Super December Kalender 2019!
Super December Kalender 2019!
Krijg jij het in de koude wintermaanden ook alleen nog maar warm van toffe adventskalenders? Dan ben je bij Voetbalwedden op de juiste plek! Voor Voetbalwedden.net is december vooral een maand van uitdelen. Speciaal voor onze leden hebben we weer een heerlijke Super December Kalender in elkaar gezet. Dat betekent: iedere dag kans op gratis prijzen! Uiteraard gaan we niet alles verklappen, maar we kunnen stellen dat het de moeite waard is om iedere dag een blik te werpen op deze heerlijke kalender. Veel succes!
Deze acties zijn inmiddels geweest:
- 1 december: December Battle Subleague (open t/m 31 december)
- 2 december: VW50 (afgelopen, eindstand bekend)
- 3 december: VW10 (afgelopen)
- 4 december: vervangende winactie
- 5 december: SuperOne (afgelopen)
- 6 december: VW10 (afgelopen)
- 7 december: VW50 (afgelopen)
- 8 december: SuperOne (afgelopen)
- 9 december: VW10 (afgelopen)
- 10 december: SuperOne (afgelopen)
- 11 december: VW50 (afgelopen)
- 12 december: SuperOne (afgelopen)
- 13 december: VW10 (afgelopen)
- 14 december: VW50 (afgelopen)
- 15 december: SuperOne (afgelopen)
- 16 december: Chat & Win (afgelopen)
- 17 december: SuperOne (afgelopen)
- 18 december: weddenboek prijsvraag (afgelopen)
- 19 december: SuperOne (afgelopen)
- 20 december: VW50 (afgelopen)
- 21 december: VW10 (afgelopen)
- 22 december: Chat & Win (afgelopen)
- 23 december: Rate the bookie (t/m 25 december) (afgelopen)
- 24 december: SuperOne NBA (afgelopen)
- 25 december: VW50 Boxingday (afgelopen)
- 26 december: SuperOne (afgelopen)
- 27 december: VW10 (afgelopen)
- 28 december: VW10 (afgelopen)
- 29 december: Chat & Win (afgelopen)
- 30 december: SuperOne NBA (afgelopen)
- 31 december: Lucky lottery
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Niks missen?
We delen graag het laatste nieuws en exclusieve acties over de leukste maand van het jaar. Het enige wat je hoeft te doen is je via onderstaande link aan te melden voor de nieuwsbrief!?
Wil je niets missen van de Super December Kalender? > Schrijf je via deze link in voor de speciale nieuwsbrief!
De actie van 4 december (Chat & Win) ging niet helemaal soepel, hiervoor hebben we een vervangende winactie gehouden. Alle prijzen voor die dag gaan we nog een keer vergeven (de winnaars met een winnende code krijgen de gewonnen prijs uiteraard wel, dubbel geluk voor hen dus). De loten die op 4 december zouden worden vergeven komen te vervallen, aangezien niet iedereen de code heeft kunnen zien en dus een lot heeft kunnen krijgen. We gaan extra loten vergeven in komende winacties!
Bik de aktie van gisteren staat dat de uitslag bekend is, maar er is geen uitslag zichtbaar klopt dit? Wederom een mooi initiatief deze kalender!
Bik de aktie van gisteren staat dat de uitslag bekend is, maar er is geen uitslag zichtbaar klopt dit? Wederom een mooi initiatief deze kalender!
Is inmiddels bekend! Blijft mensenwerk hè ;-)
Is inmiddels bekend! Blijft mensenwerk hè ;-)
Zie inderdaad dat het bekend is, maar bij mij niet zichtbaar
staat ook officieel bij dat het de 14e bekend gemaakt wordt, dus misschien nog een dagje geduld? :P
staat ook officieel bij dat het de 14e bekend gemaakt wordt, dus misschien nog een dagje geduld? :P
Oohja! Het is de 13e. Mijn fout!
Bij die NBA actie vroeg ik me wel af hoe de winnaar nou wordt bepaald. Werd me niet helemaal duidelijk bij voorwaarden. Weegt het zwaarder dat je de winnaar goed heb, of als je het aantal punten goed hebt of dicht bij in de buurt zit?
Want het is 115-109 geworden zoals nu. Ik heb de winaar wel goed, maar het aantal punten niet superdichtbij (106-94). Ben je dan zelfs nog beter uit als je bijvoorbeeld 110-115 had voorspeld, terwijl je wel de winnaar mis hebt dan?
Vroeg ik me gewoon af. Verder leuke acties allemaal!
Bij die NBA actie vroeg ik me wel af hoe de winnaar nou wordt bepaald. Werd me niet helemaal duidelijk bij voorwaarden. Weegt het zwaarder dat je de winnaar goed heb, of als je het aantal punten goed hebt of dicht bij in de buurt zit?
Want het is 115-109 geworden zoals nu. Ik heb de winaar wel goed, maar het aantal punten niet superdichtbij (106-94). Ben je dan zelfs nog beter uit als je bijvoorbeeld 110-115 had voorspeld, terwijl je wel de winnaar mis hebt dan?
Vroeg ik me gewoon af. Verder leuke acties allemaal!
Het gaat om het aantal punten per team, je krijgt geen extra punten als je de winnaar goed hebt. Eigenlijk moet het totaal bekijken en vervolgens hoeveel punten je vanaf het totaal zit. Welke ploeg de punten heeft gepakt maakt dan niet uit.
Mocht het vervolgens een gelijke stand opleveren, kijken we naar de benaderingsvraag. Mocht dit ook gelijk zijn, checken we wie als eerste de inzending heeft gedaan.
Bedankt voor de reactie! Ik wil wel de tip meegeven om volgende keer dan de vraagstelling te veranderen in hoeveel punten worden er totaal gescoord? Nu is namelijk de vraag 'hoeveel punten scoort team a en hoeveel punten scoort team b'
Terwijl dit achteraf dus op totaal geen enkele manier belangrijk is bij deze beoordeling :)
Goed punt! Gaan we naar kijken. Bedankt voor je feedback! :)