Prijsvraag: WK Paspoorten Quiz
Deze week beginnen we met een nieuwe prijsvraag waar weer mooie prijzen te winnen/verloten zijn. Lees snel verder naar wat de bedoeling is en hoe je die prijzen in de wacht kunt slepen!
De bedoeling
Hieronder zie je 11 paspoorten van spelers die op het WK actief zijn (waarschijnlijk, want niet alle WK-selecties zijn definitief), waarmee je dus een elftal kunt vormen. Wat jij moet doen, is raden welk paspoort bij welke speler hoort. Uiteraard is de een weer makkelijker dan de ander, maar de bedoeling is dat je je weer even moet inspannen voor je prijs.
Prijzen
Eerste plaats: 50 euro op je Bwin account
Twee freebets worden onder de deelnemers verloot
Voorwaarden
Indien er meer dan 5 mensen alles goed hebben (de spelersgegevens zijn namelijk in principe na te trekken via internet), zal de 50 euro verloot worden, omdat het bedrag wat overblijft anders heel klein zal worden. Indien dit niet het geval is zal de 50 euro evenredig verdeeld worden onder de winnaars. Een minimum aantal posts is niet nodig. Antwoorden moeten ingestuurd zijn vóór zondag 30 mei 2010 om 23.59 uur. Deze prijsvraag is nu gesloten. Nieuwe inzendingen worden niet meer in behandeling genomen.
Antwoorden moeten op deze manier ingeleverd worden:
Paspoort 1: ---
Paspoort 2: ---
Paspoort 3: ---
etc.
Inmiddels binnengekregen:
robinnec - pokerdk - jvdb10 - kiki - superrpapa - bavianus - briltim - ds1967 - adofan - jasperhuting - tille - xunknownq - sietsesch
De paspoorten (willekeurige volgorde):
Namens mij en de crew: Succes!
ik wens jullie allemaal veel succes bij de volgende prijsvragen.
En nu op naar de andere prijsvraag mensen! Het aantal inzendingen is nog wat weinig, maar het gaat wel om 50 euro gratis wedden!
- bavianus
- adofan
Gefeliciteerd, jullie freebet wordt via PM naar jullie opgestuurd!
Tevens zal Tille z.s.m. (ik denk volgende week) de 50 euro op zijn Bwin account bijgeschreven hebben staan.