Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: WK Paspoorten Quiz

Deze week beginnen we met een nieuwe prijsvraag waar weer mooie prijzen te winnen/verloten zijn. Lees snel verder naar wat de bedoeling is en hoe je die prijzen in de wacht kunt slepen!

De bedoeling

Hieronder zie je 11 paspoorten van spelers die op het WK actief zijn (waarschijnlijk, want niet alle WK-selecties zijn definitief), waarmee je dus een elftal kunt vormen. Wat jij moet doen, is raden welk paspoort bij welke speler hoort. Uiteraard is de een weer makkelijker dan de ander, maar de bedoeling is dat je je weer even moet inspannen voor je prijs.

Prijzen

Eerste plaats: 50 euro op je Bwin account

Twee freebets worden onder de deelnemers verloot

Voorwaarden

Indien er meer dan 5 mensen alles goed hebben (de spelersgegevens zijn namelijk in principe na te trekken via internet), zal de 50 euro verloot worden, omdat het bedrag wat overblijft anders heel klein zal worden. Indien dit niet het geval is zal de 50 euro evenredig verdeeld worden onder de winnaars. Een minimum aantal posts is niet nodig. Antwoorden moeten ingestuurd zijn vóór zondag 30 mei 2010 om 23.59 uur. Deze prijsvraag is nu gesloten. Nieuwe inzendingen worden niet meer in behandeling genomen.

Antwoorden moeten op deze manier ingeleverd worden:

Paspoort 1: ---

Paspoort 2: ---

Paspoort 3: ---

etc.

Inmiddels binnengekregen:

robinnec - pokerdk - jvdb10 - kiki - superrpapa - bavianus - briltim - ds1967 - adofan - jasperhuting - tille - xunknownq - sietsesch

De paspoorten (willekeurige volgorde):

Namens mij en de crew: Succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagbattes in 24-05-2010 22:03 Acties en spellen
in 24-05-2010 22:03 Acties en spellen
79 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Leuke prijsvraag! Al denk ik wel dat vele hem 100% goed zullen hebben..
0 Vind ik leuk's
[quote]Leuke prijsvraag! Al denk ik wel dat vele hem 100% goed zullen hebben..

We zullen het snel genoeg gaan merken Robin. Heb je je antwoorden al ingestuurd?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]Leuke prijsvraag! Al denk ik wel dat vele hem 100% goed zullen hebben..

Dan wordt dat wel veel speurwerk voor diegenen die deze prijsvraag helemaal goed gaan hebben.
In ieder geval echt een super prijsvraag,hier was ik zelf niet opgekomen (y)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]

We zullen het snel genoeg gaan merken Robin. Heb je je antwoorden al ingestuurd?
Ja heb ze ingestuurd! We zullen het inderdaad zien:) in ieder geval een zeer orginele prijsvraag(y)!
0 Vind ik leuk's
deze is idd niet zo moeilijk :P
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
[quote]deze is idd niet zo moeilijk :P

edit/aangepast:

beetje lullig om zo neer te zetten.. leuke prijsvraag en goed bedacht, maar als je slelectie bekijkt van de betreffende clubs van 2009.2010 ben je er zo achter waar iedereen heeft gespeeld van te voren..
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
[quote] edit/aangepast: beetje lullig om zo neer te zetten.. leuke prijsvraag en goed bedacht, maar als je slelectie bekijkt van de betreffende clubs van 2009.2010 ben je er zo achter waar iedereen heeft gespeeld van te voren..

Precies! het idee is echt super.. maar het maakt het makkelijk omdat het over huidige spelers gaat.. als je gaat graven in het verleden.. ik zeg iets van wk´s uit het verleden.. dan kan je de paspoorten van gestopte spelers gebruiken.. deze zijn echt lastig.. en niet zo makkelijk te vinden..
0 Vind ik leuk's
Die van mij al binnen gekregen Battes?
0 Vind ik leuk's
leuke prijsvraag. Maar zoals de anderen ook al hebben gezegd, met een beetje speurwerk heb je de antwoorden zo gevonden! Ik heb voor de lol weer meegedaan :d

Een foto quiz over WK stadions van nu en het verleden, dat lijkt me ook iets. Of WK quiz van scheidsrechters die op een WK hebben gefloten ;) Zeker geen makkelijke opgaven!
0 Vind ik leuk's
Het klopt inderdaad dat de prijsvraag misschien wat te makkelijk is. Dit was ook de bedoeling om het iets toegankelijker te maken, omdat er bij de vorige een wat tegenvallend aantal deelnemers is. Ik heb al wat ideëen geopperd gekregen zoals de 50 euro verdelen onder de mensen die het eerst de goede antwoorden insturen, maar dat is ook niet eerlijk, want als je een keer een dagje niet thuis bent loop je het mis. Je zult er iets voor moeten doen en in dit geval is het niet heel moeilijk, het vergt alleen wat research. Maar daar is het ook een prijsvraag voor, en zeg nou zelf; bij bijna alle prijsvragen wordt de hoofdprijs d.m.v. een verloting weggegeven.

Maar voor de volgende keer verzinnen we een (veel) moeilijkere, voor nu zou ik zeggen: wie niet waagt, wie niet wint!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.