Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: WK Paspoorten Quiz

Deze week beginnen we met een nieuwe prijsvraag waar weer mooie prijzen te winnen/verloten zijn. Lees snel verder naar wat de bedoeling is en hoe je die prijzen in de wacht kunt slepen!

De bedoeling

Hieronder zie je 11 paspoorten van spelers die op het WK actief zijn (waarschijnlijk, want niet alle WK-selecties zijn definitief), waarmee je dus een elftal kunt vormen. Wat jij moet doen, is raden welk paspoort bij welke speler hoort. Uiteraard is de een weer makkelijker dan de ander, maar de bedoeling is dat je je weer even moet inspannen voor je prijs.

Prijzen

Eerste plaats: 50 euro op je Bwin account

Twee freebets worden onder de deelnemers verloot

Voorwaarden

Indien er meer dan 5 mensen alles goed hebben (de spelersgegevens zijn namelijk in principe na te trekken via internet), zal de 50 euro verloot worden, omdat het bedrag wat overblijft anders heel klein zal worden. Indien dit niet het geval is zal de 50 euro evenredig verdeeld worden onder de winnaars. Een minimum aantal posts is niet nodig. Antwoorden moeten ingestuurd zijn vóór zondag 30 mei 2010 om 23.59 uur. Deze prijsvraag is nu gesloten. Nieuwe inzendingen worden niet meer in behandeling genomen.

Antwoorden moeten op deze manier ingeleverd worden:

Paspoort 1: ---

Paspoort 2: ---

Paspoort 3: ---

etc.

Inmiddels binnengekregen:

robinnec - pokerdk - jvdb10 - kiki - superrpapa - bavianus - briltim - ds1967 - adofan - jasperhuting - tille - xunknownq - sietsesch

De paspoorten (willekeurige volgorde):

Namens mij en de crew: Succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagbattes in 24-05-2010 22:03 Acties en spellen
in 24-05-2010 22:03 Acties en spellen
79 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
(y) oke thanks
0 Vind ik leuk's
Gefeliciteerd aan de winnaar!
0 Vind ik leuk's
Allemaal hartelijk dank voor de leuke reactie s.

ik wens jullie allemaal veel succes bij de volgende prijsvragen.
0 Vind ik leuk's
Tille van harte gefeliciteerd met het winnen van deze prijsvraag altijd leuk om te winnen ;-)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Proficiat op naar de volgende prijsvraag. Het lijkt mij leuk als de komende prijsvragen wk gerelateerd worden. Zal ook leuke ideen bedenken voor een leuke wk prijsvraag.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Sorry voor de late reactie, was gister de hele dag weg dus kon het niet nakijken. Tille heeft inderdaad gewonnen, gefeliciteerd! vw-crew zal contact met je opnemen voor de 50 euro. Winnaars van de € 5,- freebet krijgen hier z.s.m. PM over.

En nu op naar de andere prijsvraag mensen! Het aantal inzendingen is nog wat weinig, maar het gaat wel om 50 euro gratis wedden!
0 Vind ik leuk's
en als je postvakje leegblijft de komende dagen dan heb je dus geen freebet;)? maw het komt hier niet te staan?
0 Vind ik leuk's
Jawel, de winnaars zijn (de freebets zijn verloten onder de deelnemers van de eerste prijsvraag, mensen die niet geantwoord hebben op de tweede prijsvraag zijn dus ook meegenomen in de loting):

- bavianus
- adofan

Gefeliciteerd, jullie freebet wordt via PM naar jullie opgestuurd!
0 Vind ik leuk's
Helaas zijn onze freebets momenteel op. We verwachten dat we deze volgende week weer gaan ontvangen. Excuses voor de eventuele vertraging. We nemen persoonlijk contact op met de freebet winnaars.

Tevens zal Tille z.s.m. (ik denk volgende week) de 50 euro op zijn Bwin account bijgeschreven hebben staan.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.