Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: WK Paspoorten Quiz

Deze week beginnen we met een nieuwe prijsvraag waar weer mooie prijzen te winnen/verloten zijn. Lees snel verder naar wat de bedoeling is en hoe je die prijzen in de wacht kunt slepen!

De bedoeling

Hieronder zie je 11 paspoorten van spelers die op het WK actief zijn (waarschijnlijk, want niet alle WK-selecties zijn definitief), waarmee je dus een elftal kunt vormen. Wat jij moet doen, is raden welk paspoort bij welke speler hoort. Uiteraard is de een weer makkelijker dan de ander, maar de bedoeling is dat je je weer even moet inspannen voor je prijs.

Prijzen

Eerste plaats: 50 euro op je Bwin account

Twee freebets worden onder de deelnemers verloot

Voorwaarden

Indien er meer dan 5 mensen alles goed hebben (de spelersgegevens zijn namelijk in principe na te trekken via internet), zal de 50 euro verloot worden, omdat het bedrag wat overblijft anders heel klein zal worden. Indien dit niet het geval is zal de 50 euro evenredig verdeeld worden onder de winnaars. Een minimum aantal posts is niet nodig. Antwoorden moeten ingestuurd zijn vóór zondag 30 mei 2010 om 23.59 uur. Deze prijsvraag is nu gesloten. Nieuwe inzendingen worden niet meer in behandeling genomen.

Antwoorden moeten op deze manier ingeleverd worden:

Paspoort 1: ---

Paspoort 2: ---

Paspoort 3: ---

etc.

Inmiddels binnengekregen:

robinnec - pokerdk - jvdb10 - kiki - superrpapa - bavianus - briltim - ds1967 - adofan - jasperhuting - tille - xunknownq - sietsesch

De paspoorten (willekeurige volgorde):

Namens mij en de crew: Succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagbattes in 24-05-2010 22:03 Acties en spellen
in 24-05-2010 22:03 Acties en spellen
79 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Is spelling heel belangrijk? Heb misschien paar keer letter dubbel terwijl het 1x moest zijn oid..
0 Vind ik leuk's
nice prijsvraag , ga me er zeker in verdiepen
0 Vind ik leuk's
Het lijkt me een goed idee om bij de voorwaarden erbij te zetten hoelang het maximaal kan duren voordat een prijs wordt uitbetaald. Dan weten de prijsvraag winnaars in ieder geval waar ze aan toe zijn als het om cashen van de prijs gaat.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
toch wel snel. afgelopen zondag werd bekend gemaakt wie de prijsvraag won (foto quiz) en vandaag had ik het geld al!

4 werkdagen :) snel toch?
0 Vind ik leuk's
Inderdaad best snel, mooi toch..

Zou iemand ff kunnen zeggen of spelling veel uitmaakt, anders moet ik het nog een keer aanpassen..
Bvd
Xunknowq
0 Vind ik leuk's
[quote]Inderdaad best snel, mooi toch.. Zou iemand ff kunnen zeggen of spelling veel uitmaakt, anders moet ik het nog een keer aanpassen.. Bvd Xunknowq

Ik laat het even aan Battes over. Ik denk dat hij hier vandaag wel op terug gaat komen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik heb zojuist begrepen dat er reeds een (groot) aantal goede antwoorden zijn binnengekomen. De prijsvraag was misschien iets te makkelijk. We gaan even in beraad hoe we dit het beste kunnen oplossen. Vanaf nu is deze prijsvraag in ieder geval gesloten, nieuwe inzendingen worden niet meer in behandeling genomen.

Uiterlijk maandag staat er een nieuwe prijsvraag online!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Gelukkig gaat het de meeste keren snel. Soms zijn er leden die echter wat langer moeten wachten en voor die leden is het erg fijn om te weten waar ze aan toe zijn. Ik kan me voorstellen dat als je lang op een prijs moet wachten dat dat erg vervelend is en wachten duurt lang uiteraard. Alleen het is wel vervelend als mensen iedere dag om hun prijs gaan vragen en dat er dan iedere keer verteld moet worden dat het nog even duurt.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
hmm ben benieuwd hoeveel het goed hadden en wanneer dit bekend wordt! Neem aan voor zondag nu(A)?
0 Vind ik leuk's
ik ben benieuwd naar de prijsvraag van maandag a.s.!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.