gratis prijzen! Uiteraard gaan we niet alles verklappen, maar we kunnen stellen dat het de moeite waard is om iedere dag een blik te werpen op deze heerlijke kalender. Veel succes!
Deze acties zijn inmiddels geweest:
- 1 december: December Battle Subleague (open t/m 31 december)
- 2 december: VW50 (afgelopen, eindstand bekend)
- 3 december: VW10 (afgelopen)
- 4 december: vervangende winactie
- 5 december: SuperOne (afgelopen)
- 6 december: VW10 (afgelopen)
- 7 december: VW50 (afgelopen)
- 8 december: SuperOne (afgelopen)
- 9 december: VW10 (afgelopen)
- 10 december: SuperOne (afgelopen)
- 11 december: VW50 (afgelopen)
- 12 december: SuperOne (afgelopen)
- 13 december: VW10 (afgelopen)
- 14 december: VW50 (afgelopen)
- 15 december: SuperOne (afgelopen)
- 16 december: Chat & Win (afgelopen)
- 17 december: SuperOne (afgelopen)
- 18 december: weddenboek prijsvraag (afgelopen)
- 19 december: SuperOne (afgelopen)
- 20 december: VW50 (afgelopen)
- 21 december: VW10 (afgelopen)
- 22 december: Chat & Win (afgelopen)
- 23 december: Rate the bookie (t/m 25 december) (afgelopen)
- 24 december: SuperOne NBA (afgelopen)
- 25 december: VW50 Boxingday (afgelopen)
- 26 december: SuperOne (afgelopen)
- 27 december: VW10 (afgelopen)
- 28 december: VW10 (afgelopen)
- 29 december: Chat & Win (afgelopen)
- 30 december: SuperOne NBA (afgelopen)
- 31 december: Lucky lottery
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Niks missen?
We delen graag het laatste nieuws en exclusieve acties over de leukste maand van het jaar. Het enige wat je hoeft te doen is je via onderstaande link aan te melden voor de nieuwsbrief!?
Wil je niets missen van de Super December Kalender? > Schrijf je via deze link in voor de speciale nieuwsbrief!
Whooooooo! Love it!
Ik kijk hier ook weer naar uit, altijd leuk om mee te doen!
Hopelijk zit het dit jaar wat meer mee :') Vorig jaar helaas niks kunnen winnen. Heb er zin in!
Benieuwd wat voor acties ze hebben, vooral ten aanzien van de Nederlanders.
Zijn niet meer welkom overal.
Verder nog een mededeling/vraag aan voetbalwedden.
Terugkomend op jullie samenwerking met Bet777 en Betfirst.be.
Ik vind het spijtig dat hier veel mensen hun beklacht doen en dat zij gewoon worden genegeerd door jullie. Jullie mogen het anders interpreteren, maar dit is gewoon zo. Men is zoals ik beschreef in de bet777 en betfirst thread in mijn mail op zijn zachts gezegd niet blij mee, en voor mijn gevoel geven jullie meer om geld verdienen dan om ons daadwerkelijk te ondersteunen. Ergens begrijp ik dat wel, alle (grote) bedrijven zijn graaiers en de klant komt altijd op de tweede plek of lager.
Ik wil mededelen dat als jullie in de superdecemberkalender een samenwerking zijn aangegaan met betfirst of bet777, niet gebruik ga maken van bonussen. Jullie gaan in zee met louche bookmakers en het doet jullie kennelijk weinig. Pas als men duidelijk is wat het probleem is en was en dit ook oplost, dan overweeg ik pas daar terug te keren indien ze goede bonussen hebben. Het zou jullie sieren hier nog eens achteraan te gaan.
Jij vindt je mededeling zo belangrijk, dat je hem ook maar in het topic van 2017 deelt?
Met name Betfirst heeft heerlijke bonussen gehad. Even los van de problemen met Skrill heb ik daar altijd met plezier gespeeld en zie ze ook zeker niet als louche. De odds en aanbod zijn niet altijd briljant, maar dat maken ze goed met de bonussen. Waarom is Betfirst volgens jou geen goede partij?
Inderdaad, zeer te spreken over beide aanbieders. Het is gewoon zeeeeeeer spijtig dat ze zich grotendeels (tijdelijk) hebben teruggetrokken van de Nederlandse markt. Maar dat is begrijpelijk met de nieuwe wetgeving op komst en onzekerheden tot nu toe daarover. Ik verwacht dan helaas ook niet zoveel voor de Nederlanders, maar hoop dat het vanaf 2021 heel anders is...
Inderdaad, zeer te spreken over beide aanbieders. Het is gewoon zeeeeeeer spijtig dat ze zich grotendeels (tijdelijk) hebben teruggetrokken van de Nederlandse markt. Maar dat is begrijpelijk met de nieuwe wetgeving op komst en onzekerheden tot nu toe daarover. Ik verwacht dan helaas ook niet zoveel voor de Nederlanders, maar hoop dat het vanaf 2021 heel anders is...
Ik reken Napoleon en BWin ook onder deze categorie.
De Belgische sites zijn onwerkbaar geworden. Ik heb ook twee keer de kansspel commissie moeten inschakelen.
Mijn advies is om bij de Belgen minimale exposure te hebben.
Ik reken Napoleon en BWin ook onder deze categorie.
De Belgische sites zijn onwerkbaar geworden. Ik heb ook twee keer de kansspel commissie moeten inschakelen.
Mijn advies is om bij de Belgen minimale exposure te hebben.
Wat is er dan met Bwin? Ik heb daar hele goede ervaringen mee recentelijk (wel de NL versie).
Nog 1 dagje en dan gaat het feest beginnen!